Bekijk volle/desktop versie : Doe het omwille van Allah, Wie o Wie?



Pagina's : [1] 2

03-02-2009, 16:27
Salamoe alaykoem warahmatoelah broeders en zuster,

InsaAllah verkeren jullie in een goede gezondheid en imaan.

Wij zijn Allah dankbaar dat Hij ons een kindje heeft geschonken, ons kindje is elhamdoelilah, ma'schaAllah nog aan het groeien in me buik.

Wij zijn insaAllah van plan om zo snel mogelijk hier weg te gaan en onze kinderen te laten opgroeien in een islamitisch land.

Maar gair insaAllah we zijn nog niet zo ver dat we nu meteen kunnen vertrekken dus ons kindje zal met de wil van Allah hier geboren worden.

Omdat wij insaAllah zo snel mogelijk hier weg willen, willen wij niet teveel geld verspillen aan de babykamer en alles wat er nog bij hoort.

Ik wil ons kind insaAllah wat te bieden hebben maar liefde is veeeel belangerijker.
Ons kindje heeft toch het ene en andere nodig, ik wil dat graag allemaal tweedehands hebben omdat we zo kunnen besparen op kosten en sneller hier weg kunnen.

Broeders en zusters hebben jullie nog iets voor een baby ( denk aan babyledikant, kinderwagen/maxi-cosi, commode, babykleren, speelgoed enz. wat je maar kan bedenken) wat je kwijt kan of voor een leuke prijs wil verkopen?
Mail me dan insaAllah. Doe het omwille van Allah, moge Allah jullie daarvoor belonen insaAllah.
Graag mailen naar moslimazuster@hotmail.com want marokko.nl doet het vaak niet bij mij thuis


Zusters jullie kunnen mij insaAllah gewoon mailen, broeders laat liever je vrouw mailen, of je zusje, als het echt niet kan broeders vermeld dan dat je een broeder bent dan laat ik me man contact met je opnemen.

Moge Allah ons beschermen tegen het kwade, moge Allah ons leiden op het rechte pad.

Ik kom uit omgeving Rotterdam, maar we komen vaak ook op andere plekken.

Salamoe alaykoem warahmatoelah

03-02-2009, 16:57


waarom kijk je niet op http://www.marktplaats.nl
staan veel tweedehands baby spullen op, vele tegen lage prijzen en soms bieden ze het gratis aan...

03-02-2009, 16:57
Wa3leykom salaam,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.. Moge Allah jullie en jullie kindje beschermen en zegenen met al het goede in deze dunya en het Hiernamaals.

Hele goede keus, machAllah.. Ik heb helaas niets te bieden, maar help je wel mee uppen!

Heel veel succes! InchAllah zullen jullie genoeg ontvangen van broeders en zusters.

Wa salaam

Preci0us__

03-02-2009, 18:27
Lieve zuster, kan je me even een pm sturen? Ik moet nu even iets anders doen, ik kom hier nog op terug Bi Idnillaah!

04-02-2009, 22:52



Citaat door '[OumShaheedah:
;60564561']Lieve zuster, kan je me even een pm sturen? Ik moet nu even iets anders doen, ik kom hier nog op terug Bi Idnillaah!


ik vind dit echt abnormaal dat je hier zit te bedelen op marokko.nl voor baby spullen heb je geen man die geld kan gaan verdienen in plaats van uitkering te leven en als je niet kan betalen waarom wordt je dan zwanger
ik vind dit zo een zielig oproep je lijkt wel zo een zielige afrikaanse vrouw die hopeloos is naar brood. doe even normaal zeg.

05-02-2009, 00:13

Citaat door karimaben:
ik vind dit echt abnormaal dat je hier zit te bedelen op marokko.nl voor baby spullen heb je geen man die geld kan gaan verdienen in plaats van uitkering te leven en als je niet kan betalen waarom wordt je dan zwanger
ik vind dit zo een zielig oproep je lijkt wel zo een zielige afrikaanse vrouw die hopeloos is naar brood. doe even normaal zeg.




k heb net een kwartier lang lopen lachen om jouw reactie

05-02-2009, 12:32

Citaat door karimaben:
ik vind dit echt abnormaal dat je hier zit te bedelen op marokko.nl voor baby spullen heb je geen man die geld kan gaan verdienen in plaats van uitkering te leven en als je niet kan betalen waarom wordt je dan zwanger
ik vind dit zo een zielig oproep je lijkt wel zo een zielige afrikaanse vrouw die hopeloos is naar brood. doe even normaal zeg.


Salamoe3alaykoem warahmatoelah,

Ik ga je niet aanvallen en ook niet beoordelen.. maar ben je moslima? praktiseer je?

Bijna iedereen weet dat het onze plicht is om niet te leven in een kufaarland, helaas ben ik hier geboren en opgegroeid, maar die fout wil ik herstellen door mijn kinderen hier niet te laten opgroeien, mijn kinderen gun ik een islamitisch land, een islamitische school, want hoe sterk we ook proberen te zijn hier, onze kinderen zullen toch alles over nemen van de kufaar, en in een islamitisch heb je dat minder.

En nog iets zuster, oordeel niet zo snel, hier in Nederland hoe hard je ook werkt, geld kan je bijna niet sparen. Mijn man werkt hamdoelilah hard genoeg, en dat ik zwanger ben is een gunst van Allah ( die wij te horen aanbidden)

InsaAllah zal je voortaan niet meteen zulke reacties plaatsen.

Moge Allah ons vergeven en ons leiden.

05-02-2009, 12:50

Citaat door moslima_zuster:
Salamoe3alaykoem warahmatoelah,

Ik ga je niet aanvallen en ook niet beoordelen.. maar ben je moslima? praktiseer je?

Bijna iedereen weet dat het onze plicht is om niet te leven in een kufaarland, helaas ben ik hier geboren en opgegroeid, maar die fout wil ik herstellen door mijn kinderen hier niet te laten opgroeien, mijn kinderen gun ik een islamitisch land, een islamitische school, want hoe sterk we ook proberen te zijn hier, onze kinderen zullen toch alles over nemen van de kufaar, en in een islamitisch heb je dat minder.

En nog iets zuster, oordeel niet zo snel, hier in Nederland hoe hard je ook werkt, geld kan je bijna niet sparen. Mijn man werkt hamdoelilah hard genoeg, en dat ik zwanger ben is een gunst van Allah ( die wij te horen aanbidden)

InsaAllah zal je voortaan niet meteen zulke reacties plaatsen.

Moge Allah ons vergeven en ons leiden.



Assalaam alaykoem,

mag ik vragen naar welke land je wilt emigreren??

05-02-2009, 18:22
Een land dat insaAllah islamitische wetgeving heeft, een land met islamitische scholen insaAllah, waar ze koran en arabisch leren, een land waar minder fitna is, een land waar je bedekt bij moet lopen!

Genoeg van zulke landen insaAllah, waar wij precies heen willen is nog niet helemaal duidelijk.

05-02-2009, 20:16

Citaat door moslima_zuster:
Een land dat insaAllah islamitische wetgeving heeft, een land met islamitische scholen insaAllah, waar ze koran en arabisch leren, een land waar minder fitna is, een land waar je bedekt bij moet lopen!

Genoeg van zulke landen insaAllah, waar wij precies heen willen is nog niet helemaal duidelijk.



Islam kent geen dwang. Het is niet aan een land om een vrouw te dwingen een hijaab te dragen. Uiteindelijk zal zij die keuzen moeten maken en niet omdat zij anders zal worden gestenigd.

05-02-2009, 20:17

Citaat door moslima_zuster:
Een land dat insaAllah islamitische wetgeving heeft, een land met islamitische scholen insaAllah, waar ze koran en arabisch leren, een land waar minder fitna is, een land waar je bedekt bij moet lopen!

Genoeg van zulke landen insaAllah, waar wij precies heen willen is nog niet helemaal duidelijk.



Maar lieve oeght, welke arabische land hanteerd de wetten van Allah swt.

05-02-2009, 20:31
Islam kent hamdoelilah zekerr geen dwang, alleen in een land als deze is het gewoon fitna, waar je ook loopt zie je fitna, hoor je fitna en is er fitna! En dat vind ik jammer.

Saudi arabie is nog een land waar hamdoelilah de islam belangerijk is, waar genoeg kennis is, waar het niet raar is om met een niqaab te lopen. Waar echt islamitische scholen zijn.. hamdoelilah weet ik dat van andere zusters die daar zijn.

En naar zulke landen streven wij.

Moge Allah ons leiden.

05-02-2009, 20:55



Citaat door moslima_zuster:
Islam kent hamdoelilah zekerr geen dwang, alleen in een land als deze is het gewoon fitna, waar je ook loopt zie je fitna, hoor je fitna en is er fitna! En dat vind ik jammer.

Saudi arabie is nog een land waar hamdoelilah de islam belangerijk is, waar genoeg kennis is, waar het niet raar is om met een niqaab te lopen. Waar echt islamitische scholen zijn.. hamdoelilah weet ik dat van andere zusters die daar zijn.

En naar zulke landen streven wij.

Moge Allah ons leiden.
l


ik heb helaas geen spullen voor je, maar ik heb nog wel kleertjes

wanner ben je uitgerekend

05-02-2009, 21:02

Citaat door karimaben:
ik vind dit echt abnormaal dat je hier zit te bedelen op marokko.nl voor baby spullen heb je geen man die geld kan gaan verdienen in plaats van uitkering te leven en als je niet kan betalen waarom wordt je dan zwanger
ik vind dit zo een zielig oproep je lijkt wel zo een zielige afrikaanse vrouw die hopeloos is naar brood. doe even normaal zeg.



Wees Allah swt dankbaar. Dat Hij mensen op jou pad brengt om de beste investering te doen in dit leven voor het hiernamaals. Er zal een tijd komen waarin dat niet meer mogelijk is: op het moment dat de dood je bij de keel grijpt. Ik bedoel dit niet aanvallend, beste zuster.

Topicstartster, moge Allah u en uw man helpen met alles. Amien.

05-02-2009, 21:34

Citaat door karimaben:
ik vind dit echt abnormaal dat je hier zit te bedelen op marokko.nl voor baby spullen heb je geen man die geld kan gaan verdienen in plaats van uitkering te leven en als je niet kan betalen waarom wordt je dan zwanger
ik vind dit zo een zielig oproep je lijkt wel zo een zielige afrikaanse vrouw die hopeloos is naar brood. doe even normaal zeg.


Waarom citeer jij mij? Tegen wie praat jij zeg.

Ik kan deze zuster wellicht verder helpen omwille van Allaah.


Zeg het goede of zwijg

Pagina's : [1] 2