Bekijk volle/desktop versie : Welke Dakka Wil In Denemarken Spelen



Pagina's : [1] 2

05-02-2009, 17:59
Hallo Dakka groepen,

Wie van jullie heeft interesse om 2 dagen in denemarken te spelen op een henna avond en bruiloft.

Dit zou betekenen donderdag avond heen, vrijdag avond spelen, zaterdag spelen en zondag weer terug!

Vliegtuig tickets, hotel/appartement, vervoer, geluidsapparatuur, eten en drinken worden verder vergoed!

Wie heeft er interesse en wat zou de prijs dan zijn!

Let me know!

DJ Khadouz 0642814301

Of stuur me een PM.

Veel liefs, hoop op een fijne samenwerking!

05-02-2009, 18:26


Dakka Al Asafir!

05-02-2009, 19:49

Citaat door khadija3012:
Hallo Dakka groepen,

Wie van jullie heeft interesse om 2 dagen in denemarken te spelen op een henna avond en bruiloft.

Dit zou betekenen donderdag avond heen, vrijdag avond spelen, zaterdag spelen en zondag weer terug!

Vliegtuig tickets, hotel/appartement, vervoer, geluidsapparatuur, eten en drinken worden verder vergoed!

Wie heeft er interesse en wat zou de prijs dan zijn!

Let me know!

DJ Khadouz 0642814301

Of stuur me een PM.

Veel liefs, hoop op een fijne samenwerking!


Salam,

Me naam is Jaafar en ik speel in de dakka marakchia groep genaamd El Asafir. Wij zijn erin geintreseerd, maar we willen graag weten wanneer en wat de kosten zijn. U kunt me toevoegen op msn dakkamarakchia@hotmail.com dat praat veel gemakelijker. Voor onze video's verwijs ik u naar http://www.youtube.com onder de naam cultined en op http://www.dailymotion.com onder de naam dakka al asafir. Voor meer vragen kunt u ons ook bellen op 06-14186220 alleen deze week ben ik niet beschikbaar omdat ik nu in Belgie ben. Ik zie uw reactie graag tegenmoet!

Wa 3alaikom a salam

05-02-2009, 19:52
Heb je al een goede catering anders heb ik er wel een die wereldwijd werkt en bereid is om te reizen. Echt met goede kwaliteit.
Laat het me maar weten en laat me weten voor wanneer het is.
Mocht je nog iets nodig hebben laat het me weten en ik help je met plezier.

06-02-2009, 09:25



Citaat door wedding.planner:
Heb je al een goede catering anders heb ik er wel een die wereldwijd werkt en bereid is om te reizen. Echt met goede kwaliteit.
Laat het me maar weten en laat me weten voor wanneer het is.
Mocht je nog iets nodig hebben laat het me weten en ik help je met plezier.



Das Harstikke lief.

Ik weet dat het ergens na de ramadan gaat plaats vinden waarschijnlijk 1e week van november!

Zodra ik te horen krijg dat ze ook een catering willen hebben vanuit Nederland dan ga ik zeker contact met je opzoeken!

Veel liefs DJ Khadouz

06-02-2009, 09:25

Citaat door JaafarZ:
Salam,

Me naam is Jaafar en ik speel in de dakka marakchia groep genaamd El Asafir. Wij zijn erin geintreseerd, maar we willen graag weten wanneer en wat de kosten zijn. U kunt me toevoegen op msn dakkamarakchia@hotmail.com dat praat veel gemakelijker. Voor onze video's verwijs ik u naar http://www.youtube.com onder de naam cultined en op http://www.dailymotion.com onder de naam dakka al asafir. Voor meer vragen kunt u ons ook bellen op 06-14186220 alleen deze week ben ik niet beschikbaar omdat ik nu in Belgie ben. Ik zie uw reactie graag tegenmoet!

Wa 3alaikom a salam



Hoi Jaafar,

Ik heb een mail gestuurd naar je hotmail.

Veel liefs DJ Khadouz

06-02-2009, 09:26
Zijn er ook Ziana's die zin hebben om in Denemarken te werken?

06-02-2009, 14:13
ik heb meer info.

ze willen 800 euro betalen voor 2 dagen

ik weet dat het niet veel is maar meer konden ze er niet van maken aangezien zij ook de reai etc moeten betalen.

het is waarschijnlijk 6 en 7 nov

gr dj khadouz

06-02-2009, 18:08

Citaat door khadija3012:
ik heb meer info.

ze willen 800 euro betalen voor 2 dagen

ik weet dat het niet veel is maar meer konden ze er niet van maken aangezien zij ook de reai etc moeten betalen.

het is waarschijnlijk 6 en 7 nov

gr dj khadouz


Salam Khadija,

ik heb je gepmpt!

Wa 3alaikom a salam

06-02-2009, 19:36
Neem DAKKA AL ASAFIR, SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR LEUKKK!!

06-02-2009, 19:37
ZONDER HUN GEEN FEEST !!!!!!!!!!!!!!! Groetjess

06-02-2009, 19:53
Dakka Al Asafir! DOEN!!!!!!

06-02-2009, 20:18



Citaat door Idrissi_jeblia:
ZONDER HUN GEEN FEEST !!!!!!!!!!!!!!! Groetjess



Zkrsss Zonder Hun Geen leuke Sfeer!!! Echte Topppperssssss zijn het Heb ze meegemaakt!!

09-02-2009, 16:38
Dank jullie wel voor jullie leuke reacties!

09-02-2009, 16:38
Is et al gelukt

Pagina's : [1] 2