Bekijk volle/desktop versie : Salaam



05-02-2009, 19:42
Salaam oe aleikom allemaal,

Deze topic start ik omdat ik de laatste tijd om me heen heb gekeken en ik zie 3 categorieen meiden. De 1e categorie zijn de meiden die rustig en gelovig zijn. Die denken aan anderen en willen dat Allah tevreden met hun is. De 2e categorie die is ook praktiserend draagt een hoofddoek, bidt haar gebed maar vinden dat zij op zoek moeten gaan naar een man. En doet dat door middel van chat, msn, telefoon. De 3e categorie zijn de meiden die zich niet bezig houden met geloof of cultuur. Die willen lol en gezelligheid maakt niet uit waar ze die vinden in een cabaretier of een loungebar, een discotheek alles wat niet mag dat is voor haar aantrekkelijk en dat zoekt zij op.

En wat tegenwoordig in de smaak valt is de 2e en 3e categorie. Ik vraag me af of er wel serieuze mannen zijn die voor de 1e categorie vallen en dat is dus een rustige praktiserende meid, die leuk en gezellig is. De wens van de jongeren tegenwoordig is dat ze elkaar op chat leren kennen en elkaar eerst leugens gaan vertellen. En dan elkaar gaan zien, afspraakjes hier en daar, uren lang in de nacht bellen. Terwijl ze allebei een waslijst aan ex-vriendjes en ex-vriendinnetjes achter de rug hebben. Ondertussen hebben ze vier vriendjes of vriendinnetjes. Elke dag met een ander afspreken. En een rustige meid die netjes van huis naar werk gaat, en van haar werk naar huis gaat. Die het gebed hamdoellilah op tijd verricht. Die rekening houdt met haar kleding in verband met haar geloof. Die netjes is tegen de medemens en lief voor familie en kennissen. Op chat gaan vinden zij zonde van hun tijd en houden zich liever met hun ouders bezig of het huishouden. Zij zijn op zoek naar een serieuze man die een baan heeft en zich niet houdt met wat Allah verboden heeft die lief is voor zijn ouders. Zijn gebed voor alles komt.

Voor mijn gevoel als ik om me heen kijk, dan zie ik dat soort mannen niet meer. Misschien bestaan ze wel maar dat zal dan 1 op de 20 zijn van de mannelijkheid in de wereld. En dat schat ik dan hoog in om niet alle mannen over 1 kam te scheren. Ze willen tegenwoordig meiden die altijd voor hun klaar staan. Afspraakje hier, afspraakje daar. Meiden die liegen tegen hun ouders zodat meneertje niet boos wordt. En waar ik me helemaal over verbaas is dat zulke meiden trouwen geven een bruiloft van zoveel duizenden euro's al haar wensen worden verhoord.

Terwijl de 1e categorie die al heel zeldzaam is en niet zoveel fans heeft die wacht nog steeds geduldig afwacht op haar vrome toekomstige.

Wacht geduldig af op reacties van de meiden die zichzelf hier in herkennen de brave meiden of de meiden die vinden dat ze de man op internet of chat vinden mogen allemaal reageren en hun mening geven.

Groetjes taboehareshttt...

05-02-2009, 19:44


Ik ben een combinatie van alle drie, maar toch met nadruk op dit punt:

Wanhopig opzoek naar een man.

05-02-2009, 19:46

Citaat door 1_Berkania_1:
Ik ben een combinatie van alle drie, maar toch met nadruk op dit punt:

Wanhopig opzoek naar een man.


Ik sluit me hier bij aan. Heb van een collega gehoord dat haar zus op 32ste in de overgang zat . Ik wil een gezin voordat het te laat is...

05-02-2009, 19:47

Citaat door nella:
Ik sluit me hier bij aan. Heb van een collega gehoord dat haar zus op 32ste in de overgang zat . Ik wil een gezin voordat het te laat is...



You go Girl!!!!!!!!


Liever wanhopig dan status "Ouwe Vrijster" dragen.

05-02-2009, 19:48



Citaat door 1_Berkania_1:
You go Girl!!!!!!!!


Liever wanhopig dan status "Ouwe Vrijster" dragen.


Ff serieus op 32ste, dat is bijna. Ik ben helemaal klaar voor. Alleen komt er thuis niemand meer aankloppen.

05-02-2009, 19:50

Citaat door nella:
Ff serieus op 32ste, dat is bijna. Ik ben helemaal klaar voor. Alleen komt er thuis niemand meer aankloppen.



Ga de wijde wereld in.......... Trek een bourka of gewoon bikini alle middelen zijn gerechtvaardigd.


Maar even serieus.............. ik zou al lllllllllllllllaaaaaaaaaaang aan mijn ouders zonder schaamte aangeven dat ik wil trouwen als ik tegen de 30 kom.

05-02-2009, 19:53

Citaat door 1_Berkania_1:
Ga de wijde wereld in.......... Trek een bourka of gewoon bikini alle middelen zijn gerechtvaardigd.


Maar even serieus.............. ik zou al lllllllllllllllaaaaaaaaaaang aan mijn ouders zonder schaamte aangeven dat ik wil trouwen als ik tegen de 30 kom.


Bikini? Ik?? Hell no!!

Ewa tegen 30, ik ben pas 24. Maar tijd vliegt.

05-02-2009, 19:54

Citaat door nella:
Bikini? Ik?? Hell no!!

Ewa tegen 30, ik ben pas 24. Maar tijd vliegt.



Ik ben ook 24!!!!!!!!!!



Safi jij bent mijn nieuwe M.nl maatje.

05-02-2009, 19:55
ik heb een zeer sterke imaan maar praktiseer niet veel.

05-02-2009, 19:55

Citaat door 1_Berkania_1:
Ik ben ook 24!!!!!!!!!!



Safi jij bent mijn nieuwe M.nl maatje.


We gaan samen een stappenplan maken: Hoe aan een man te komen voor we 30 worden?

05-02-2009, 19:56

Citaat door nella:
We gaan samen een stappenplan maken: Hoe aan een man te komen voor we 30 worden?



Dat gaan we doen!!!!!!!


En je mag al mijn exen en ik die van jou.

Er moet toch iemand daar tussen zitten.

05-02-2009, 19:57

Citaat door 1_Berkania_1:
Dat gaan we doen!!!!!!!


En je mag al mijn exen en ik die van jou.

Er moet toch iemand daar tussen zitten.


Exen???? Hoeveel heb je er??

Bij mij is het er eentje geweest, heb na vier jaar nog een zwak voor hem.

05-02-2009, 19:58



Citaat door nella:
Exen???? Hoeveel heb je er??

Bij mij is het er eentje geweest, heb na vier jaar nog een zwak voor hem.



Ware liefde yak?


Ik maak maar een grapje......... Mijn Khalid ben ik ook nog steeds niet vergeten, maar dat is nog vers........ 2 maanden geleden bijna.

05-02-2009, 20:00

Citaat door 1_Berkania_1:
Ware liefde yak?


Ik maak maar een grapje......... Mijn Khalid ben ik ook nog steeds niet vergeten, maar dat is nog vers........ 2 maanden geleden bijna.


2 maanden pas, erg vers.

Geen idee of het ware liefde was. Het was in ieder geval niet voorbestemd...

05-02-2009, 20:04

Citaat door Saruwattari:
Sexy ot



ga toch knikkeren