Bekijk volle/desktop versie : Verdriet helpppp ik snap het allemaal niet meer



08-02-2009, 19:35
ik ken een jonge al 2 jaar en sinds toen wil hy met me afspreken, ikwilde nooi t afspreken enzo want k hou nie van dat soort dingen, eerst praatte ik normaal met hem als vrienden zonder bedoelingen auwhoerde k met hem enz, maar laatste 2 maanden is het heel anders gegaan alsof we met elkaar hadden, praten van schatje houvan je enzo ( k hadwel beetje gevoelens voor hem gekregen en begon hem leuk te vindn) maar ik wou nooit houvnje zeggen maar heb et uiteindelyk gezegt omdat hy het 10 x vroeg hou je van me -_-' toen we nog alleen aan tel praatten zei hy k raak je nie aan als we afspreken zolang je et niet wilt , hy praate vaak geil:@ ik werd daar vaak boos om , hy zei ik mis je poesje (kutje) en ik word geil als ik met jou praat hy zei ook word je niet geil van my bijvoorbeeld:S, en hy zei myn hondje verlangt naar je poesje ik werd boos ik zei je weet dat ik moslim ben waarom praatje zo ken je me nog niet, ik had hiervoor hem 20x duidelyk gemaakt dat ik vandit soort praatjes niet hou!!! 24 januari gingen we afspreken myn vriendin kwam mee k wou nie alleen gaan, 28 januari ging ik alleen, hy kwam steeds digter by me en ging myn gezicht kussen ( ik schaamde me dood maar kon niks zeggen ) en toen hy door ging deed ik me hand voor me gezicht toen kuste hy nog me handen enz hy fluisterde in me oor 2 jaar lang heb ik hierop gew8 je maakt me zo geil enzo enz ( terwyl hy in die 2 jaar met een ander meisje had ):S, en toen wou hy zoenen ik wou niett wallah echt niet en dat maakte ik ook duidelyk ik ging weg met myn hoofd enzo!!!, ik zei je gaat te snel enzo:S hy werd er eerst boos en ging roken hy zei te snel? ik wou je zelfs verkering, entoen later kwamdie terug hy was opeens van ged8e veranderd ofso hy deed normaal en kuste hy me later weer op me mond opeenss ik dee nikss ik was in shock ( hy deed het dus tegen myn zin ), later gingen we wel opeens zoenen echt dom van me:@, 3 dagen later snachts kon ik nie slapen ik ging huilen ik schaamde me dood, ik voelde me zogoedkooppp:@ , ik heb het dus aan hem verteld, we hadden beetje discussie hyzei je hebt spyt enzo maar later kwam et goed, hy speelt ook best vaak bazig over me bijv als ik na stad ga denk hy gelyk door en toen we ruzie hadden zei hy dat hy me niet helemaal vertrouwde en als we discussie(ruzie) hebben zegt hy dat hy me teveel aand8 heeft gegeven en hy zei ik ben bang dat ik jou leuker vind dan jy my,
aan de ene kant vetrouw ik hem wel aan de andere kant helemaal niet:S

maar het probleem is=
wat moet ik nou doen en denken? liefde maakt blind ik weet, dus vraag ik het aan jullie wat zyn de bedoelingen van deze jongen ??

08-02-2009, 22:25


meisje meisje toch ik zou niks met hem beginnen want hij heeft geen respect voor jou want hoe hij tegen jou praat zo praten ze tegen hoertjes sorry dat ik het zo moet zeggen .wat er is gebeurt is gebeurt laat dat achter jou en ga verder zonder hem want er zijn genoeg jongens die jou met respect zullen behandelen ik ken je niet maar een moslima zal dit niet pikken. ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt
groetjes hanoesa

08-02-2009, 22:26
en de bedoelingen van deze jongen is jou gebruiken en weer op naar de volgende slagtoffer