Bekijk volle/desktop versie : Mannen, trouwen en werken...



Pagina's : [1] 2

04-02-2009, 10:24
...waarom hebben veel Marokkaanse mannen er moeite mee wanneer hun vrouw wilt (blijven) werken?


Ik bedoel als een vrouw goed haar grenzen kent en handelt vanuit de islam: wat is dan het probleem eigenlijk?

04-02-2009, 10:32


Mijn man gelukkig niet,maar hoef lekker niet te werken.

04-02-2009, 10:37

Citaat door chadia79:
Mijn man gelukkig niet,maar hoef lekker niet te werken.




Het is idd een keus die je samen hoort te nemen....maar ik merk dat veel Marokkaanse mannen daar zoveel moeite mee hebben....en dan denk ik: hoe zie jij dan het leven van je vrouw voor? Vierentwintig uur thuis zitten en wachten op manlief lijkt me ook niet fijn....

04-02-2009, 10:38
Ik denk niet zozeer dat ze problemen hebben met het werken .. maar de onafhankelijkheid die een vrouw dan krijgt.. ze ziet immers meer dan de keuken en de woonkamer!

Niet ll bedoeld naar de huisvrouwen!

04-02-2009, 10:38


mijn man ziet het echt niet zitten als ik besluit om te stoppen met werken , als we kinderen hebben dan is hij wel voo rminder werken maar stoppen vind ie helemaal niks

04-02-2009, 10:40

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik niet zozeer dat ze problemen hebben met het werken .. maar de onafhankelijkheid die een vrouw dan krijgt.. ze ziet immers meer dan de keuken en de woonkamer!

Niet ll bedoeld naar de huisvrouwen!



Ik ben mannen tegen gekomen die een andere verklaring gaven....namelijk dat ze moeite hebben met het feit dat hun vrouw dan ook contact heeft met andere mannen....




Citaat door Louwelie:
mijn man ziet het echt niet zitten als ik besluit om te stoppen met werken , als we kinderen hebben dan is hij wel voo rminder werken maar stoppen vind ie helemaal niks


Waarom?

04-02-2009, 10:40

Citaat door Desolate:
Het is idd een keus die je samen hoort te nemen....maar ik merk dat veel Marokkaanse mannen daar zoveel moeite mee hebben....en dan denk ik: hoe zie jij dan het leven van je vrouw voor? Vierentwintig uur thuis zitten en wachten op manlief lijkt me ook niet fijn....



Op dit moment ben ik steeds bezig met mijn kindjes,ben nu weer zwanger hmdl.

De tijd vliegt hoor,het is niet alleen maar zitten.Een huismoeder heeft veel dingen om te doen.Het is een 24 uur job.
Later Inshallah als de jonste op de basisschool zit,ga ik weer werken.

04-02-2009, 10:43

Citaat door chadia79:
Op dit moment ben ik steeds bezig met mijn kindjes,ben nu weer zwanger hmdl.

De tijd vliegt hoor,het is niet alleen maar zitten.Een huismoeder heeft veel dingen om te doen.Het is een 24 uur job.
Later Inshallah als de jonste op de basisschool zit,ga ik weer werken.



Presies..

04-02-2009, 10:43

Citaat door Desolate:
Ik ben mannen tegen gekomen die een andere verklaring gaven....namelijk dat ze moeite hebben met het feit dat hun vrouw dan ook contact heeft met andere mannen....





Waarom?



Contact met andere mannen? en hij niet met vrouwen? Wat dacht je als je met de tram/metro/bus gaat.. de postbode die aanbelt.. De CV monteur die langskomt.. Bij de Gemeente aan de balie... de supermakrt etc... en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Wat een Crap! Dat gebruiken velen als 1e smoes simpelweg omdat ze niets beters hebben!

04-02-2009, 10:43
Dat komt!! dohooooooooooooor:






Marokkaanse films.


Zat er maandagavnd nog naar een te kijken op 2M, en daar was een werkende vrouw die door haar collega van lief, vroom, schattige werkende mama/goede vrouw omgepraat werd tot een vreemdgaanster en korte rokken dragende, vrouw is gelijk aan de man schreeuwlelijk.

ER moet een verbod komen op die films.

04-02-2009, 10:46

Citaat door Miss_Magrebia:


Contact met andere mannen? en hij niet met vrouwen? Wat dacht je als je met de tram/metro/bus gaat.. de postbode die aanbelt.. De CV monteur die langskomt.. Bij de Gemeente aan de balie... de supermakrt etc... en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Wat een Crap! Dat gebruiken velen als 1e smoes simpelweg omdat ze niets beters hebben!



Tja....probeer dat maar aan ze uit te leggen.....




Citaat door SafaJade:
Dat komt!! dohooooooooooooor:






Marokkaanse films.


Zat er maandagavnd nog naar een te kijken op 2M, en daar was een werkende vrouw die door haar collega van lief, vroom, schattige werkende mama/goede vrouw omgepraat werd tot een vreemdgaanster en korte rokken dragende, vrouw is gelijk aan de man schreeuwlelijk.

ER moet een verbod komen op die films.




04-02-2009, 10:46

Citaat door Desolate:
...waarom hebben veel Marokkaanse mannen er moeite mee wanneer hun vrouw wilt (blijven) werken?


Ik bedoel als een vrouw goed haar grenzen kent en handelt vanuit de islam: wat is dan het probleem eigenlijk?


Omgekeerde wereld hier. Mijn man wil dat ik weer ga werken want hij vindt dat ik mezelf niet meer ben sinds ik gestopt ben. Hij heeft gelijk echter ik heb geen engergie hiervoor.

04-02-2009, 10:46



Citaat door SafaJade:
Dat komt!! dohooooooooooooor:






Marokkaanse films.


Zat er maandagavnd nog naar een te kijken op 2M, en daar was een werkende vrouw die door haar collega van lief, vroom, schattige werkende mama/goede vrouw omgepraat werd tot een vreemdgaanster en korte rokken dragende, vrouw is gelijk aan de man schreeuwlelijk.

ER moet een verbod komen op die films.



Is dat die film waar ze op het eind gek wordt en op straat zwerft

04-02-2009, 10:47

Citaat door SafaJade:
Dat komt!! dohooooooooooooor:






Marokkaanse films.


Zat er maandagavnd nog naar een te kijken op 2M, en daar was een werkende vrouw die door haar collega van lief, vroom, schattige werkende mama/goede vrouw omgepraat werd tot een vreemdgaanster en korte rokken dragende, vrouw is gelijk aan de man schreeuwlelijk.

ER moet een verbod komen op die films.



Heb ik ook een tyd geleden gezien,op het einde werd ze toch gek,en zwierf ze door de straten?

04-02-2009, 10:47

Citaat door Desolate:
Tja....probeer dat maar aan ze uit te leggen.....









Ze weten het wel hoor!

Pagina's : [1] 2