Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat te doen tegen wallen..



03-02-2009, 23:22
Ik heb nu al een tijdje wallen onder mijn ogen onanks dat ik nu wel goed slaap, heb al dingen geprobeerd niks helpt. De huisarts heeft me verteld dat ik me wallen met koude wattjes moet doen helpt ook nie..

iemand tipss wat echt helpt

04-02-2009, 00:05


als je wat ouder bent, anti-age arganolie zou misschien helpen..cosmetisch mazhar is ook een aanrader

04-02-2009, 12:10

Citaat door oujdiy_lady:
als je wat ouder bent, anti-age arganolie zou misschien helpen..cosmetisch mazhar is ook een aanrader


ik ben pas 22 jaar en nu al rimpel cremes gebruiken

04-02-2009, 12:17

Citaat door mcfatoush:
ik ben pas 22 jaar en nu al rimpel cremes gebruiken

niet vroeg genoeg he

04-02-2009, 12:47


theezakjes die gebruikt zijn op je ogen leggen. komkommer schijfjes

04-02-2009, 12:54
aardappelschijfjes dus een echte en niet die kant en klare op je oog plaatsen (net zoals komkommer), en lepels in de vriezer stoppen en in de ochten op je wallen plaatsen,

04-02-2009, 13:30
Up voor jou vraag! want concealer helpt ook niet meer!

04-02-2009, 14:03
Je moet komkommer zo schrappen weet even niet meer hoe het heet (hoka) op zn marokaans. Dit prutje doe je samen met rozenwater (el ma ward) en dep je op je ogen.
Of er is in marokko baybnouch te koop dat zijn een soort bloemetjes die je in een pannetje met een klein beetje water kookt en daarna op je ogen dept.

Dit zijn allebei goeie !

04-02-2009, 14:33
- Een watje met rozenwater een kwartiertje op de ogen leggen is een probaat middel tegen wallen

- Trommel met je vingertoppen onder je ogen van binnen naar buiten, vocht wordt hierdoor sneller afgevoerd.

- Koude kompressen van vochtige watten, koude zakjes kamillethee, een koud gelmasker of schijfjes komkommer helpen ook.

- Doe een eetlepel in de vriezer en leg hem daarna met de holle kant naar uw oog (let op!!). De wallen zijn binnen no time verdwenen!

- Smeer Sperti (aambeienzalf) 's morgens op de wallen en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.

04-02-2009, 23:01
zijn dit allemaal ervaringen uit eigen gebruik? ik wil wel iets waavan ik zeker weet dat helpt.Maar ik zal wel dingen proberen ik hoop dat het werkt inschalah want ben die wallen echt zat!!!

dank jullie wel voor de reacties

04-02-2009, 23:56
Aambeienzalf, koude lepels, theezakjes en komkommers..
Die heb ik allemaal al gehad maar het helpt niet..

05-02-2009, 23:38

Citaat door Unpredictable_:
Aambeienzalf, koude lepels, theezakjes en komkommers..
Die heb ik allemaal al gehad maar het helpt niet..


nou jij geeft mij weer hoop

06-02-2009, 21:11



Citaat door himenc:
Je moet komkommer zo schrappen weet even niet meer hoe het heet (hoka) op zn marokaans. Dit prutje doe je samen met rozenwater (el ma ward) en dep je op je ogen.
Of er is in marokko baybnouch te koop dat zijn een soort bloemetjes die je in een pannetje met een klein beetje water kookt en daarna op je ogen dept.

Dit zijn allebei goeie !


Volgens mij helpt dat eerste wel! Hoor het vaker van (ook wat oudere) vrouwen! Maar waar kan je rozenwater halen? Kan dat ook gewoon bij de slager?

X

06-02-2009, 21:34

Citaat door Preci0us__:
Volgens mij helpt dat eerste wel! Hoor het vaker van (ook wat oudere) vrouwen! Maar waar kan je rozenwater halen? Kan dat ook gewoon bij de slager?

X

die van de slager is gewoon aroma met water... je ogen zullen dan wel ruiken naar rozen maar of het effect zal hebben ik denk van niet. je hebt ook cosmetisch rozenwater, dat moet je hebben. zie zinobio.nl website.

06-02-2009, 23:23

Citaat door oujdiy_lady:
die van de slager is gewoon aroma met water... je ogen zullen dan wel ruiken naar rozen maar of het effect zal hebben ik denk van niet. je hebt ook cosmetisch rozenwater, dat moet je hebben. zie zinobio.nl website.



ooh je hebt daar dus speciale rozenwater voor..merci