Bekijk volle/desktop versie : Vervolging bekeerde oud-moslims neemt ernstig toe



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

03-02-2009, 17:11
Vervolging bekeerde oud-moslims neemt toe

Geplaatst: 03 februari 2009 15:57, laatste wijziging: 03 februari 2009 16:11

van onze redactie kerk

ERMELO - De vervolging van christenen met een moslimachtergrond is vorig jaar drastisch gestegen. Dat stelt Open Doors, een organisatie die zich wereldwijd inzet voor vervolgde christenen.

De organisatie stelt elk jaar een ranglijst christenvervolging samen, met vijftig landen waar christenen worden onderdrukt. Voor het zevende jaar staat het communistische Noord-Korea op de eerste plaats, maar de rest van de toptien wordt bezet door landen waar tot het christendom bekeerde moslims verdrukt en vervolgd worden. Open Doors-directeur Tjalling Schotanus spreekt van een kwetsbare groep. ,,Een moslim die de islam vaarwel zegt, beledigt zijn familie, zijn land en geloof.’’

Opvallende stijger op de lijst is Afghanistan, van plaats zeven naar vier. Voornaamste reden is de toenemende druk van de taliban en andere moslimextremisten, aldus Open Doors. Andere landen die klommen op de ranglijst zijn Irak (van 21 naar 16), Eritrea (van 11 naar 9) en India (30 naar 22). In Irak werden afgelopen najaar enkele tientallen christenen vermoord in de stad Mosul, zo’n 1600 gezinnen sloegen op de vlucht. In Orissa hielden moslimextremisten huis in de deelstaat Orissa, zeker 110 christenen vonden de dood. ,,2008 is een bloedig jaar geweest’’, concludeert directeur Schotanus.

http://www.nd.nl/artikelen/2009/februari/03/vervolging-bekeerde-oud-moslims-neemt-toe

03-02-2009, 17:28


Triest, die christenen zijn inmiddels de meest vervolgde mensen. Zal enkel een kwestie van tijd zijn voordat dit als leugen wordt bestempeld...

03-02-2009, 17:30
De tolerantie van de Islam.

03-02-2009, 17:32

Citaat door Horus:
Triest, die christenen zijn inmiddels de meest vervolgde mensen. Zal enkel een kwestie van tijd zijn voordat dit als leugen wordt bestempeld...
De hele islam is één grote leugen. Daarom zijn ze zo hypocriet en leugenachtig.

03-02-2009, 17:57



Citaat door HINDUSTAN___:
De tolerantie van de Islam.


Bek dicht kulie.

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all your people!

03-02-2009, 17:59
Morons! Duh tuurlijk vallen er Christelijke slachtoffers in Iraq net zoals er DUIZENDEN MOSLIMS slachtoffer van geweld zijn in IRAQ balharen!

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:01
http://www.nd.nl/artikelen/2008/december/01/-geen-dag-zonder-geweld-tegen-christenen-

De tolerantie van het Hindoe geloof!

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:02

Citaat door kurosaki:
Morons! Duh tuurlijk vallen er Christelijke slachtoffers in Iraq net zoals er DUIZENDEN MOSLIMS slachtoffer van geweld zijn in IRAQ balharen!

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!


Kruip direct even in je slachtofferrolletje wil je bedoel christenen zijn weer de dupe hier en dat mag niet gezegd worden zonder dat jij wil laten zien hoe zielig jij bent

Is duidelijk hoor, zie mijn antwoord ook maar als fictief...


03-02-2009, 18:05

Citaat door kurosaki:
http://www.nd.nl/artikelen/2008/december/01/-geen-dag-zonder-geweld-tegen-christenen-

De tolerantie van het Hindoe geloof!

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!


Wat een betrouwbare, neutrale en objectieve bron, een Christelijke Site

Maar we weten allemaal wie er in MUMBAI bezig waren

03-02-2009, 18:07

Citaat door kurosaki:
Bek dicht kulie.

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all your people!


De onmacht van een Jodenhatende Moslimnazi die daarna van een Christelijke Site berichtjes gaat opzoeken over stelselmatig Christenmoordende Hindoes

03-02-2009, 18:07

Citaat door Horus:
Kruip direct even in je slachtofferrolletje wil je bedoel christenen zijn weer de dupe hier en dat mag niet gezegd worden zonder dat jij wil laten zien hoe zielig jij bent

Is duidelijk hoor, zie mijn antwoord ook maar als fictief...


Net als de Joden bedoel je?
Christenen de dupe nee hoor

Je moeder sharmutta is zielig wald zwemmel!
En als jij wilt ik ook hoor hahahaha

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:08

Citaat door HINDUSTAN___:
Wat een betrouwbare, neutrale en objectieve bron, een Christelijke Site

Maar we weten allemaal wie er in MUMBAI bezig waren


Ja ey zeer betrouwbaar hahahaha zielig ventje alles wat niet in je straatje past onbetrouwbaar kuli!

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:09



Citaat door HINDUSTAN___:
De onmacht van een Jodenhatende Moslimnazi die daarna van een Christelijke Site berichtjes gaat opzoeken over stelselmatig Christenmoordende Hindoes


uhuh

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:09

Citaat door HINDUSTAN___:
De waterdichte argumentatie van een lowlife Jodenhatende Moslimnazi


whatever you want paria

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

03-02-2009, 18:12

Citaat door HINDUSTAN___:
Ja, de opvatting over 'neutrale bronnen' van Jodenhatende Moslimnazi's zijn inmiddels wel bekend


Who cares? Sukkel! hahahahahahaha

Het geen hierboven geschreven is slechts fictief en mag door niemand worden gelezen. Het lezen ervan is geheel op eigen risico. Ik beroep mij hiervoor op het recht van vrijheid op meningsuiting. Het is mijn mening géén feit alles wat ik zeg stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor maar de Nederlandse wetgeving en de webmaster van deze site. Voor verdere informatie kunt u zich wenden tot de moderators. peace out! To all you people!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19