Bekijk volle/desktop versie : Overig gedicht 4 haters blijf haten



04-02-2009, 10:09

Citaat door faris_19:
Ik weet niet hoe het is gekomenDe mensen die te veel praten Hebben mijn mooiste toekomstdroom afgenomenIk weet nu niet meer wat ik moetMijn hart dat zoekt Maar je negeert hetHoe is dit toch allemaal gekomen Je hebt heel mijn hartje afgenomenDat nu van de pijn kapot gaat Verot Voel ik me van binnenKapot is Mijn leven Ik zie niets meer voor MeGeen toekomst met jou Geen Toekomst Voor mijToch al die tijd Droment Naar joU met mij samen de toekomst inDe moeite die ik er allemaal in heb gestokenEn nog ga je zo over mij denken....Ik kan me het Niet Voorstel Een toekomst zonder jou....Elke nacht in mijn bed Tranen glijden op me wang naar benedenIk kan het Allemaal niet zonder jouIk wil jou never nooit kwijt Is dat zo moeilijk om te begrijpenKon ik nu maar bij jou zijnDan Kon Je Mijn Liefde begrijpen DIe ik VOor JOu VoelDan kon je al mijn tranen zienDie van mijn wang naar beneden glijden voor JouKon je maar eens mijn tranen VoelenZo warm Dat het prikkelt in mijn ogen en op mijn wangHet doet zo n pijn



me kan je niet laten stopen met schrijven
.

04-02-2009, 10:10


wahuauhauahauhauhauha

04-02-2009, 10:29
Wuauhahaahahahahahahahhahahahahahahahahahhaahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahah ahahhahaahahahahahahahaahahahahahahahhahahahhahaah ahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahhahaha hahhahahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahah ahahahahahhahaahahhahhahahahahahahahahahahahhahaha hhhahahahhahahahahhaahhahahahhahahahahahhahahhhhah ahahhahah

04-02-2009, 10:30
Zo Zielig kun je wel zyn

04-02-2009, 10:31


TE ZIELIG VOOR WOORDEN

17-02-2009, 23:07
hoez0 ziieliig:S