Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden vrouw met kind



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

07-02-2009, 20:08

Citaat door Siham_Love84:
Zou jij willen/kunnen trouwen met een gescheiden vrouw die al een kind heeft en jijzelf nooit getrouwd ben geweest?

Graag serieuze reacties.

Bedankt,
.

07-02-2009, 21:56


ja waarom niet ?

09-02-2009, 17:51

Citaat door Siham_Love84:
Nou omdat ze dus al een kind heeft bijv?

Veel mannen zijn daarop tegen of willen het gewoon niet.




mij maakt echt niet uit wallah . Ik ga die kind zelf gwn behandelen als mijn eigen kind .

09-02-2009, 18:15

Citaat door Adam25:
mij maakt echt niet uit wallah . Ik ga die kind zelf gwn behandelen als mijn eigen kind .


Ja tot ie groot wordt en stoer gaat doen en roept: Hou je mond, je bent mn vader niet!!!!!!

09-02-2009, 18:47



Citaat door BroodjeAap:
Ja tot ie groot wordt en stoer gaat doen en roept: Hou je mond, je bent mn vader niet!!!!!!


als je hem goed opvoed samen dan gaat hij niet zo doen. Ik zelf ben ook opgevoed door me stiefvader en moeder. Ik ga heus niet roepen tegen me stiefvader zie hem gwn als vader.

09-02-2009, 21:34

Citaat door Adam25:
als je hem goed opvoed samen dan gaat hij niet zo doen. Ik zelf ben ook opgevoed door me stiefvader en moeder. Ik ga heus niet roepen tegen me stiefvader zie hem gwn als vader.


Alhamdoellilah..!!!

10-02-2009, 03:46
ik ben een gescheiden vrouw ik heb 2 kinderen en ik ben verloofd met een jongen 6 jaar jonger hij is nooit gertrouwd geweest ...... ik hoop natuurlijk dat ie serieus is want hij komt uit marokko ........ gair insallah

10-02-2009, 08:52

Citaat door youssra naoual:
ik ben een gescheiden vrouw ik heb 2 kinderen en ik ben verloofd met een jongen 6 jaar jonger hij is nooit gertrouwd geweest ...... ik hoop natuurlijk dat ie serieus is want hij komt uit marokko ........ gair insallah


Ghair inchaAllah,

Een nicht van mij heeft hetzelfde meegemaakt.
Zij had een kind, is gescheiden en is vervolgens terug getrouwd met iemand van marokko die 5 jaar jonger is.
Deze jongen was ook nog nooit getrouwd geweest.
dit koppel heeft nu samen 3 kinderen en tbarkAllah ze komen heel goed overeen.
Ik wens je in ieder geval, enorm veel success, en denk nooit dat je alleen staat in het leven, de rahma van Allah is immens groot

10-02-2009, 15:46
ja trouwen zeker en iedereen roept dat makelijk maar het is zwaar , want als marokkaan zijnde zal je het best moeilijk hebben ons cultuur is nou dom , maar goed , persoonlijk zou ik het doen en met die toesteming van het kind als die al kan praten , want je moet ook begrijpen dat kind ook wat te zeggen heeft en heel wat in zijn leven veranderd als een man in huis is en niet zijn vader is , verder vind ik niet dat je gelijk tegen dat kind dingen gaat eissen zo als een vader dat doet , wees eerst een goede vriend en broer voor dat kind bouw een band er mee dat opricht is en met een schone hart , een kind kan dingen aanvoelen die een ander niet kan voelen .

van een vrouw houden met een kind is makelijk maar ook een band met kind is het belangrijkste wat er is . als 2 personen echt van elkaar houden en 1 heeft kind al dan , moeten beiden hun uiterste best doen om er voor te zorgen dat , dat kind zich veilig voelt en niet bedreigd en op zijn gemak is .

10-02-2009, 16:00

Citaat door Bashirah:
Ghair inchaAllah,

Een nicht van mij heeft hetzelfde meegemaakt.
Zij had een kind, is gescheiden en is vervolgens terug getrouwd met iemand van marokko die 5 jaar jonger is.
Deze jongen was ook nog nooit getrouwd geweest.
dit koppel heeft nu samen 3 kinderen en tbarkAllah ze komen heel goed overeen.
Ik wens je in ieder geval, enorm veel success, en denk nooit dat je alleen staat in het leven, de rahma van Allah is immens groot



jazak allah gair ougti hmdl ik ben blij om zo iets te horen want als het aan zijn neef ligt is hij aleen maar uit op de papieren maar ik leg me lot in de handen van allah swt en bij elke gebed doe ik een doua en ik vraag allah swt allah tbehed hlia almasaib en dat wens ik voor elke moslim(a)
gair insallah

10-02-2009, 16:05

Citaat door miszberber:
die vraag heb ik ook vaak.
wat is het moeilijk voor een gescheiden vrouw en al helemaal met een kind.
om het gevoel te hebben van ik wil wwer verder maar bijna niemand kijkt meer naar je om.
dan heb je hoop weer opgegeven omdat je denkt wie wilt mij en mijn kind nog.
snap je.


daarom dat gescheiden vrouwen zodra ze merken dat ze toch niet meer kans maken op een huwelijk. gaan ze helemaal los in het uitgaansleven.

want ze denken toch dat hun leven naar de klote is

10-02-2009, 16:08

Citaat door youssra naoual:
ik ben een gescheiden vrouw ik heb 2 kinderen en ik ben verloofd met een jongen 6 jaar jonger hij is nooit gertrouwd geweest ...... ik hoop natuurlijk dat ie serieus is want hij komt uit marokko ........ gair insallah


je kan het op 2 manier bekijken

maar iig heb je lef en neem je veel risico

10-02-2009, 16:27



Citaat door youssra naoual:
ik ben een gescheiden vrouw ik heb 2 kinderen en ik ben verloofd met een jongen 6 jaar jonger hij is nooit gertrouwd geweest ...... ik hoop natuurlijk dat ie serieus is want hij komt uit marokko ........ gair insallah




waarom zo dom doen gelijk een jonge vent die 5 a 6jaar jonger is dan jij?
sorry schat gun alle geluk op aarde maar sommige vrouwen lijken net op de mannen lopen hun kutje of piemeltje achterna.

neem iemand van jou leeftijd.
je weet hoe bekrompen ons cultuur is. a hij heeft een gescheiden moeder genomen en b. een oma ook nog en dat allemaal voor papieren.
gelukkig zal dat vent zijn joh

11-02-2009, 00:44

Citaat door fafafa:
waarom zo dom doen gelijk een jonge vent die 5 a 6jaar jonger is dan jij?
sorry schat gun alle geluk op aarde maar sommige vrouwen lijken net op de mannen lopen hun kutje of piemeltje achterna.

neem iemand van jou leeftijd.
je weet hoe bekrompen ons cultuur is. a hij heeft een gescheiden moeder genomen en b. een oma ook nog en dat allemaal voor papieren.
gelukkig zal dat vent zijn joh


oef oef oef

wat is dit voor onzin allemaal
wat maakt die enkele jare nou uit en dit is dr keuze wat weet jij van dr toestand ??


je zal verbaad staan als dit huwelijk zal slagen en jij na jaren tot na je 30e wordt en nog steeds geen partner hebt gevonden


zit jij met de gebakken peren en niet zij

11-02-2009, 17:37

Citaat door Siham_Love84:
Zou jij willen/kunnen trouwen met een gescheiden vrouw die al een kind heeft en jijzelf nooit getrouwd ben geweest?

Graag serieuze reacties.

Bedankt,
,stel dat je ooit ook getrouwd was...dan zou het nog kunnen toch of niet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9