Bekijk volle/desktop versie : niet getrouwd en kinderwens



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2009, 21:11
wie is nog niet getrouwd en heeft een kinderwens???

ikke, namelijk wel... ik ben nog niet getrouwd en zal dat ook niet voorlopig doen denk ik

en mijn kinderwens groeit met de dag... als ik vrouwen zie met hun baby... dan voel ik altijd vlinders in mijn buik... ik verlang naar een kindje....

04-02-2009, 21:12


Ik word dagelijks geconfronteerd met kinderen. Je moest eens weten wat mijn eierstokken dagelijks voor kunstjes uitvoeren.


Maar een man, hell no. Voorlopig ajb niet.

04-02-2009, 21:14

Citaat door flashia:
wie is nog niet getrouwd en heeft een kinderwens???

ikke, namelijk wel... ik ben nog niet getrouwd en zal dat ook niet voorlopig doen denk ik

en mijn kinderwens groeit met de dag... als ik vrouwen zie met hun baby... dan voel ik altijd vlinders in mijn buik... ik verlang naar een kindje....


Reden?

04-02-2009, 21:19

Citaat door zwietienie:
Reden?



reden??? nou ik moet natuurlijk eerst een geschikte partner vinden om mee te trouwen natuurlijk

04-02-2009, 21:19



Citaat door Gezeur:
Ik word dagelijks geconfronteerd met kinderen. Je moest eens weten wat mijn eierstokken dagelijks voor kunstjes uitvoeren.


Maar een man, hell no. Voorlopig ajb niet.



waarom niet???

04-02-2009, 21:20
ja dat heb ik ook wel soms...
is denk ik wel normaal als vrouwzijnde dat je kinderwens hebt op een bepaalde leeftijd
ach geduld komt goed, voor dat je t weet heb je wat kindjes achter je aan lopen! ;-)

04-02-2009, 21:21
Hell no!! Voor mij voorlopig geen kinderen. Ik ben tante van 8 kinderen, er is nog 1 op komst en heb een klein opstandig zusje. Wanneer die samen zijn.. Hou je hart dan vast!! Allahie7fed oe safie...

04-02-2009, 21:22

Citaat door Ydjis_n_AitSaid:
Hell no!! Voor mij voorlopig geen kinderen. Ik ben tante van 8 kinderen, er is nog 1 op komst en heb een klein opstandig zusje. Wanneer die samen zijn.. Hou je hart dan vast!! Allahie7fed oe safie...



haahahha maar toch is anders als et van jezelf is

04-02-2009, 21:23
Neem een pleegkindje?


04-02-2009, 21:25

Citaat door sweety_neda:
Neem een pleegkindje?




ik wil mijn kindje... ik wil ook voelen hoe hij/zij schopt.. ik wil ook mijn buik zien groeien... baby kleertjes kopen kinderkamer maken etc

04-02-2009, 21:26

Citaat door flashia:
waarom niet???



Omdat hij op dit moment geen toegevoegde waarde zou hebben in mijn leven en ik nog te verknocht ben aan mijn ouders.

04-02-2009, 21:28

Citaat door Gezeur:
Ik word dagelijks geconfronteerd met kinderen. Je moest eens weten wat mijn eierstokken dagelijks voor kunstjes uitvoeren.


Maar een man, hell no. Voorlopig ajb niet.



IDD. maak hetzelfde mee.

04-02-2009, 21:29


ok nou ik zeg je eerlijk... als ik vandaag zou trouwen zou ik meteen kindjes proberen te krijgen

04-02-2009, 21:30

Citaat door Ydjis_n_AitSaid:
Hell no!! Voor mij voorlopig geen kinderen. Ik ben tante van 8 kinderen, er is nog 1 op komst en heb een klein opstandig zusje. Wanneer die samen zijn.. Hou je hart dan vast!! Allahie7fed oe safie...

jij begint nu al kids te haten

04-02-2009, 21:33

Citaat door Tamqeyast:
IDD. maak hetzelfde mee.



Dat is best uuh klote he.


Citaat door flashia:
ok nou ik zeg je eerlijk... als ik vandaag zou trouwen zou ik meteen kindjes proberen te krijgen
De biologische klok tikt door, maar toch voel ik me niet bepaald onder druk gezet. Ik denk er zelfs over de komende 2 a 3 jaar helemaal vrij te laten om mijn carriere een flinke boost te geven.

Pagina's : [1] 2 3