Bekijk volle/desktop versie : mannen die je n sigaret aanbieden op de date



Pagina's : [1] 2 3 4

05-02-2009, 10:50
Echt zo laag en onrespectvol. Had gister een date met een jongen, pakt hij zn pakje en bied hij me er 1 aan, ze3ma ff checke of ik rook. Ik had hem gelijk een volle brander gegeven, sukkel dat ie is.

05-02-2009, 10:52


. Nog nóóit meegemaakt. Mensen zien mij niet aan voor een persoon die rookt ook al rook ik wel.

Meestal komt dat als een suprise.

05-02-2009, 10:52
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.

05-02-2009, 10:53

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.

.

05-02-2009, 10:54



Citaat door SannaeSannae:
Echt zo laag en onrespectvol. Had gister een date met een jongen, pakt hij zn pakje en bied hij me er 1 aan, ze3ma ff checke of ik rook. Ik had hem gelijk een volle brander gegeven, sukkel dat ie is.



zegt veel hoe je gebit eruit ziet

sorry maar dit slaat alles hhhhhhhhhhhh
ik heb veel mannen gekend maar een sigaret of een biertje hebben ze me nooit aangeboden, hoog uit vind je het erg als ik drink of rook.

05-02-2009, 10:54
Hij vroeg echt 2 x, wil je echt niet? Net of het op mn voorhoofd staat geschreven dat ik n sigaret wil.

Waarom doen ze dat? Kan me niks anders bedenken dat me willen testen. Zbel dattie is

05-02-2009, 10:54

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.




1-0

Jij krijgt van mij een peuk.

05-02-2009, 10:55

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.




05-02-2009, 10:55

Citaat door fafafa:
zegt veel hoe je gebit eruit ziet

sorry maar dit slaat alles hhhhhhhhhhhh
ik heb veel mannen gekend maar een sigaret of een biertje hebben ze me nooit aangeboden, hoog uit vind je het erg als ik drink of rook.


mn tanden zijn fucking wit. Dat is WEL ZEKER niet de reden..

ik heb ook vaak dat mensen me op straat een vuurtje vragen, damn heb nog nooit gerookt man

05-02-2009, 10:56
Daarom haat ik m.nl om zulke tegenstrijdige mensen.

05-02-2009, 10:56

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.



hahahaaaaaaaaa.....groot gelijk trouwens....

05-02-2009, 10:56

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.


hou je praktijkjes maar lekker voor je. Jij laat je gelijk anaal nemen ja, omdat je toch date.

Maar zo zijn er sletjes en zo zijn er dames, like me

05-02-2009, 10:58



Citaat door SannaeSannae:
mn tanden zijn fucking wit. Dat is WEL ZEKER niet de reden..

ik heb ook vaak dat mensen me op straat een vuurtje vragen, damn heb nog nooit gerookt man



je uiterlijk dan?

loop je met een pet en gympen rond?

05-02-2009, 10:58

Citaat door SannaeSannae:
hou je praktijkjes maar lekker voor je. Jij laat je gelijk anaal nemen ja, omdat je toch date.

Maar zo zijn er sletjes en zo zijn er dames, like me


Kanker wijf, als je een haraam relatie/date hebt dan ben je geen dame meer. Jij bent gewoon een sletje die goed wilt overkomen bij haar vriendje maar toch vunzige dingetjes wilt doen.

05-02-2009, 10:58

Citaat door MossibaElKe7la.:
Hallo tijdens een haraam relatie moet je alleen haraam dingen doen hoor. Ewilie eentje loopt te daten wilt ze respect, ga toch heen.


'

Pagina's : [1] 2 3 4