Bekijk volle/desktop versie : Baby te huur



02-02-2009, 13:17
Ik weet niet wie dat programma volgt, maar die half Irakese/Chinese jongen houdt me al een tijdje bezig, in negatieve zin. Nu weet ik pas hoe bazige domme mannen/jongens in een huwelijk kunnen zijn.
Ik heb nog nooit zo'n verwende, luie, debiel meegemaakt. De hele programma zit ie zijn vriendin af te zeiken en seksistische opmerkingen te maken. Houdt haar hele tijd in de gaten om kritiek te geven met zijn zware accent, maar zelf voert ie geen reet uit.
Ik vraag me af of hij echt zo erg is, of dat ie gewoon zo negatief in beeld wordt gebracht.

02-02-2009, 14:14


dat is mij idd ook opgevallen. is het je opgevallen hoe ongelukkig die vriendin van hem lijkt?

ik mag m niet

02-02-2009, 14:19

Citaat door dikra1980:
dat is mij idd ook opgevallen. is het je opgevallen hoe ongelukkig die vriendin van hem lijkt?

ik mag m niet


Ja, helemaal gestresst en bijna depri. En hij maar lachen, en lolbroek uithangen terwijl ie haar geestelijk mishandeld.
Ik vraag me steeds af waarom hij zo doet, stoer doen voor zijn vrienden of issie gewoon gestoord.

Hij zou daar niet aan mee mogen doen, vind ik.

02-02-2009, 14:21
Ik dacht dat je je baby wou verhuren

02-02-2009, 14:22


die programme volgde ik ook.
Maar is er weer een nieuwe?

Bedoel je die dikkertje?
Dan is het een herhaling...

02-02-2009, 14:23
Nee, is geen herhaling. Hier zit ook een homo-koppel in, de vorige aflevering was met een lesbi-koppel.

02-02-2009, 14:33
op welke dagen komt dat? heb t 1 keer gezien maar wil het wel volgen

02-02-2009, 14:35
ik zag die programma gister voor het eerst. schrok me te pletter. je gaat je kind toch niet effe uitlenen zodat anderen een beetje kunnen voelen hoe je zorgt voor een kind.

mensen zijn echt de weg kwijt

02-02-2009, 14:42
Zondagavond komtie, ik weet niet of er ook herhaling is op andere dag.
Eerst dacht ik ook dat 't wel te ver ging met dat uitlenen van baby's, maar die ouders kijken dus gewoon mee via een camera en d'r zit ook zo'n kraamverzorgster bij die hun de hele dag in de gaten houdt.

Die meid probeert ook van zich af te bijten, maar hij schreeuwt gewoon harder terug en weet geeneens wat ie zegt. Totaal geen opvoeding die jongen

02-02-2009, 14:47

Citaat door saraha-raha:
ik zag die programma gister voor het eerst. schrok me te pletter. je gaat je kind toch niet effe uitlenen zodat anderen een beetje kunnen voelen hoe je zorgt voor een kind.

mensen zijn echt de weg kwijt

wie is mocrockocker ofzo?

hij gaf me ze3ma een GRIJS (wat rood hoorde te zijn) puntje om mijn bovenstaande reactie