Bekijk volle/desktop versie : wat nu.........................



Pagina's : [1] 2

21-03-2004, 22:13
ik zal maar eerlijk zijn wat vandaag mij is overkomen een jaar geleden kwam ik van me werk af richting huis het was donker ik werd aangehouden door een automobilist er zaten drie marokkaanse jongens in. de bestuurder was een mooie jonge en lief om te zien hij vroeg mijn om een mobiel nummer ik zei dat ik die niet heb ik bedoel ik ken hem niet om dan zo snel mijn nummer te geven leek mij niet zo verstandig dus zei ik nee en liep verder diep in me zelf dacht ik shit had ik het maar wel gedaan dus hij vroeg het nog eens en weer zei ik nee en ik liep verder hij reed bijna mijn voeten over dus ik keek kwaad en zei HALLLLLLOOOOO hij lachte hij zei ik zal je niet lastig vallen okee okee ik gaf hem mijn nummer en vertrok snel verder. hij belde vaak hij klonk leuk en lief 6 maanden later besloten we eens af te spreken dus ik was heel benieuwd ik bedoel ik ik kende hem zo goed over de telefoon dus het was vertrouwd ik maakte me zelf heel mooi en liep naar de afgesproken plek met vlinders in me buik belde hij me op om te zeggen dat hij even moest parkeren geen probleem zij ik dus liep ik een winkel binnen om tijd te rekken. tien min later belde hij nog eens ........hee nowal ik zit al op je te wachten....okee ik kom eraan.....zo snel liep ik richting hem op en jij daar zit hij oooooooooooooooooo miiiiiiiijjjjn god wat is hij lelijk in het licht oud hij mist een tand en had een geruite blauw wit blouse aan ik schrok ik nam plaats en we praate wat bij.......................nu heb ik een vraag aan jullie wat zouden jullie doen ik bedoel hij is okee in zijn woorden maar hij is echt lelijk en oud vertel eens

21-03-2004, 22:41


Awiliiiiiiii wegrennen natuurlijk......

21-03-2004, 22:44

Citaat:
Origineel gepost door nowal
ik zal maar eerlijk zijn wat vandaag mij is overkomen een jaar geleden kwam ik van me werk af richting huis het was donker ik werd aangehouden door een automobilist er zaten drie marokkaanse jongens in. de bestuurder was een mooie jonge en lief om te zien hij vroeg mijn om een mobiel nummer ik zei dat ik die niet heb ik bedoel ik ken hem niet om dan zo snel mijn nummer te geven leek mij niet zo verstandig dus zei ik nee en liep verder diep in me zelf dacht ik shit had ik het maar wel gedaan dus hij vroeg het nog eens en weer zei ik nee en ik liep verder hij reed bijna mijn voeten over dus ik keek kwaad en zei HALLLLLLOOOOO hij lachte hij zei ik zal je niet lastig vallen okee okee ik gaf hem mijn nummer en vertrok snel verder. hij belde vaak hij klonk leuk en lief 6 maanden later besloten we eens af te spreken dus ik was heel benieuwd ik bedoel ik ik kende hem zo goed over de telefoon dus het was vertrouwd ik maakte me zelf heel mooi en liep naar de afgesproken plek met vlinders in me buik belde hij me op om te zeggen dat hij even moest parkeren geen probleem zij ik dus liep ik een winkel binnen om tijd te rekken. tien min later belde hij nog eens ........hee nowal ik zit al op je te wachten....okee ik kom eraan.....zo snel liep ik richting hem op en jij daar zit hij oooooooooooooooooo miiiiiiiijjjjn god wat is hij lelijk in het licht oud hij mist een tand en had een geruite blauw wit blouse aan ik schrok ik nam plaats en we praate wat bij.......................nu heb ik een vraag aan jullie wat zouden jullie doen ik bedoel hij is okee in zijn woorden maar hij is echt lelijk en oud vertel eens
WHUAHAHAHAHAHAHA



Ik zou naar de dichtbijzijnde brillenwinkel rennen een een setje brillen kopen waar ik de rest van mn leven mee uit de voeten kan...... voor de zekerheid neem ik extra sterke glazen en een blindenstok....

21-03-2004, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door nowal
ik zal maar eerlijk zijn wat vandaag mij is overkomen een jaar geleden kwam ik van me werk af richting huis het was donker ik werd aangehouden door een automobilist er zaten drie marokkaanse jongens in. de bestuurder was een mooie jonge en lief om te zien hij vroeg mijn om een mobiel nummer ik zei dat ik die niet heb ik bedoel ik ken hem niet om dan zo snel mijn nummer te geven leek mij niet zo verstandig dus zei ik nee en liep verder diep in me zelf dacht ik shit had ik het maar wel gedaan dus hij vroeg het nog eens en weer zei ik nee en ik liep verder hij reed bijna mijn voeten over dus ik keek kwaad en zei HALLLLLLOOOOO hij lachte hij zei ik zal je niet lastig vallen okee okee ik gaf hem mijn nummer en vertrok snel verder. hij belde vaak hij klonk leuk en lief 6 maanden later besloten we eens af te spreken dus ik was heel benieuwd ik bedoel ik ik kende hem zo goed over de telefoon dus het was vertrouwd ik maakte me zelf heel mooi en liep naar de afgesproken plek met vlinders in me buik belde hij me op om te zeggen dat hij even moest parkeren geen probleem zij ik dus liep ik een winkel binnen om tijd te rekken. tien min later belde hij nog eens ........hee nowal ik zit al op je te wachten....okee ik kom eraan.....zo snel liep ik richting hem op en jij daar zit hij oooooooooooooooooo miiiiiiiijjjjn god wat is hij lelijk in het licht oud hij mist een tand en had een geruite blauw wit blouse aan ik schrok ik nam plaats en we praate wat bij.......................nu heb ik een vraag aan jullie wat zouden jullie doen ik bedoel hij is okee in zijn woorden maar hij is echt lelijk en oud vertel eens
je vind em leuk toch ewa fok the rest dan











































ik persoonlijk zou renne alsof mijn leven er vanaf hing but that's me

21-03-2004, 23:49


nou meid ik heb zoiets zeg maar ook meegemaakt
maar het beste is gewoon om de waarheid te vertellen

zeg gewoon dat jullie niet bij elkaar passen
en dat het onmogelijk zou zijn om een toekomst met hem te hebben ofzo

bla bla je weet tog
maar zeg vooral niet dat je hem niet wilt omdat hij lelijk is ofzo want dat zal het echt hard aankomen en vooral omdat jullie elkaar door de tel al goed kennen

nou meid veel succes verder en het is beter dat je nu een einde aan maakt dan dat je wacht tot dat hij niet meer zonder je kan want dan zal het echt moeilijk worden

21-03-2004, 23:50
Yust follow your heart...It's the inside that really counts!

En als je het mij vraagt vind je hem "stiekem" heel errug leuk maar schaam je je tegelijkertijd om met hem gezien te worden..!


Ciao,Ciao
Carina

22-03-2004, 00:01
laat het contact een beetje verwateren! en neem dan een nieuw nummer en als je hem ooit tegenkomt dan zeg je dat je telefoon opeens werd gejat en dat je nergens anders zn nummer had!!!

succes! en houd ons op de hoogte

22-03-2004, 00:06

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
laat het contact een beetje verwateren! en neem dan een nieuw nummer en als je hem ooit tegenkomt dan zeg je dat je telefoon opeens werd gejat en dat je nergens anders zn nummer had!!!

succes! en houd ons op de hoogte
haha deze is goed
wallah van wel en zo kwets je zn gevoelens tenminste niet

22-03-2004, 10:14
Run for your live!!!!!!!!!

22-03-2004, 10:31
Wejoow zo erg !!!!

Maare kifesch …
Eerst vond je hem echt geweldig en hij was mooi enzo
Enne nu is ie in ene vet oud ?!

Ik zou die vette sprint hebben getrokken !!
Maar ja … wat kun je nu doen ..
Ik denk gewoon wat LadyLo zei …
Contact laten verwateren

Succes meid en let voortaan aan wie je je nummer geeft en met wie je afspreekt.

22-03-2004, 11:37
whuahau lekker voor je ik zei tog................

22-03-2004, 12:28
hahahahahahaaha dat komt er van als je stiekem afspreekt..

22-03-2004, 12:34




Ja ja, in het donker zit men er toch ff iets anders uit..

Als er geen klik was, dan zou ik er mee stoppen

22-03-2004, 16:51
en de meeste miesjes zeggen dat het innelijk veel belangrijker is, zo te zien niet dussssssssss

22-03-2004, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door nouredinne_el
en de meeste miesjes zeggen dat het innelijk veel belangrijker is, zo te zien niet dussssssssss
het oog wil ook wat

Pagina's : [1] 2