Bekijk volle/desktop versie : Inval woonwagenkamp Drunen



10-02-2009, 12:29
Inval woonwagenkamp Drunen

De politie, gemeente, douane, belastingdienst en een energiebedrijf zijn dinsdagochtend het woonwagenkamp aan de Sportlaan in Drunen binnengevallen. Volgens de politie bestaat het vermoeden dat bewoners zich bezighouden met hennepteelt, vervalsen van merkkleding, witwassen van crimineel geld en omkatten van auto's. Een woordvoerder heeft dat gemeld.



De inval begon rond negen uur. Tot kort voor het middaguur werden enkele wietkwekerijtjes gevonden en vier aanhoudingen verricht. Het onderzoek duurt vermoedelijk nog tot dinsdagmiddag.

http://www.depers.nl/binnenland/284031/Inval-woonwagenkamp-Drunen.html

10-02-2009, 12:30


Zo zo. De helden. Meestal zijn ze te bang om een voet binnen zo'n kamp te zetten. De ME stond zeker ook al paraat.

10-02-2009, 12:35

Citaat door LaPoekel:
Zo zo. De helden. Meestal zijn ze te bang om een voet binnen zo'n kamp te zetten. De ME stond zeker ook al paraat.


Politie, gemeente, douane, belastingdienst EN een energiebedrijf. Energiebedrijf? Komen de meterstand ook meteen even opnemen?

10-02-2009, 12:37

Citaat door City_Sister:
Politie, gemeente, douane, belastingdienst EN een energiebedrijf. Energiebedrijf? Komen de meterstand ook meteen even opnemen?


Nee afsluiten waarschijnlijk. De kampers betalen niet of tappen illegaal af.

het is een apart soort volk

10-02-2009, 12:39



Citaat door City_Sister:
Politie, gemeente, douane, belastingdienst EN een energiebedrijf. Energiebedrijf? Komen de meterstand ook meteen even opnemen?




Hennepteelt is erg energieintensief.........

10-02-2009, 12:57

Citaat door Hoessein28:
Hennepteelt is erg energieintensief.........


Je meeeeeent het!




10-02-2009, 12:58

Citaat door LaPoekel:
Nee afsluiten waarschijnlijk. De kampers betalen niet of tappen illegaal af.

het is een apart soort volk


Ja neem ik aan. Beetje apart tijdstip daarvoor.


Vond het gewoon een grappige opsomming.

10-02-2009, 12:59
Doe open!
Wie is daar?
Het Energiebedrijf, open doen!!