Bekijk volle/desktop versie : Wil jij bij de brandweer... kom dan



04-02-2009, 13:29
Wij willen bij de brandweer de diversiteit verhogen. Vandaar dat we willen dat er meer allochtonen en vrouwen gaan solliciteren. Ik ben ambassadeur bij de brandweer haaglanden vandaar deze oproep.

-Heb je een goed uithoudingsvermogen?
-Beschik je over zwemdiploma's?
-Ben je in het bezit van een rijbewijs B of verwacht je dit binnen afzienbare tijd te behalen?
-Heb je (minimaal) een LBO-C of VMBO opleiding gevolgd en afgerond?
-Beheers je de Nederlandse taal voldoende?
-Heb je een goed gezichtsvermogen (Tussen de +3 en -3) ?
-Ben je bereid om deel te nemen aan een psychologisch onderzoek en een medische keuring?
-Mogen wij straks een verklaring omtrent het gedrag opvragen?

Vindt jij jezelf in deze vragen, wacht dan niet langer en reageer.

Mocht je vragen hebben kun je altijd bij mij terecht.
Om je in te schrijven voor de selectie kun je terecht bij mij voor een sollicitatie formulier pm me dan gewoon of bel 06-52486812


alvast bedankt

04-02-2009, 16:42


diversiteit verhogen? of ben je gewoon op zoek naar 'brandbaar materiaal?'

je bent zeker nederlands, gok ik zo

04-02-2009, 17:17

Citaat door Mentis:
diversiteit verhogen? of ben je gewoon op zoek naar 'brandbaar materiaal?'

je bent zeker nederlands, gok ik zo



ik ben gewoon een marokaanse moslim, die werkzaam is bij de brandweer maar goed, als je het niks vindt reageer dan ook gewoon niet

04-02-2009, 18:58
brandweer deze site doet het niet maar ik was wel van plan om zo iets te doen maar heb geen zwemdiplomass kan het dan niet ?

04-02-2009, 19:08



Citaat door sloekie:
brandweer deze site doet het niet maar ik was wel van plan om zo iets te doen maar heb geen zwemdiplomass kan het dan niet ?



oh sorry ik zal even kijken waarom die het niet doet.

Kan je zwemmen dat is het belangrijkste. We vragen niet specifiek naar diploma's daarvoor het belanrgijkste is dat je niet verdrinkt.
Mocht je echt interesse hebben pm me dan even