Bekijk volle/desktop versie : Een Marokkaanse vriendin van mij heeft...



Pagina's : [1] 2 3

05-02-2009, 17:10
[ Een Marokkaanse vriend (suprise )....En hij zegt tegen haar de hele tijd zal ik je zwanger maken ik wil wel jou kinderen hebben, zei zegt natuurlijk ja daag we moeten eerst trouwen....hij zegt waarom? ]



[ What the F ...gatverdamme zeggen hij is 32 en hij is pas 20 en zijn ouders zitten in Marokko ik zeg jij ben SEIKO je moet hem dumpen gatverdamme als je daar nog op in gaat ze zegt IK HOU VAN HEM....IK HOU VAN HEM DOESN"T BUY YOU ANYTHING BABE....Ze luister niet ik ga haar ass dumpen straks zit ik hier met een knockt up vriendin jegh tfoe...]


Wat vinden jullie?

05-02-2009, 17:13


Wat ik vind?
Doe iets aan je grammatica. Ennnnnnnn je zinsopbouw kan ook beter.
Dat is wat ik vind.

05-02-2009, 17:14
grap van het jaar....












p.s dumpen

05-02-2009, 17:14
Help haar gewoon om het contact met hem te verbreken.

05-02-2009, 17:15



Citaat door zwietienie:
Wat ik vind?
Doe iets aan je grammatica. Ennnnnnnn je zinsopbouw kan ook beter.
Dat is wat ik vind.




wahahahaha hshoema!

05-02-2009, 17:19

Citaat door zwietienie:
Wat ik vind?
Doe iets aan je grammatica. Ennnnnnnn je zinsopbouw kan ook beter.
Dat is wat ik vind.



M.nl draai allemaal op abn en goeie grammatica....

05-02-2009, 17:22
Ik vind dat Lauren weer eens gesproken heeft.

05-02-2009, 17:25
kinderen maken

05-02-2009, 17:25

Citaat door schoonheidtjeuh:
wahahahaha hshoema!


Ja dat was flauw.
On-topic; Ze moet die gozer niet al te serieus nemen. Als iemand zulke dingen zegt dan moet je maken dat je wegkomt.

05-02-2009, 17:27

Citaat door zwietienie:
Wat ik vind?
Doe iets aan je grammatica. Ennnnnnnn je zinsopbouw kan ook beter.
Dat is wat ik vind.

Daaarom heeft ze ook een bril maar volgens mij is dat niet genoeg

05-02-2009, 17:30

Citaat door Pr0ud_:
Daaarom heeft ze ook een bril maar volgens mij is dat niet genoeg


Blijkbaar niet. Ze is wel heel slim lees ik in haar ot.

05-02-2009, 17:31

Citaat door zwietienie:
Blijkbaar niet. Ze is wel heel slim lees ik in haar ot.



zegt niet genoeg bewijzen zegt wel wat

05-02-2009, 17:33



Citaat door Lauren:
[ Een Marokkaanse vriend (suprise )....En hij zegt tegen haar de hele tijd zal ik je zwanger maken ik wil wel jou kinderen hebben, zei zegt natuurlijk ja daag we moeten eerst trouwen....hij zegt waarom? ]



[ What the F ...gatverdamme zeggen hij is 32 en hij is pas 20 en zijn ouders zitten in Marokko ik zeg jij ben SEIKO je moet hem dumpen gatverdamme als je daar nog op in gaat ze zegt IK HOU VAN HEM....IK HOU VAN HEM DOESN"T BUY YOU ANYTHING BABE....Ze luister niet ik ga haar ass dumpen straks zit ik hier met een knockt up vriendin jegh tfoe...]


Wat vinden jullie?



hey schimmelkaas nog steeds opzoek naar aandacht.Viese rasist dat je bent

05-02-2009, 18:43
Ze is echt dom als ze het toe laat. Ik spreek echt uit ervaring, hij gaat haar echt dumpen.

05-02-2009, 18:58

Citaat door Lauren:
[ Een Marokkaanse vriend (suprise )....En hij zegt tegen haar de hele tijd zal ik je zwanger maken ik wil wel jou kinderen hebben, zei zegt natuurlijk ja daag we moeten eerst trouwen....hij zegt waarom? ]



[ What the F ...gatverdamme zeggen hij is 32 en hij is pas 20 en zijn ouders zitten in Marokko ik zeg jij ben SEIKO je moet hem dumpen gatverdamme als je daar nog op in gaat ze zegt IK HOU VAN HEM....IK HOU VAN HEM DOESN"T BUY YOU ANYTHING BABE....Ze luister niet ik ga haar ass dumpen straks zit ik hier met een knockt up vriendin jegh tfoe...]


Wat vinden jullie?


Dit klinkt als dit in me oren: Hij is mijn verloofde en hij heet Fatma

Pagina's : [1] 2 3