Bekijk volle/desktop versie : Mensen die veel weten over de juridische kant?



09-02-2009, 14:32
Ik heb een vraagje ik heb gewerkt in een advocatenkantoor
maar ik ben zwaar genakt door die advocaat ik heb 2 weken heel veel uren gemaakt en ik liep daar ook stage de uren waren daar verschrikkelijk de tijden waren namelijk van 9 uur in de ochtend tot 9 uur in de avond en de volgende dag verwacht hij je gewoon weer om 9 uur de in ochtend.

Toen ben ik een andere stageplek gaan zoeken en werkplek die heb ik gevonden maar op een vrijdag had ik een een stagegesprek dat had ik mijn ex-baas ook gemeld, ik kwam 2 uren later toen werd ik ontslagen ik heb mijn geld ook niet gekregen en mijn competenties die ik moest aftekenen wil hij ook niet aftekenen hij zegt dat mijn mentrix eerst moet bellen dan tekent hij alles af dat heeft mijn mentrix gedaan elke keer als ze hem belt hangt hij op toen heb ik een afspraak gemaakt dan laat hij 1 van de advocaten mij elke keer afbellen het is een bekende advocaat wat ik nu wil doen of aangifte of de media inschakelen hoe hij te werk gaat met zijn werknemers is niet normaal dit gebeurd veel vaker bij andere werknemers dat hij ze niet meer betaald.

Ik heb een beroepsgeheim dat klopt maar mijn vraag is kan ik een artikel plaatsen op de telegraaf en zeggen dat hij mij zwart geld heeft uitbetaald en hoe hij te werk is niet normaal.
Kan de Rechter mij daarvoor vervolgen?
En kan ik uberhaut een aangifte doen ?

Het gaat om veel geld
En om mijn compententies als die niet afgetekend zijn dan kan ik namelijk geen examen doen.


Wie kan mij helpen ???
En wie weet daar meer over ?