Bekijk volle/desktop versie : Waarom kijken Marokkaanse caissieres..



Pagina's : [1] 2 3

02-02-2009, 22:42
mij altijd zo smerig aan als ik met mijn vriendin boodschappen doe
als blikken konden doden

02-02-2009, 22:44


all eyes on me k weet

02-02-2009, 22:44
Laat me raden: Nederlandse vriendin?

02-02-2009, 22:44
Als blikken konden doden, dan lag je al in je graf .

Tja, jaloezie hè!

02-02-2009, 22:45



Citaat door PeetVader:
mij altijd zo smerig aan als ik met mijn vriendin boodschappen doe
als blikken konden doden

A domkop, zo word je getroffen door de boze oog. Trouwens blikken kunnen doden, ga hadieths leren.

02-02-2009, 22:45
Wat kocht je? Blikken hondenvoer, varkensvlees en 3 salami pizzaatjes?

Zoja, terecht.

Zoniet, jalousy.

02-02-2009, 22:46

Citaat door 100-Dirham:
all eyes on me k weet



alleen van de marokkanen he
ik had bij AH 40eu aan boodschappen gehaald en ze gaf me gewoon geen voetbalplaatjes terwijl ze een doos vol had

02-02-2009, 22:47
is juist andersom
als een meisje met haar vriend gaat afrekenen, kykt ze de cassière altyd zo vies aan

02-02-2009, 22:48
Raar, normaal gesproken zetten de Marokkaanse dames juist hun mooiste, verleidelijkste lach naar de jongen op. Vóóral als hij met zn vriendin is.

02-02-2009, 22:49
Waarom opent die Blondjeslovercrew de Godsganzedag pseudoprovocerende topics om haatreacties van zestienjarige Fatima's met een zelfwaarde van 0,0 uit te lokken? Heb je geen hoogwaardig doel in het leven dat je moet nastreven ipv dat continue gelul over je vriendin, blonde vrouwen en hoe goed ze wel niet zijn? Get a freaking life already.

02-02-2009, 22:52

Citaat door Vydushki:
Waarom opent die Blondjeslovercrew de Godsganzedag pseudoprovocerende topics om haatreacties van zestienjarige Fatima's met een zelfwaarde van 0,0 uit te lokken? Heb je geen hoogwaardig doel in het leven dat je moet nastreven ipv dat continue gelul over je vriendin, blonde vrouwen en hoe goed ze wel niet zijn? Get a freaking life already.



Blijkbaar ben jij de enige die zich geprovoceerd voelt bitch, als mijn topics je niet staan heb je 2 simpele keuzes; of je klikt mijn topic niet aan of je zet me op je negeerlijst, ben je gelijk van mijn "provocerende" topics af.

02-02-2009, 22:56

Citaat door PeetVader:
Blijkbaar ben jij de enige die zich geprovoceerd voelt bitch, als mijn topics je niet staan heb je 2 simpele keuzes; of je klikt mijn topic niet aan of je zet me op je negeerlijst, ben je gelijk van mijn "provocerende" topics af.


Vooralsnog provoceer je mijn kleinste teen nog niet eens.

Ik bepaal zelf wat ik doe en hierbij laat ik mijn ongenoegen jegens jouw levenloosheid blijken.

Je hebt een Nederlandse vriendin BSA7A OU RA7A.

Je bent noch bijzonder, talent - of succesvol als je dat bereikt hebt.

We gunnen je haar van harte maar zoals ik zei GET A FREAKING LIFE ALREADY.

't Lijkt eerder of JIJ je zielige leventje laat provoceren door caissières in de Appie,

dan dat de leden op dit forum gefrustreerd zijn om jouw relatie met Linda.

No, really. You need to get a life.

02-02-2009, 23:01


Dat heeft een nederlandse vriendin van mij nou ook.....Ze is bekeerd tot de islam, maar ze draagt geen hoofddoek...Maar wanneer ze met haar man gaat winkelen of wat dan ook...dan kijken al die marokkaanse meiden haar vies aan........

1 tip aan de meid: GET A LIFE!!!

02-02-2009, 23:02

Citaat door Vydushki:
Vooralsnog provoceer je mijn kleinste teen nog niet eens.
Ik bepaal zelf wat ik doe en hierbij laat ik mijn ongenoegen jegens jouw levenloosheid blijken.
Je hebt een Nederlandse vriendin BSA7A OU RA7A.
Je bent noch bijzonder, talent - of succesvol als je dat bereikt hebt.
We gunnen je haar van harte maar zoals ik zei GET A FREAKING LIFE ALREADY.
't Lijkt eerder of JIJ je zielige leventje laat provoceren door caissières in de Appie,
dan dat de leden op dit forum gefrustreerd zijn om jouw relatie met Linda.
No, really. You need to get a life.


bla bla bla, je valt in herhaling xgaaaapx

neit huilen, is maar internet, gaat via kabels

02-02-2009, 23:03

Citaat door PeetVader:
bla bla bla, je valt in herhaling xgaaaapx

neit huilen, is maar internet, gaat via kabels


Mensen wanen zich hier Clash.

Hij moet toch echt eens achter zijn copyrights aan.

Je bent saai, Peetvader. Kom met leuke topics. Meer zeg ik niet.

Pagina's : [1] 2 3