Bekijk volle/desktop versie : Wie gaat er niet op reis dit jaar?



04-02-2009, 17:02
Ik zit dit jaar krap in kas dus ik kan het me niet permitteren...en ben niet het type dat haar vakantie op krediet gaat betalen.

Wie nog ?

04-02-2009, 18:19


Jah ik snap precies wat je bedoelt zit in het zelfde schuitje heb het dit jaar goed verknalt dus ga in de zomer waarschijnlijk ook niet neeh.......

04-02-2009, 21:09
heb er wel geld voor maar geen zin om te gaan

05-02-2009, 00:55
Nou ik snap jullie hier boven mij allemaal niet. Ik ben vorig jaar met vriendinnen naar Spanje geweest voor een weekje en had maar duizend euro nodig, inclusief vliegticket en verblijf. Dat hebben jullie vast ook wel, dan heb je alsnog vakantie.

Tenzij jullie naar jullie zandbergen terug willen keren in Marokko, voor die 8 weken waar jullie alleen de vloer mogen dweilen en neit eens buiten komen, dan hebben jullie misschien wel meer geld nodig.

Ga een keer ergens anders heen dan elk jaar hetzelfde. Ik bedoel dan moet er echt wel een draadje los zitten als je elk jaar naar dezelfde plek gaat.

05-02-2009, 12:40



Citaat door BroodjeAap:
Nou ik snap jullie hier boven mij allemaal niet. Ik ben vorig jaar met vriendinnen naar Spanje geweest voor een weekje en had maar duizend euro nodig, inclusief vliegticket en verblijf. Dat hebben jullie vast ook wel, dan heb je alsnog vakantie.

Tenzij jullie naar jullie zandbergen terug willen keren in Marokko, voor die 8 weken waar jullie alleen de vloer mogen dweilen en neit eens buiten komen, dan hebben jullie misschien wel meer geld nodig.

Ga een keer ergens anders heen dan elk jaar hetzelfde. Ik bedoel dan moet er echt wel een draadje los zitten als je elk jaar naar dezelfde plek gaat.


echte he
ik snap ook niet waarom mensen steeds naar dezelfde plek teruggaan
zelfs als je er familie hebt wonen dan kun je ze toch bezoeken voor een weekje ofzo en dan een beetje tijd voor jezelf nemen.
ik word in iedergeval van dezelfde reis steeds. Nu ik toestemming heb van mijn ouders ga ik het anders aanpakken.
familie is belangrijk en die zal ik ook zeker bezoeken, maar ga niet mijn hele vakantie verpesten in dat gehucht waar ik vandaan kom

05-02-2009, 13:03

Citaat door BroodjeAap:
Nou ik snap jullie hier boven mij allemaal niet. Ik ben vorig jaar met vriendinnen naar Spanje geweest voor een weekje en had maar duizend euro nodig, inclusief vliegticket en verblijf. Dat hebben jullie vast ook wel, dan heb je alsnog vakantie.

Tenzij jullie naar jullie zandbergen terug willen keren in Marokko, voor die 8 weken waar jullie alleen de vloer mogen dweilen en neit eens buiten komen, dan hebben jullie misschien wel meer geld nodig.

Ga een keer ergens anders heen dan elk jaar hetzelfde. Ik bedoel dan moet er echt wel een draadje los zitten als je elk jaar naar dezelfde plek gaat.


Wat een broodje-aap verhaal zeg!

Duizend voor een weekje , is wel een dure grap hé....Al heb k het geld ik zou het niet doen.

Meid, wie zegt dat diegene die 8 weken op vakantie gaan alleen de vloeren dweilen en gedwongen worden thuis te blijven? Hoe kom je aan zo'n inhoudloze opmerking Denk een beetje logisch na en dan weet je dondersgoed dat hetgeen jij zegt verre weg is van de werkelijkheid.

En niet iedereen heeft de vrijheid om elders op vakantie te gaan, dat moet je toch wel kunnen begrijpen.Maar aan de andere kant er zijn zat mensen die die vrijheid wel hebben maar er toch voor kiezen om naar hun vaderland te keren. NIets mis mee!

Ajuhh

05-02-2009, 18:51
Wij gebruiken onze vakantiegeld voor de vakanties.
Komt eind mei binnen... dan overboeken op de spaar.. en voor de vakantie gewoon opnemen..

06-02-2009, 19:03

Citaat door BroodjeAap:
Nou ik snap jullie hier boven mij allemaal niet. Ik ben vorig jaar met vriendinnen naar Spanje geweest voor een weekje en had maar duizend euro nodig, inclusief vliegticket en verblijf. Dat hebben jullie vast ook wel, dan heb je alsnog vakantie.

Tenzij jullie naar jullie zandbergen terug willen keren in Marokko, voor die 8 weken waar jullie alleen de vloer mogen dweilen en neit eens buiten komen, dan hebben jullie misschien wel meer geld nodig.

Ga een keer ergens anders heen dan elk jaar hetzelfde. Ik bedoel dan moet er echt wel een draadje los zitten als je elk jaar naar dezelfde plek gaat.


Hou je vooroordelen voor jezelf , heb ik ergens Marokko vermeldt?
Als ik reis dan zie ik echt wel verschillende landen hoor , en neen , niet Spanje of Turkije...ooit met vrienden gaan kamperen in Guatemala ? Ik wel , dus niet komen met vooroordelen.

Trouwens , als ik in Maroc ben dan ben ik in Marrakech , Agadir , Casa me helemaal aan het uitleven , niets boenen wat denk je wel? Ik wil niet weten wat je denkt maar ik kom niet uit jouw familie dus niet denken dat iedereen een vakantie heeft zoals de jouwe in Marokko!

Volgens mij moet jij gewoon boenen in je saai dorpje in Marokko waar elke dag 10 illegalen aan je deur komen kloppen om je hand te komen vragen , en nu denk je dat heel Marokko zo is.