Bekijk volle/desktop versie : Hafid Bouazza wint gouden UIL



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-03-2004, 11:36
Hafid Bouazza wint Gouden Uil



x De Vlaamse literatuurprijs De Gouden Uil gaat dit jaar naar Hafid Bouazza voor zijn boek Paravion. De schrijver heeft volgens de jury een boek geschreven dat de wereld openbreekt.

21-03-2004, 12:20


goed van hem meent ge da die mens is tegen de Islam, is een van de voorstaanders voor het verbieden van de hoofddoek en weet je wat hij zij toen hij de gouden uil kreeg; ik heb zin in een borrel...............

21-03-2004, 12:26

Citaat:
Origineel gepost door inssaf20
goed van hem meent ge da die mens is tegen de Islam, is een van de voorstaanders voor het verbieden van de hoofddoek en weet je wat hij zij toen hij de gouden uil kreeg; ik heb zin in een borrel...............
Meen je dat nou ?
Ik weet niet wat hij allemaal schrijft
ik he zelfs nog nooit van hem gehoord.

21-03-2004, 12:55
(Bericht #)

goed van hem meent ge da die mens is tegen de Islam, is een van de voorstaanders voor het verbieden van de hoofddoek en weet je wat hij zij toen hij de gouden uil kreeg; ik heb zin in een borrel...............





insaf,ik weet van nix, maar is het echt zo een hatelijke manetje.?ik dacht eindelijk een marokkaan die iets wint blijkt weer geen goeie jongen te zijn.

21-03-2004, 13:19


zo erg man wist ik niet

21-03-2004, 13:23
Vreemd om iemand te verwijten dat hij geen moslim is.
Als iemand iets niet is, is hij het niet, klaar uit.

Ik vond zijn eerste boek "De voeten van Abdullah" helemaal
geweldig. Ik heb me rotgelachen.

Paravion heb ik nog niet gelezen. Mijn moeder kon er niet
doorkomen dus nu staat het bij mij in de kast, maar ik heb nog
geen tijd gehad.

21-03-2004, 13:27
Niet meer dan een Marokkaanse en mannelijke versie van een Hirschi Ali...Meeheulen met de Fortyunisten en de Islam in een slecht daglicht stellen, de gebruikelijke koek, in ruil voor een schouderklopje en een borrel....het bruine schoothondje van de anti-islamitische Nederlander.

Er is nog altijd een verschil tussen het wangedrag van Marokkaanse ettertjes aan te klagen, en dit gedrag te relateren met de Islam...Je moet het maar durven om moslima's, al dan niet met hoofddoek over dezelfde kam te scheren, inclusief je eigen moeder.

Een boek van deze Marokkaanse anti-islamist en nestbevuiler kopen, is zijn strijd tegen de Islam en zijn dienaars financieren. Deze man is zelfs niet geassimileerd met de niet-moslim Nederlander, hij gaat verder....minnaretten als opgestoken middenvingers omschrijven spreekt boekdelen over dit individu.

Zelfkritiek is geen synomiem van de Islam aanvallen....zelfkritiek is als moslim jezelf afvragen of je wel echt doet en handelt volgens de Islam.

MELILLENSE

21-03-2004, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Niet meer dan een Marokkaanse en mannelijke versie van een Hirschi Ali...Meeheulen met de Fortyunisten en de Islam in een slecht daglicht stellen, de gebruikelijke koek, in ruil voor een schouderklopje en een borrel....het bruine schoothondje van de anti-islamitische Nederlander.
.... ... ... ... ...
MELILLENSE
Wablief

21-03-2004, 13:36
Ik vind dat hij in het interview af en toe erg sterke bewoordingen
gebruikt. Maar ik vind het wel eens goed dat één Marokkaan
kritiek durft te hebben. Een aantal zaken ben ik ook met hem eens.
Bijvoorbeeld het misplaatste superioriteitsgevoel van veel moslims.
en ook de stompzinnige opvoeding van veel Marokkanen.
Jochies van acht jaar die al helemaal van god los zijn, maar in
de buurt van andere Marokkanen nog mooi weer spelen.
Het zou goed zijn als Marokkanen zich dáár eens druk over
zouden maken, in plaats van zich te wentelen in hun slachtofferrol.

21-03-2004, 13:44

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Wablief
Sorry, rnaj, wil je wat meer uitleg geven?

MELILLENSE

21-03-2004, 13:46

Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Sorry, rnaj, wil je wat meer uitleg geven?

MELILLENSE
Zie het topic wat ik net geopend heb....

http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=242867

21-03-2004, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Zie het topic wat ik net geopend heb....
Okee...zie antwoord op je topic.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4252040#post4252040

MELILLENSE

21-03-2004, 14:18


Wat een vreemde reacties allemaal.
Ik zou plaatsvervangend trots zijn als ik Marokkaanse was.

21-03-2004, 14:21

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Wat een vreemde reacties allemaal.
Ik zou plaatsvervangend trots zijn als ik Marokkaanse was.
Zou jij trots zijn op een lesbienne die homosexualiteit als een achterlijk propageert?

MELILLENSE

21-03-2004, 14:55

Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Zou jij trots zijn op een lesbienne die homosexualiteit als een achterlijk propageert?

MELILLENSE
Als ze er een leuk boek over weet te schrijven. Daarbij ZIJN lesbiennes nu en dan knap achterlijk. Net als hetero's trouwens.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6