Bekijk volle/desktop versie : Shor!!!!!!



Pagina's : [1] 2

02-02-2009, 11:55
Salaam.

Vaak zie ik dat er vrouwen zijn die gebruik maken van Shor bij hun partners, En of het heeft geholpen of juist niet,

Aub geen mensen die het afwijzen, Ieder van ons weet dat het niet goed is. Maar sommige maken gebruik om het wel te doen, En mijn vraag is waarom doe je dit? Heeft het geholpen of juist helemaal niet.

Daarnaast heb ik een vraag of er vrouwen zijn of iemand kennen die dit doet,

P.m me aub hierover,

02-02-2009, 12:01


Ik heb ooit op een sportschool gezeten en daar was een sauna.
Ik lag erin en er kwamen nog paar Marokkaanse vrouwen binnen.
De vrouwen waren toevallig aan het praten ove shor, en de 1 vroeg aan de ander of het heeft geholpen, en ze gaf aan dat sinds ze datgene heeft gedaan dat hij zijn PIK niet meer omhoog kan krijgen bij een ander dan bij haarzelf. Daaruit kon ik uitleiden dat hij vreemdgaat en dat ze er was achtergekomen en dat ze dus iets heeft gedaan zodat hij nooit meer een stijve kan krijgen bij een ander dan alleen bij haar zelf.

Pas toen ik mijn gezicht omdraaide en ze zagen dat ik een marokkaanse was schrokken ze wel, maar ze gaven mij aan dat ik beter mijn man goed in de gaten kan houden beter en dat ik ooit ook zulke dingen nodig zou hebben aangezien mannen honden zijn.

Allayhfed dacht ik.
Ik scheid liever dan dat ik samenwoon met een enge geest.

02-02-2009, 12:37
Je zit waarschijnlijk in een situatie waarbij je 'denkt' dat je alles moet proberen om 'het probleem' opgelost te krijgen.

Soms kan het helpen om niets te doen.

Pleeg geen zonde waarvan je weet dat het je alleen maar nog meer problemen zorgt.

02-02-2009, 12:39
ik heb er nooit ingeloofd tot dat ik het bij iemand zag in mj omgeving. allah ahfed

02-02-2009, 12:41


hebben jullie dan ook echt niets beters te doen?!

02-02-2009, 12:42

Citaat door SamLes:
Je zit waarschijnlijk in een situatie waarbij je 'denkt' dat je alles moet proberen om 'het probleem' opgelost te krijgen.

Soms kan het helpen om niets te doen.

Pleeg geen zonde waarvan je weet dat het je alleen maar nog meer problemen zorgt.


helemaal mee eens...

02-02-2009, 12:43

Citaat door dordje22:
ik heb er nooit ingeloofd tot dat ik het bij iemand zag in mj omgeving. allah ahfed



Waarom heb je je topic verwijderd!!

02-02-2009, 12:44

Citaat door jnoena:
hebben jullie dan ook echt niets beters te doen?!





jouw nick past wel bij deze topic


maarruh

1 tip:

Vrees je Heer, Schepper der Werelden, en niet je vent, die slechts een aanbidder is van Hem, en waar er zoveel anderen van op de wereld rondlopen.

02-02-2009, 12:49
feit dat er hier mensen rondzwerven die zich met zulke praktijken bezighouden (of er uberhaupt nieuwschierig naar zijn) geeft maar weer eens aan dat we echt in een trieste wereld leven.

Hou jullie liever bezig met hoe je het beste uit jullie levens (en dat van jullie mannen, kinderen) kunt halen. Je bezig houden met dergelijke praktijken is echt triestheid ten top!

ehh virituele junkies!

02-02-2009, 12:50

Citaat door Niyah:


jouw nick past wel bij deze topic


maarruh

1 tip:

Vrees je Heer, Schepper der Werelden, en niet je vent, die slechts een aanbidder is van Hem, en waar er zoveel anderen van op de wereld rondlopen.



jah ach moest toch wat

02-02-2009, 12:50
alatief allah ihfed..

Maar het bestaat en het werkt echt. Shor staat zelfs vermeld in de koran.

02-02-2009, 12:52

Citaat door touzinie:
alatief allah ihfed..

Maar het bestaat en het werkt echt. Shor staat zelfs vermeld in de koran.



Vreselijk!!!

02-02-2009, 12:59



Citaat door sieso:
Salaam.

Vaak zie ik dat er vrouwen zijn die gebruik maken van Shor bij hun partners, En of het heeft geholpen of juist niet,

Aub geen mensen die het afwijzen, Ieder van ons weet dat het niet goed is. Maar sommige maken gebruik om het wel te doen, En mijn vraag is waarom doe je dit? Heeft het geholpen of juist helemaal niet.

Daarnaast heb ik een vraag of er vrouwen zijn of iemand kennen die dit doet,

P.m me aub hierover,



Je weet echt niet waar je aan begint weet je dat er vrouwen hun mannen op die manier vermoord hebben?
Weet je dat je daarmee je ticket naar Hel boekt?

Vrees Allah swt en luister niet naar de influisteringen van sheitan. Je gaat je probleem enkel verergeren.

02-02-2009, 13:23

Citaat door Mysticalia:
Je weet echt niet waar je aan begint weet je dat er vrouwen hun mannen op die manier vermoord hebben?
Weet je dat je daarmee je ticket naar Hel boekt?

Vrees Allah swt en luister niet naar de influisteringen van sheitan. Je gaat je probleem enkel verergeren.



Het is zeker triest, maar ik denk dat de meeste vrouwen die dit hebben gedaan echt wanhopig zijn en zich heel veel en snel dingen aantrekken van anderen mensen. Vrouwen die misschien mishandelt worden door hun man en niet kunnen scheiden omdat dat niet mag? Vrouwen die weten dat de man vreemdgaat maar niet kunnen scheiden omdat zij als xxxx wordt bestempeld door haar familie en de rest van de omgeving en zij niks heeft om terug op te vallen? Een vrouw met een zwart hart bestaat niet zomaar uit het niets...

Men moet gewoon zulke dingen niet aanraken punt uit..
Liever sbar dan dit.

02-02-2009, 13:33

Citaat door touzinie:
alatief allah ihfed..

Maar het bestaat en het werkt echt. Shor staat zelfs vermeld in de koran.


Ken je iemand???? PM me

Pagina's : [1] 2