Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Krullen!!! Maar toch pluis..HELP



Pagina's : [1] 2

03-02-2009, 19:29

Pfff soms maken mijn krullen mij zo gek.. Als ze nat zijn, ben ik er helemaal gek op, ook al heb ik dan geen volume.. Maar ze zitten wel goed.. Safe ik ga na buiten en mijn krullen ontploffen (ze zitten wel goed) ..Maar wat mij nog irriteert, zijn sommige krullen, waar pluizend haar zit.. [/SIZE]
[SIZE=2]Ik heb dus van allerlei soorten haarproducten gebruikt, die ze3ma pluizend haar tegengaan..Maar zonder resultaat.. [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Totdat ik van mijn collega over John Frieda shampoo en cremespoeling hoorde.. (ik zag het wel vaak in de winkel, maar pff wat een prijzen zeg). Nouja... Ik had zoiets van, als mijn krullen maar goed zitten.. En ja het helpt..... Ik heb helemaaal geen last meer van pluizend haar.. Wie gebruikt het nog meer? Ik heb nu alle producten van John Frieda gekocht !


03-02-2009, 19:32


Mijn haar pluist niet zo erg, maar ik heb wel goeie verhalen gehoord over het product.. miss dat ik het ook ga halen

03-02-2009, 19:33
Serieusss? Dan ga ik die john frieda morgen aanschaffen.
Prijzen aub & waaro verkrijgbaar? (ook gewoon bij kruidvat neem ik aan?)
Thanks!

03-02-2009, 19:36

Citaat door Compassionate:
Mijn haar pluist niet zo erg, maar ik heb wel goeie verhalen gehoord over het product.. miss dat ik het ook ga halen



Ja bij mij ook niet zo erg.. Maar pff er hoef maar een krulletje te pluizen en ik doe mijn haar in een staart.. Dan ga ik me er zo aan irriteren.. Maar sinds ik John Frieda gebruik, heb ik er geen last meer van..Vooral die cremespoeling is goed..Je haren voelen dan zooo zacht aan..


Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal in mijn krullen deed. Gel, wax, creme en dan nog haarlak.. pff mijn krullen konden niet eens bewegen !!

03-02-2009, 19:39



Citaat door Cattwomen:
[FONT=Franklin Gothic Medium" -->Thanks!


Ja bij mij hielp het echt meid.. Anders weet je wat je ook kan doen.. Ga na Etos he, daar heb je van die kleinere versies van producten ( ze3ma proefjes) Die kosten rond de 2 euro.. Daar heb je ook John Frieda shampoo (2,50) Is wel een kleinere versie.. Maar dan kan je effe uitproberen.. En als je tevreden bent, koop je de grote tubes. ( rond de 8,50) Je kan ze overal krijgen, alleen die proefmonstertjes krijg je alleen bij etos denk ik

03-02-2009, 19:39
doe je er nu ook de creme van john frieda in wela?

03-02-2009, 19:42
Ja ik gebruik het ook, WONDERMIDDEL!
Ben nu helemaal gek op mijn krullen

03-02-2009, 19:42

Citaat door maghribia_lady:
doe je er nu ook de creme van john frieda in wela?


Smorgens maak ik ze nat (handdoek droog maken) Niet met de fohn.. En dan doe ik er John Frieda creme in.. (klein beetje) anders gaat het er vettig uitzien en dan beetje spuiten met soort haarlak.. En je hoeft de hele dag, nix meer in je haren te doen..

03-02-2009, 19:43

Citaat door mina_M:
Ja bij mij hielp het echt meid.. Anders weet je wat je ook kan doen.. Ga na Etos he, daar heb je van die kleinere versies van producten ( ze3ma proefjes) Die kosten rond de 2 euro.. Daar heb je ook John Frieda shampoo (2,50) Is wel een kleinere versie.. Maar dan kan je effe uitproberen.. En als je tevreden bent, koop je de grote tubes. ( rond de 8,50) Je kan ze overal krijgen, alleen die proefmonstertjes krijg je alleen bij etos denk ik


Thanks Thanks Thanks!
Ik zal morgen even kijken welke keus ik neem.
Proefmonstertjes/Grote tube. Hopen dat het ook
effect op mijn haar heeft. Ik heb ook niet echt pluizend
haar, Maar soms kan 't ook behoorlijk gaan pluizen. Blegh!

03-02-2009, 19:44

Citaat door BoomChikiWahwah:
Ja ik gebruik het ook, WONDERMIDDEL!
Ben nu helemaal gek op mijn krullen



Ik zag het altijd liggen.. Maar d8 welieee.. beetje te duur.. Wantja Perfecte krul hielp nog wel..maar toch zat er pluis in.. Dus ben ik toch maar overgestapt.. En ben er blij mee..

03-02-2009, 19:46

Citaat door mina_M:
Ik zag het altijd liggen.. Maar d8 welieee.. beetje te duur.. Wantja Perfecte krul hielp nog wel..maar toch zat er pluis in.. Dus ben ik toch maar overgestapt.. En ben er blij mee..


Wat gebruik je nu precies?
Ik gebruik john frieda en perfecte krul..Maar misschien is het slim om het alleen bij john frieda te houden..
Wat denk jij ?

03-02-2009, 19:47

Citaat door mina_M:
Ja bij mij ook niet zo erg.. Maar pff er hoef maar een krulletje te pluizen en ik doe mijn haar in een staart.. Dan ga ik me er zo aan irriteren.. Maar sinds ik John Frieda gebruik, heb ik er geen last meer van..Vooral die cremespoeling is goed..Je haren voelen dan zooo zacht aan..


Je wilt niet weten wat ik vroeger allemaal in mijn krullen deed. Gel, wax, creme en dan nog haarlak.. pff mijn krullen konden niet eens bewegen !!


Haha same here.. Ik denk dat ik morgen is effe naar de etos ga..

Ik gebruik nu alleen producten van Andrélon, gel heb ik nog nooit gebruikt héhé.. Maar ik ga het halen thanks!

03-02-2009, 19:47


Helpt het ook voor erg pluizig haar.. als me haar droog is kan ik het echt niet kammen want dan wordt het kroezig

03-02-2009, 19:48

Citaat door Cattwomen:
[FONT=Franklin Gothic Medium" -->haar, Maar soms kan 't ook behoorlijk gaan pluizen. Blegh!


Graag gedaan meid

Als ik jou was, zou ik beginnen met proefmonstertje..Heb ik namelijk ook gedaan. Straks kooop je tube, en bevalt het je toch niet of helpt het niet bij jouw haar.. Dan zit je daar met 8,50..Is toch zonde.. Ja zo denk ik dan..

Ik weet hoe het is meid.. Tfoe irritant he.. !! Ik krijg dan soms zon jnoun, dat ik het liefst mijn haren wil scheren

03-02-2009, 19:53

Citaat door BoomChikiWahwah:

Wat gebruik je nu precies?
Ik gebruik john frieda en perfecte krul..Maar misschien is het slim om het alleen bij john frieda te houden..
Wat denk jij ?


Ik gebruik nu alleen John Frieda...

Ik ben Perfecte Krul nu zat.. Pff kan het niet meer ruiken..!! Enjaa het heeft toch weinig effect vind ik.. Kan je beter gewoon John Frieda gebruiken.. En die shampoogeur blijft lang in je haar zitten.. Ik zit constant aan mijn haren te ruiken..


Maar weet je wat ik ook doe he.. 1 keer in de 2 maanden, mijn haren met olie insmeren en dan in alluminiumfolie wikkelen.. Goed laten inwerken.. Het liefst een halve dag.. En dan in de avond douchen, goed uitspoelen.. Pfff krijg je mooi, zacht haar van.. Vooral als je krullen hebt, dan zijn ze mooi zacht

Pagina's : [1] 2