Bekijk volle/desktop versie : tomtom voice tmazight...



Pagina's : [1] 2 3

02-02-2009, 01:31
ik heb een tomtom voice gemaakt in het tmazight,
hieronder zijn de bestanden.je moet ze uitpakken dan krijg je 3
bestanden,die moet je in tomtom plaatsen in de map voice(eerst natuurlijk je tomtom aansluiten met je pc)

http://cid-8dcfd5e83c644d62.office.live.com/self.aspx/03%20Tomtom-mimoun%20voice/tomtom%20mimoun%20voice.rar

02-02-2009, 11:19


ik weet neit hoe ik dat voor mekaar kan krijgen

07-02-2009, 21:49
Ik kan niks met rar openen?? Kan iemand me uitleggen wat ik dan moet doen?

07-02-2009, 23:19
kan je het bestand ook eerst op pc uitproberen?

07-02-2009, 23:51



Citaat door Riffia_lady:
Ik kan niks met rar openen?? Kan iemand me uitleggen wat ik dan moet doen?


je moet een programma downloaden die bestanden uitpakt.
een voorbeeld van zo een programma is "winrar".
je kan die gratis downloaden,die kun je vinden als je bv winrar intikt bij google en dan die downloaden.als je nu de tomtom voice ga proberen te downloaden dan kun je het openen of opslaan.sla het bv op,op het bureaublad.dan ga je naar het bureaublad en op het bestand met je rechterknop van de muis op klikken dan moet je op extract here drukken.
dan krijg je daar op het bureaublad het bestand uitgepakt in een ander map.hoop dat je het begrepen hebt.

07-02-2009, 23:56

Citaat door Tous3ied:
kan je het bestand ook eerst op pc uitproberen?


weet het eigenlijk niet echt,maar dit zijn een paar uitspraken die je wel zult horen als je op weg bent jouwe tomtom...


http://www.speedyshare.com/701929865.html

08-02-2009, 12:21

Citaat door Acheb:
je moet een programma downloaden die bestanden uitpakt.
een voorbeeld van zo een programma is "winrar".
je kan die gratis downloaden,die kun je vinden als je bv winrar intikt bij google en dan die downloaden.als je nu de tomtom voice ga proberen te downloaden dan kun je het openen of opslaan.sla het bv op,op het bureaublad.dan ga je naar het bureaublad en op het bestand met je rechterknop van de muis op klikken dan moet je op extract here drukken.
dan krijg je daar op het bureaublad het bestand uitgepakt in een ander map.hoop dat je het begrepen hebt.


Dank voor je uitleg, heb het gedownload maar ondanks dit krijg ik een foutmelding als ik hem wil openen met winrar. Er staat onverwacht einde van het archief. Naast dit krijg ik ook de melding dat het gebruik van winrar niet gratis is en dat je wat moet kopen.. Snap niet dat ik het niet kan afspelen..

08-02-2009, 13:18
''kimen 10 kilomieter atmerkid kid izyen asathoen, 3ak ath'awthed'


08-02-2009, 16:36

Citaat door Riffia_lady:
Dank voor je uitleg, heb het gedownload maar ondanks dit krijg ik een foutmelding als ik hem wil openen met winrar. Er staat onverwacht einde van het archief. Naast dit krijg ik ook de melding dat het gebruik van winrar niet gratis is en dat je wat moet kopen.. Snap niet dat ik het niet kan afspelen..



oke,geef nooit op als iets niet lukt.hier is een site waar je winrar gratis kan downloaden.

http://www.download.com/WinRAR/3000-2250_4-10007677.html

Probeer nu deze te openen of op te slaan.


Ondertussen zal de download vervallen zijn,hier kan je het nog downloaden:klik hier op de gele map in deze url....

http://cid-8dcfd5e83c644d62.office.live.com/self.aspx/03%20Tomtom-mimoun%20voice/tomtom%20mimoun%20voice.rar

08-02-2009, 16:50

Citaat door WhiteBird:
''kimen 10 kilomieter atmerkid kid izyen asathoen, 3ak ath'awthed'




haha,asathoen...die voor in marokko moet ik nog maken....

08-02-2009, 18:36

Citaat door Acheb:
oke,geef nooit op als iets niet lukt.hier is een site waar je winrar gratis kan downloaden.

http://www.download.com/WinRAR/3000-2250_4-10007677.html


en probeer nu deze te openen of op te slaan.dat is de tomtom voice die ik anders heb upgeload.klik gewoon op het lege blad daar juist boven tomtom voice .

http://cid-8dcfd5e83c644d62.skydrive.live.com/self.aspx/04%20Tomtom-mimoun%20voice/tomtom%20mimoun%20voice.rar


Acheb, ik heb het geprobeerd maar bij het downloaden via de link die jij geplaats hebt, moet ik een of andere code invoeren die ik via sms zou moeten krijgen

Dit gaat me allemaal niet lukken, bedankt in ieder geval voor de moeite

08-02-2009, 18:38

Citaat door Riffia_lady:
Acheb, ik heb het geprobeerd maar bij het downloaden via de link die jij geplaats hebt, moet ik een of andere code invoeren die ik via sms zou moeten krijgen

Dit gaat me allemaal niet lukken, bedankt in ieder geval voor de moeite


das raar,bij mij als ik download klik kan ik het direct downloaden na een paar seconde...

08-02-2009, 19:15



Citaat door Acheb:
das raar,bij mij als ik download klik kan ik het direct downloaden na een paar seconde...


Nou heb het net nog een keer geprobeerd, nu is het downloaden eindelijk gelukt, maar ik kan het bestand zoals jij al eerder hebt uitgelegd niet openen.Ik krijg dan een foutmelding. Ik heb het opgeslagen en klik op rechtermuisknop en doe extract here, dan krijg ik een 2 nieuwe schermen, waarbij de voorste scherm Confirm file replace heet, daar kan ik kiezen tussen yes, no, yes to all, rename, rename all, no to all,cancel of help.
Als ik deze scherm wegsleep, zie ik dat er nog een scherm geopend is deze heet extracting from tomtom mimoun, en in het scherm zie ik 2 balken de een heet data en de andere time left.
weet jij wat ik nu allemaal moet doen?

Sorry wollah ik maak je gek

08-02-2009, 21:08

Citaat door Riffia_lady:
Nou heb het net nog een keer geprobeerd, nu is het downloaden eindelijk gelukt, maar ik kan het bestand zoals jij al eerder hebt uitgelegd niet openen.Ik krijg dan een foutmelding. Ik heb het opgeslagen en klik op rechtermuisknop en doe extract here, dan krijg ik een 2 nieuwe schermen, waarbij de voorste scherm Confirm file replace heet, daar kan ik kiezen tussen yes, no, yes to all, rename, rename all, no to all,cancel of help.
Als ik deze scherm wegsleep, zie ik dat er nog een scherm geopend is deze heet extracting from tomtom mimoun, en in het scherm zie ik 2 balken de een heet data en de andere time left.
weet jij wat ik nu allemaal moet doen?

Sorry wollah ik maak je gek


haha,vrouwen en pc...verschillende karakter,grapje hoor.
ah,dat komt omdat er al zo een zelfde bestand bestaat op je bureaublad.
wis eerst al die bestanden van tomtom voice op je bureaublad en begin terug opnieuw te downloaden en uit te pakken.
want hij zegt je gewoon dat er al een bestand zoals die bestaat en of je het wilt vervangen met de nieuwe.

08-02-2009, 22:57
thnx. Gebruik jij de berberse versie voor je tomtom? Ik vind het best grappig eigenlijk

Pagina's : [1] 2 3