Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Extreem hevige menstruatiepijn?



04-02-2009, 14:38
Soms vraag ik me af of de pijnen die ik elke maand door moet maken echt wel normaal zijn.
Ik krijg zeer pijnlijke onderbuik krampen die steeds pijnlijker worden, en ook om de zoveel seconden terug komen.
Ook mijn onderrug voelt aan alsof er een olifant op staat ofso.
En mijn bovenbenen gloeien en doen ook heel veel pijn.
Het is niet dat ik niet tegen pijn kan, ik kan heel veel hebben, mr als ik deze pijn een cijfer zou moeten geven dan zou dat een 9 zijn!
Ik ben zelfs 3keer flauwgevallen van de pijn, omdat ik het gewoonweg niet kon verdragen en mijn bewustzijn ook niet meer.
De dokter doet altijd erg kortaf, zo van; Ja het hoort erbij, ik kan je alleen blabla voorschrijven
Herkent iemand dit?

08-02-2009, 18:27


Meid, ik ben blij dat ik je misschien hiermee kan helpen...

Mijn pijn was zo hevig dat ik niet meer rechtop kon lopen
en dat mijn zus mij vaker met de auto naar huis moest brengen omdat ik niet kon lopen van de pijn. Voordat mijn pijn begon was ik al aan het shaken van hoe erg het weer zou zijn...

Laatst zag ik op de reclame: ALEVE FEMIAX tegen menstruatiepijn.
Ik dacht bij mezelf ik heb niks te verliezen dus ik ga het eens proberen...

Ik heb het toen bij de etos gekocht (voor 5 euro en nog wat) en bewaard...
Toen na een paar dagen mijn menstruatie begon heb ik zoals op de verpakking staat 2 pilletjes genomen (met veel water)

En het was echt werkelijk niet te geloven!!! Na een uur voelde ik helemaal geen pijn meer.
Ik dacht zelfs dat ik niet eens ongesteld meer was ofzo...

De eerste keer neem je 2 pilletjes tegelijk... Na 8-12 uur is het uitgewerkt en dan moet je weer een pil nemen en zo ga je maar door...
Ik heb zelf in het begin 2 pilletjes genomen en na 8 uurtjes weer een pil maar
die laatste pil was niet omdat ik pijn had maar omdat ik bang was dat ik pijn zou krijgen snachts. Na die meer was het niet meer nodig want de pijn was volledig verdwenen.

Het is echt waanzinnig!! Voor mij is het echt een wondermiddel en ik hoop voor jou ook meid!

Sterkte ermee!

08-02-2009, 18:40
lieve meid

wat soms kan helpen is al de dokter je de pil voorschrijft. In de pil zitten allemaal hormonen en die zorgen er o.a. voor dat de menstruatiepijnen heel erg afnemen.

wat verder misschien helpt is lekker heet douchen, asperine kruikjes en je hebt bij etos ook cremes tegen menstruatiepijn die worden dan warm op je huid. succes!

08-02-2009, 18:47
Je moet je niet zomaar af laten wimpelen door de huisarts hoor. Als het echt te erg pijn doet moet je gewoon terug.

Wat vaak over het hoofd kan gezien worden is het Toxic Schock Syndrome (TSS), het is een zeldzame maar ernstige aandoening die veroorzaakt wordt door bepaalde bacterien in je lichaam. Vaak komt het voor bij menstruerende vrouwen/meisjes... symtomen ervan zijn o.a.:
Plotselinge hoge koorts (meer dan 39 graden)
diarree
keelpijn
flauwvallen
huiduitslag (net verbranding door de zon of later ook huidschilfering)
overgeven
hoofdpijn
duizeligheid
spierpijn

Geir insha allah... probeer die alive die blijkt inderdaad heel goed te zijn. Als het nog te erg is ga gewoon terug!

08-02-2009, 18:49



Citaat door o0_Linatjuh_0o:
Meid, ik ben blij dat ik je misschien hiermee kan helpen...

Mijn pijn was zo hevig dat ik niet meer rechtop kon lopen
en dat mijn zus mij vaker met de auto naar huis moest brengen omdat ik niet kon lopen van de pijn. Voordat mijn pijn begon was ik al aan het shaken van hoe erg het weer zou zijn...

Laatst zag ik op de reclame: ALEVE FEMIAX tegen menstruatiepijn.
Ik dacht bij mezelf ik heb niks te verliezen dus ik ga het eens proberen...

Ik heb het toen bij de etos gekocht (voor 5 euro en nog wat) en bewaard...
Toen na een paar dagen mijn menstruatie begon heb ik zoals op de verpakking staat 2 pilletjes genomen (met veel water)

En het was echt werkelijk niet te geloven!!! Na een uur voelde ik helemaal geen pijn meer.
Ik dacht zelfs dat ik niet eens ongesteld meer was ofzo...

De eerste keer neem je 2 pilletjes tegelijk... Na 8-12 uur is het uitgewerkt en dan moet je weer een pil nemen en zo ga je maar door...
Ik heb zelf in het begin 2 pilletjes genomen en na 8 uurtjes weer een pil maar
die laatste pil was niet omdat ik pijn had maar omdat ik bang was dat ik pijn zou krijgen snachts. Na die meer was het niet meer nodig want de pijn was volledig verdwenen.

Het is echt waanzinnig!! Voor mij is het echt een wondermiddel en ik hoop voor jou ook meid!

Sterkte ermee!



klopt ik heb die ook alleen dan heb ik eigen merk van de kruidvat. zitten dezelfde stoffen in. heet naproxen en echt die is echt super. ik zal er niet meer zonder kunnen. ik heb er ook altijd last van.

08-02-2009, 18:57
Ik gebruik ALEVE FEMINAX...deze is echt super

Ik had elke maand last van EXTREME buikpijn/buikkrampen, spugen, misselijk.....en ik kan nog wel doorgaan...

Sinds ik deze pillen gebruik....nergens last van....

Zodra je de eerste buikkramp voelt gelijk 2 pillen innemen en weg is de pijn.........

08-02-2009, 19:00
Nurofen: 30 minuten later voel je niks meer. )