Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ik ben veranderd



05-02-2009, 22:25
Wanneer je me weer vertelt dat ik je moet vergeten, zal ik dat doen.
Ik zal je niet meer op andere gedachten proberen te brengen.
Ik zal je niet meer vertellen dat we bij elkaar horen en dat jij mijn nummer 1bent.

Wanneer je me weer vertelt dat je niet meer van me houdt , zal me dat geen pijn meer doen.
Ik laat die woorden me hart niet raken.

Geloof me eerst had ik nog gevoel, liefde en passie in me,
maar nu, nu voel ik niks meer,
mijn tranen zijn verleden tijd,
de pijn in mijn hart is verleden tijd,
en jij, jij bent verleden tijd!

ik ben veranderd en er is niks meer aan te doen

05-02-2009, 23:38


Kon ik dat maar

22-02-2009, 21:39

Citaat door ..Angel..:
Wanneer je me weer vertelt dat ik je moet vergeten, zal ik dat doen.
Ik zal je niet meer op andere gedachten proberen te brengen.
Ik zal je niet meer vertellen dat we bij elkaar horen en dat jij mijn nummer 1bent.

Wanneer je me weer vertelt dat je niet meer van me houdt , zal me dat geen pijn meer doen.
Ik laat die woorden me hart niet raken.

Geloof me eerst had ik nog gevoel, liefde en passie in me,
maar nu, nu voel ik niks meer,
mijn tranen zijn verleden tijd,
de pijn in mijn hart is verleden tijd,
en jij, jij bent verleden tijd!

ik ben veranderd en er is niks meer aan te doen

Prachtig, sterk van woorden

22-02-2009, 21:48

Citaat door ..Angel..:
Wanneer je me weer vertelt dat ik je moet vergeten, zal ik dat doen.
Ik zal je niet meer op andere gedachten proberen te brengen.
Ik zal je niet meer vertellen dat we bij elkaar horen en dat jij mijn nummer 1bent.

Wanneer je me weer vertelt dat je niet meer van me houdt , zal me dat geen pijn meer doen.
Ik laat die woorden me hart niet raken.

Geloof me eerst had ik nog gevoel, liefde en passie in me,
maar nu, nu voel ik niks meer,
mijn tranen zijn verleden tijd,
de pijn in mijn hart is verleden tijd,
en jij, jij bent verleden tijd!

ik ben veranderd en er is niks meer aan te doen


karakter!

23-02-2009, 23:38


kon ik maar veranderen van karakter
niet meer zo lief rustig meisje.. maar drukke drukke meid!

25-02-2009, 20:28
tbarkallah kon ik maar veranderen!!

14-03-2009, 16:15
Kon ik maar zo zijn, kon ik maar drukken op mijn zelf, mijn Hart, een alles zo snel makkelijk achter de rug laten.
En alles gwn vergeten wat mij is overkomen, een alles vergeten wat er gebeurt is tussen mij en mijn (Man) Gwn alles Kon ik maar kon ik maar zo Sterk zijn!!!!
Kon ik maar de verleden laten rusten, een niet meer aan hem denken, kon ik maar dit allemaal een nog veel meer, was ik maar sterker in die tijd, had ik het maar niet zover laten komen!!!
Maar nu is het Telaat om nog zo tedenken!!!

Ik moet door gaan zonder hem, en wil hij niet meer in mijn Leven, moet hem vergeten, maar Vergeven zal ik nooit doen, want Boven Inschallah komen we mekaar tegen een daar zal Allah(SWT) het woordt hebben!!!

Inschallah zal ik veder gaan Verplicht mijn zelf gwn en zal Mijn zelf bewijzen dat ik beter dan hem ben, en dat ik beter dan hem zal worden, en mijn Ouders bewijzen dat ik gwn sterker ben dan hem dat ik mij op mijn Eigen Toekomst ga reichten Inschallahh!!!!Amiennn

15-03-2009, 22:11

Citaat door Rdamlady:
Kon ik maar zo zijn, kon ik maar drukken op mijn zelf, mijn Hart, een alles zo snel makkelijk achter de rug laten.
En alles gwn vergeten wat mij is overkomen, een alles vergeten wat er gebeurt is tussen mij en mijn (Man) Gwn alles Kon ik maar kon ik maar zo Sterk zijn!!!!
Kon ik maar de verleden laten rusten, een niet meer aan hem denken, kon ik maar dit allemaal een nog veel meer, was ik maar sterker in die tijd, had ik het maar niet zover laten komen!!!
Maar nu is het Telaat om nog zo tedenken!!!

Ik moet door gaan zonder hem, en wil hij niet meer in mijn Leven, moet hem vergeten, maar Vergeven zal ik nooit doen, want Boven Inschallah komen we mekaar tegen een daar zal Allah(SWT) het woordt hebben!!!

Inschallah zal ik veder gaan Verplicht mijn zelf gwn en zal Mijn zelf bewijzen dat ik beter dan hem ben, en dat ik beter dan hem zal worden, en mijn Ouders bewijzen dat ik gwn sterker ben dan hem dat ik mij op mijn Eigen Toekomst ga reichten Inschallahh!!!!Amiennn


salaam zuster,
je stukje heeft me echt geraakt ik moest er even op reageren als jet het niet erg vind.
het lijk me inderdaad heel zwaar maar het gaat je lukken met de wil van allah
en zeker ben jij beter dan hem al is het om de feit dat hij jouw heeft verlaten.
er zal mischien een dag komen van spijt wat hij heeft laten gaan, maar dan is er helaas geen weg terug.
maar jij kan het wel vertrouw op allah want allah beproeft niemand boven zijn vermogen.
en voor alles is er een reden dus ook voor dit.
zeg hamdl en houd de deuren die allah voor jouw heeft gesloten ook dicht.
en open weer de nieuwe deuren die allah voor je zal openen inchallah.

masalaam zuster