Bekijk volle/desktop versie : wat als hij tegen je liegt??



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2009, 22:53
hey dames,

ik zit echt in een behoorlijk dip! na 4 jaar huwlijk, heeft mijn man nog
nooit tegen me gelogen, ik zag hem altijd als voorbeeld.. dat was zijn mooiste karakter eigenschap, dat hij nooit loog.. tot een paar weken terug,
verzwijgt hij iets heel stoms voor het stelt niks voor... hij denkt da ik het niet weet, maar ik heb het van een betrouwbaar persoon.. ja een beetje ingewikeld verhaal, maar waar het op neer komt is dat hij liegt.. keihard recht in me gezicht,ik ben er echt kapot van! wie heeft ook zoiets meegemaakt? hoe hoe gingen jullie ermee om? want ik kan die persoon
absoluu niet veraden.. iedere keer als ik me man zie wordt ik boos, misselijk,en chagerijnig! is toch niet normaal, ik ben echt bang dat ik hem altijd zo ga zien.. als een echte klootzak!! wie heeft ook zoiets meegemaakt..?

04-02-2009, 22:56


Waarover liegt ie dan?

04-02-2009, 22:57
Misschien loog hij altijd wel en ben je er nu pas achter...

Zou hem ermee confronteren...

04-02-2009, 23:00

Citaat door Itata:
Waarover liegt ie dan?



doet er niet toe.. mijn vraag is aan de dames of zij ooit zoiets hebben meegemaakt .....?

04-02-2009, 23:00


mss in die 4 jaar was hij een goeie leugenaar?

sinds kort is hij daar niet meer goed in? allah a3lem

ik zou met hem praten en zeggen waarom hij daar over liegt.

04-02-2009, 23:02

Citaat door cafechoco:
Misschien loog hij altijd wel en ben je er nu pas achter...

Zou hem ermee confronteren...



nee ik weet zeker dat hij niet zo was... 4 jaar huwlijk is niet niks...

04-02-2009, 23:04
ligt eraan wat voor leugen, misschien was hij bang het je te vertellen??

04-02-2009, 23:06

Citaat door ambitiontje:
ligt eraan wat voor leugen, misschien was hij bang het je te vertellen??



soms heb ik dat gevoel ook helaas.. maar toch vind ik heb diep
triest dat hij zo gehandeld heeft!

04-02-2009, 23:08

Citaat door just_a_gurl:
soms heb ik dat gevoel ook helaas.. maar toch vind ik heb diep
triest dat hij zo gehandeld heeft!


Ja maar als hij al over zulke kleine dingen liegt dan vraag ik me af hoe het met de grote zaken zit....

04-02-2009, 23:08

Citaat door just_a_gurl:
soms heb ik dat gevoel ook helaas.. maar toch vind ik heb diep
triest dat hij zo gehandeld heeft!



ben je benieuwd naar de reden waarom hij het heeft verzwegen of heb je zoiets van ..doet er niet toe, dat flik je me niet

04-02-2009, 23:08
klote

04-02-2009, 23:10
waarover heeft hij gelogen dan? we kunnen geen advies/commentaar/mening geven als we maar de helft van het verhaal kennen

04-02-2009, 23:12



Citaat door ambitiontje:
ben je benieuwd naar de reden waarom hij het heeft verzwegen of heb je zoiets van ..doet er niet toe, dat flik je me niet



het probleem is dat ik m er niet mee kan confronteren.. en dat vreet aan me..want anders veraad ik die persoon en breekt de hel los

04-02-2009, 23:17
t Ligt er natuurlijk aan waarover hij liegt, als ie zegt dat ie je mamita heerlijk vindt terwijl hij inwendig doodgaat van walging en ellende is dat iets waar ik wel mee kan leven maar gaat t om grote dingen...? Tja....

04-02-2009, 23:17

Citaat door just_a_gurl:
het probleem is dat ik m er niet mee kan confronteren.. en dat vreet aan me..want anders veraad ik die persoon en breekt de hel los


Dan had die persoon het je ook niet moeten vertellen het gaat hier wel om JOUW huwelijk hoor...is toch logisch dat dat aan je gaat vreten

Pagina's : [1] 2 3