Bekijk volle/desktop versie : Totáál geschokt!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

05-02-2009, 00:52
Iemand de docu "De bruiden van Allah" gezien?

Echt niet normaal zeg! Gevangen vrouwen die de martelares wilden uithangen. Sommigen hadden kinderen, maar ach... dat was verder niet belangrijk. Zichzelf willen opblazen was hun hoogste doel.

Zo ontzettend ziek die vrouwen!

05-02-2009, 00:54


ik spuug op die titel

05-02-2009, 00:58

Citaat door A_bdars:
ik spuug op die titel
Ik zou eerder op die vrouwen spugen. alhoewel.... het is in en in triest als je zo'n levenshouding hebt. Ik heb er eigenlijk ook zwaar medelijden mee. Ze weten gewoon niet beter. Want eigenlijk waren het nog best aardige vrouwen ook! En enkele zelfs mooi ook nog eens!

Wat triest zeg! Laat ons allen hopen dat zo'n geestesziekte nooit deze kant op waait. Wat een doffe ellende!

05-02-2009, 01:01
ja ik vind dat ook wel ziekjes.. maar ach, de wereld bestaat niet alleen uit intelligente mensen.. helaaas

05-02-2009, 01:09



Citaat door Pi3p3l03ntj3:
ja ik vind dat ook wel ziekjes.. maar ach, de wereld bestaat niet alleen uit intelligente mensen.. helaaas
Dat klopt! Het is ook zo raar... die vrouwen hebben een geschiedenis achter de rug, waardoor ze ook zo geworden zijn (mishandeling, verlating etc.) zo enorm triest!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2429457

05-02-2009, 01:18
ik heb de docu ook gezien.. afgelopen jaar geloof ik.. ik vond t de titel heel stom bedacht eigenlijk, slaat nergens op . MAar goed ik kan die vrouwen af en toe wel begrijpen.. althans, een klein beetje
sommige mensen weten gewoon niet hoe ze moeten leven kennen hun geloof ook zo slecht , dat ze er gauw van overtuigd kunnen worden door extremisten, dat t goed is om zelfmoordaanslagen te plegen.. dat heb je met mannen ook.. vaak kom je dat tegen bij een persoon die helemaal niks tot weinig weet over de islaam en als hij/zij dan in aanraking komt met iemand die wel 'veel ' weet, (een extremist) dan is deze persoon vaak snel te overhalen tot het plegen van zelfmooraanslagen of iets in die richting. met als doel: het paradijs

05-02-2009, 01:32

Citaat door 72rozijntjes:
Dat klopt! Het is ook zo raar... die vrouwen hebben een geschiedenis achter de rug, waardoor ze ook zo geworden zijn (mishandeling, verlating etc.) zo enorm triest!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2429457


ik zie je al denken als dit al hun vrouwen ala khawla bint al azwhar zijn hoe zal het dan gesteld zijn met de mannen?

05-02-2009, 01:33

Citaat door Justsoufiane:
Dacht je echt dat het te maken had met hun o zo zielige verleden het heefts niks te maken met hun verleden ze zijn slechts de nakomelingen van Khawla bint al Azwhar
Nou, hun verleden zal vast meegespeeld hebben. Maar hoe dan ook: het is ziek, hoe je het ook wendt of keert natuurlijk.

05-02-2009, 01:36

Citaat door 72rozijntjes:
Nou, hun verleden zal vast meegespeeld hebben. Maar hoe dan ook: het is ziek, hoe je het ook wendt of keert natuurlijk.


Weetje wie ook heel erg ziek is ik ga het je laten zien w8 w8 w8 ff ojah hier is het scroll naar beneden, weeeeeetje hoe ziek zij is man ze was een vrouwelijke verzetstrijdster in de tweede wereldoorlog ze ging aanslagen plegen op onschuldige duitsers die Nederland kwamen bezetten, hoe ziek kun je zijn


Citaat:
'' Op 30 november vond in Haarlem de jaarlijkse herdenking plaats van verzetstrijdster Hannie Schaft ook wel bekend als ‘het meisje met het rode haar’

Hannie Schaft is het symbool geworden van het vrouwenverzet tegen de Duitse bezetter tijdens de Tweede Wereldoorlog. Samen met de zusjes Freddy en Truus Overstegen hielp zij joodse kinderen onderduiken en pleegde ze aanslagen op Duitsers en collaborateurs. De verzetsdaden van Hannie en de zusjes Overstegen zijn bijzonder, omdat weinig vrouwen optraden in het gewapende verzet tijdens de oorlog.





Een aantal weken voor de bevrijding van Nederland werd Hannie Schaft opgepakt en gefusilleerd in de duinen bij Bloemendaal. Haar lichaam werd op 27 november 1945 herbegraven op de Erebegraafplaats in Overveen in aanwezigheid van koningin Wilhelmina, prinses Juliana en prins Bernhard. Voor haar strijd tegen de Nazi’s kreeg Hannie Schaft postuum het Verzetskruis 1940-1945 en een speciale Amerikaanse onderscheiding.

Bij de herdenking op 30 november hield NIOD-directeur Marjan Schwegman een rede getiteld ‘Dichterbij Hannie Schaft’
@72verrotterozijntjes wat vind jij van hannie Schaft?


http://www.niod.nl/actueel/actueel_detail.asp?ID=460

05-02-2009, 01:38

Citaat door Justsoufiane:
Weetje wie ook heel erg ziek is ik ga het je laten zien w8 w8 w8 ff ojah hier is het scroll naar beneden, weeeeeetje hoe ziek zij is man ze was een vrouwelijke verzetstrijdster in de tweede wereldoorlog ze ging aanslagen plegen op onschuldige duitsers, hoe ziek kun je zijn




http://www.niod.nl/actueel/actueel_detail.asp?ID=460

one sick world

05-02-2009, 01:46

Citaat door Justsoufiane:

@72verrotterozijntjes wat vind jij van hannie Schaft?
Oh, je dacht dat ik op dat gescheld inga?

Jaja...islam = vrede....kéér op kéér wordt het weer bevestigt.

En verder...talk to the hand!

05-02-2009, 01:48

Citaat door 72rozijntjes:
Oh, je dacht dat ik op dat gescheld inga?

Jaja...islam = vrede....kéér op kéér wordt het weer bevestigt.

En verder...talk to the hand!

eindelijk een keer professioneel gereageerd!en ja ISLAM IS VREDE
maar je moet t geloof en de mens niet door elkaar halen

05-02-2009, 01:51



Citaat door 72rozijntjes:
Oh, je dacht dat ik op dat gescheld inga?

Jaja...islam = vrede....kéér op kéér wordt het weer bevestigt.

En verder...talk to the hand!


Ik noem slechts jouw rozijntjes verrotte rozijntjes, jij komt hier op deze forum en probeert dmv jouw nickname onze Verheven Geloof te bespotten door te verwijzen naar de 72 Schone Maagden die door paar onwetende kansloze zielen zijn vertaald naar rozijntjes. Wie de bal kaats kan hem terugverwachten en wees blij dat ik het nog bescheiden hou! O Aanbidder van het kruis!

05-02-2009, 01:53

Citaat door Pi3p3l03ntj3:
eindelijk een keer professioneel gereageerd!en ja ISLAM IS VREDE
maar je moet t geloof en de mens niet door elkaar halen

Hahaha, professioneel nog wel.
Je hebt deels wel gelijk hoor: het zijn de mensen die het doen, dat is ook bij christenen zo. Het is voor een christen verschrikkelijk als zo'n satanische Bush allerlei dingen riep, 'uit naam van God".

Maar... ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik wel vind dat er verhoudingsgewijs veel rotte (vln. boze!) vruchten hangen aan de islamboom.
Maar ook genoeg gezonde gelukkig. Maar die verhouding ben ik even kwijt eerlijk gezegd.

05-02-2009, 01:53

Citaat door Justsoufiane:
Ik noem slechts jouw rozijntjes verrotte rozijntjes, jij komt hier op deze forum en probeert dmv jouw nickname onze Verheven Geloof te bespotten door te verwijzen naar de 72 Schone Maagden die door paar onwetende kansloze zielen zijn vertaald naar rozijntjes. Wie de bal kaats kan hem terugverwachten en wees blij dat ik het nog bescheiden hou! O Aanbidder van het kruis!
alleen jij trekt je daar wat van aan:S leef en laat leven who cares!
je moet t positief bekijken: jij weet immers beter hamdullah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9