Bekijk volle/desktop versie : Ziana Zohra!!!!!! OPGELET!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

02-02-2009, 14:43
...

[Meisjes die ZIANA ZOHRA hebben genomen of willen nemen, aub let op met haar! Ze is niet zoals jullie denken! Vooral niet haar decoratie die ze laat zien of foto's!! Dat is niet wat ze zal leveren op jullie trouwdag! Veel meisjes klagen achteraf van haar!! Ze is de grootste schijnheiligste mens dat ik ooit ken wallah!! Ze denkt alleen maar aan geld geld geld geld.. Dat is haar prioriteit!!!!!! Ze trekt van jou zoveel mogelijk geld uti en dit voor niet eens "professioneel werk". Een vriendin van mij had haar genomen vorig weekend en ze heeft heel haar bruiloft verpest! Ze heeft de decoratie niet gedaan hoe het werd afgesproken! Haar zogenaamde professionele decoratie is totaal niet wat ze heeft!!! Ze heeft van die lelijk bruine decoratie en goedkope stof dat je van kilometers kan zien dat dit niet door professionele persoon is gedaan!! Zelfs jullie nichtjes/tantes kunnen dit doen!!!! Haar ziana trekt ook op niet veel! Mijn vriendin haar kapsel trok op niets! Haar make-up was ni mooi gedaan en ze kwam met ongestreken kleedjes!! Als je niet 1000'n euros neerlegd voor haar dan mag je vergeten dat ze haar werk goed doet!!! Moheem jullie zien zelf maar wat jullie doen maar ik wil jullie gewoon waarschuwen om haar echt waar! Ik had haar ook genomen voor m'n trouw dat over EXACT 2 maanden is maar na hetgeen ik zag afgelopen weekend blijf ik liever zonder ziana dan dat ik haar neem! Ik heb haar afgezegd voor m'n decoratie en ziana!! Allah swt zal haar wel straffen!!! Meisjes, dit is jullie geld waarvoor jullie heel lang hebben gespaard, jullie mooie dag dat niet stuk mag gaan maar als je haar neemt dan verzeker ik u dat je een slechte keuze hebt gemaakt voor jullie mooie dag! Bij mij soebhanallah hoe dichter m'n trouw naderde, hoe slechter ik mij voelde toen ik haar nog had!!! Ik heb tranen gehuild vorig weekend toen ik m'n vriendin zo zag!! Meskeena zoveel geld in haar trouw gestoken en die xxxx heeft alles verpest .. Maar ja, op de dag zelf kan je niets meer doen!! Bovenop zei ze tegen m'n vriendin dat ze eerst moet betalen voor Zohra aan haar begon.. Tjah, da's logisch, zo kan mijn vriendin haar eisen ni meer stellen want Zohra is toch al betaald!!!!!
Allesinds echt een grote grote geldwolf is ze wallah en ik hoop incha'allah dat Allah haar zal straffen. Want de manier hoe ze haar klanten behandeld zal ze nooit ver geraken! Ze doet haar eigen alsof ze de beste is maar veel bla bla bla da kan ze ALS DE BESTE!!!!!!!]

[Inchallah meisjes dat je jullie ogen tijdig openen wat haar betreft en dat jullie de juiste keuze nemen..
Lahi kemal bighair voor al de toekomstige bruidjes!!]

02-02-2009, 14:44


PS: Het gaat over Ziana Zohra UIT LIER!!!!

02-02-2009, 14:46
erug man....begrijp niet waarom er zulke mensen bestaan wollah...vind het zielig voor je vriendin meskiena...maja...allah is groot. ze zal gestraft worden !!!

allah jekemel bighit voor je vriendin meid...en bedankt voor je waarschuwing!!!

02-02-2009, 14:46
Oh wat erg om dit te horen meid.
Zielig voor het bruidje meskiena.

02-02-2009, 14:48


zo erg

nochtans was ze erg goe,d mn nichtje had haar enkele jaren geleden genomen en was heel mooi. maar heb meerdere keren gehoord dat ze echt haar voeten aanveegt nu

02-02-2009, 14:53

Citaat door Mysticalia:
zo erg

nochtans was ze erg goe,d mn nichtje had haar enkele jaren geleden genomen en was heel mooi. maar heb meerdere keren gehoord dat ze echt haar voeten aanveegt nu



Ja dat doet ze blijkbaar zeker en wel!! Maar bij haar is het zo, als je niet ALLES neemt dus inclusief decoratie, 3 kleedjes minimum want voor minder komt ze sowieso ni, 3amaria, enz enz waarin je minstens 2500euro neerlegd alleen maar aan haar, dan mag ik je garanderen dat ze haar werk niet goed doet! Dit is toch erg??? Voor een bruidje die het niet al te breed heeft en niet reuze veel geld in haar huwelijk wilt steken (wat ik normaal vind) moet een mens toch jouw huwelijk niet volledig verpesten??? Echt erg, krijg er nu zelfs tranen van als ik eraan moet denken!!!!

02-02-2009, 15:16
oh my god zo erg..

ze is prijzig dan nog stereken..
meskiena de mooiste dag van haar leven verpest..
als niet met klanten kan omgaan dan moet ze zeker geen ziana worden..
dat ze een slager ga open doen ofzo.

02-02-2009, 15:19
jammer dat er zulke mensen bestaan.

02-02-2009, 15:24
heb t ook gelezen dat ze niet meer zo goed is.

02-02-2009, 15:31
Wat raar! Heb haar ook gehad op mn trouw en vond haar wel top. De kleedjes, make-up, niets op aan te merken. Je moet wél duidelijke afspraken met haar maken dat wel! Maar betreft haar decoratie heb ik idd al heel wat kritiek gehoord. Jammer

02-02-2009, 15:33
Wajaw meen je dat???

Ik heb haar ook voor mijn trouw binnekort insh'Allah.
Ik heb alleen 3 jurken en bruidsbank van haar genomen.
Ik maak me nu wel zorgen aangezien men trouw eraan komt en heb haar al voorschot betaald en denk niet dat ik op zo'n korte tijd een goede ziana ga vinden die nog vrij is.

02-02-2009, 15:37

Citaat door blauwe_hemel:
Wat raar! Heb haar ook gehad op mn trouw en vond haar wel top. De kleedjes, make-up, niets op aan te merken. Je moet wél duidelijke afspraken met haar maken dat wel! Maar betreft haar decoratie heb ik idd al heel wat kritiek gehoord. Jammer



Ze doet haar werk alleen maar als je haar aanstaat blijkbaar want m'n vriendin had duidelijk regels gesteld en in't begin was't hbiba dit, schatteke dat en al haar zever woorden maar die dag zelf had m'n vriendin niet veel meer te zeggen! Zelfs op haar eigen trouwdag was ze aan't huilen!!

Meisjes, ik ben geen type die snel iemand ga "zwart" maken zonder reden ofzo maar Ziana Zohra overdreef echt deze x! Ze heeft me ontzettend kwaad gemaakt met die voorval bij m'n vriendin!!! Geen enkel bruidje verdient zoiets! Ze moeten schitteren op hun mooie dagen en ni er als een clown rond lopen!!!! Ik stond echt te vorige zaterdag en dacht oh nee, heb ik haar als ziana voor mijn trouw??? Now way!!! Heb zondag direct andere ziana gezocht want ik geef m'n geld niet uit aan iemand die het niet verdiend

Moheem zoals ik meerdere x al zei, ik hoop incha'allah dat allah swt haar straft!!!

02-02-2009, 15:39



Citaat door Miss_Bou86:
Wajaw meen je dat???

Ik heb haar ook voor mijn trouw binnekort insh'Allah.
Ik heb alleen 3 jurken en bruidsbank van haar genomen.
Ik maak me nu wel zorgen aangezien men trouw eraan komt en heb haar al voorschot betaald en denk niet dat ik op zo'n korte tijd een goede ziana ga vinden die nog vrij is.



Meid, ik heb ook 200e voorschot gegeven voor mijn trouw maar wallah die mag ze hebben!!! Ik betaal liever 900e aan een ziana die het verdiend dan aan haar!!! Ik wil schitteren op mijn dag en er niet als een onverzorgde bruid uitzien ..

Sorry meid als ik jou hiermee afschrik maar ik wil alle onschuldige bruidjes waarschuwen

02-02-2009, 15:43

Citaat door blauweregen:
Ze doet haar werk alleen maar als je haar aanstaat blijkbaar want m'n vriendin had duidelijk regels gesteld en in't begin was't hbiba dit, schatteke dat en al haar zever woorden maar die dag zelf had m'n vriendin niet veel meer te zeggen! Zelfs op haar eigen trouwdag was ze aan't huilen!!

Meisjes, ik ben geen type die snel iemand ga "zwart" maken zonder reden ofzo maar Ziana Zohra overdreef echt deze x! Ze heeft me ontzettend kwaad gemaakt met die voorval bij m'n vriendin!!! Geen enkel bruidje verdient zoiets! Ze moeten schitteren op hun mooie dagen en ni er als een clown rond lopen!!!! Ik stond echt te vorige zaterdag en dacht oh nee, heb ik haar als ziana voor mijn trouw??? Now way!!! Heb zondag direct andere ziana gezocht want ik geef m'n geld niet uit aan iemand die het niet verdiend

Moheem zoals ik meerdere x al zei, ik hoop incha'allah dat allah swt haar straft!!!


Echt erg voor je vriendin, dat verdient niemand niet! En al zeker niet op de dag dat je trouwt Heeft Zohra zelf jouw vriendin opgemaakt of iemand anders? Heb gehoord dat ze ook met iemand anders samenwerkt..

02-02-2009, 15:43

Citaat door blauweregen:
Meid, ik heb ook 200e voorschot gegeven voor mijn trouw maar wallah die mag ze hebben!!! Ik betaal liever 900e aan een ziana die het verdiend dan aan haar!!! Ik wil schitteren op mijn dag en er niet als een onverzorgde bruid uitzien ..

Sorry meid als ik jou hiermee afschrik maar ik wil alle onschuldige bruidjes waarschuwen


En denk je dat mogelijk is om op korte tijd een goede ziana te vinden, want de meeste zullen al bezet zijn??
Wajaw nu ga ik pas echt stressen voor mijn trouw, ik was al van het begin niet echt 100% zeker van haar en ja nu al helemaal niet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9