Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen zijn niet te vertrouwen!!



08-02-2009, 13:23
Mijn oudere zus heeft vanaf ongeveer mijn 12e bij mij ingetimmerd dat marokkanen niet de juiste personen zijn om mee om te gaan.
De marokkaanse meiden doen alsof zij je beste vriendinnen zijn maar naaien je achter je rug om en roddelen over je onder elkaar.
De marokkaanse jongens willen maar 1 ding.......

Zij had dit beeld gekregen door de marokkanen met wie zij toen omging. Mij wilde ze nare ervaringen voorkomen. Ik heb altijd haar conclusies een beetje te voorbarig gevonden.
Inmiddels is zij ook wat ouder en wijzer geworden en komt zij erop terug over wat zij mij ooit allemaal gezegd heeft.

Maar wat vinden jullie er eigenlijk van (de eerste alinea)?

08-02-2009, 13:26


ze heeft wel gelijk hoor

08-02-2009, 13:27
er zit een kern van waarheid in

08-02-2009, 13:27
Daar ben ik het niet mee eens.

Echte vrienden/vriendinnen zijn op 1 hand te tellen, dat ten eerste.
Ik heb maar 2 goede vriendinnen en die hebben nooit achter mijn rug om geroddeld of weet ik veel wat, dus het ligt er echt aan wie je vriendin noemt.

Dat van de jongens tsja, daar ligt het gewoon aan hoe slim je als meisje bent.
De jongens die maar 1 ding willen en niet serieus zijn, kan je er makkelijk uithalen.

08-02-2009, 13:27


Je HEbtt Gelijkk !!!

08-02-2009, 13:28

Citaat door Jeliah:
Mijn oudere zus heeft vanaf ongeveer mijn 12e bij mij ingetimmerd dat marokkanen niet de juiste personen zijn om mee om te gaan.
De marokkaanse meiden doen alsof zij je beste vriendinnen zijn maar naaien je achter je rug om en roddelen over je onder elkaar.
De marokkaanse jongens willen maar 1 ding.......

Zij had dit beeld gekregen door de marokkanen met wie zij toen omging. Mij wilde ze nare ervaringen voorkomen. Ik heb altijd haar conclusies een beetje te voorbarig gevonden.
Inmiddels is zij ook wat ouder en wijzer geworden en komt zij erop terug over wat zij mij ooit allemaal gezegd heeft.

Maar wat vinden jullie er eigenlijk van (de eerste alinea)?


aangezien jij marokkaans bent, jij kent jezelf het beste, dus ik geloof je

08-02-2009, 13:29

Citaat door Jeliah:
Mijn oudere zus heeft vanaf ongeveer mijn 12e bij mij ingetimmerd dat marokkanen niet de juiste personen zijn om mee om te gaan.
De marokkaanse meiden doen alsof zij je beste vriendinnen zijn maar naaien je achter je rug om en roddelen over je onder elkaar.
De marokkaanse jongens willen maar 1 ding.......

Zij had dit beeld gekregen door de marokkanen met wie zij toen omging. Mij wilde ze nare ervaringen voorkomen. Ik heb altijd haar conclusies een beetje te voorbarig gevonden.
Inmiddels is zij ook wat ouder en wijzer geworden en komt zij erop terug over wat zij mij ooit allemaal gezegd heeft.

Maar wat vinden jullie er eigenlijk van (de eerste alinea)?
Niet alle Marokkanen over één kam scheren.
Ik ken er genoeg die een goed hart hebben.