Bekijk volle/desktop versie : Die straat in Brussel

Pagina's : [1] 2

27-10-2002, 15:24

Citaat door Amira010:
Weet iemand hoe ik daar het best kan komen.

Je weet wel die bekende straat in Brussel, waar je het gevoel hebt dat je in Marokko loopt.
Rue de Brabant als ik me niet vergis.
.

27-10-2002, 16:47

Rue de Brabant heet die straat!!!!Ik kom van belgie en woon niet ver van brussel!!!
Dus.....ik kom er veel!!

27-10-2002, 17:01
het is het makkelijkst te bereiken met de trein

27-10-2002, 17:04
Salaam olaikom
Soebana allah als ik in belgie "brussel" ben voel ik me daar lekker op me gemak.ik heb dan het gevoel dat ik in marokko ben.
En het is inderdaad Rue de brabant.
Walijkom salaam

27-10-2002, 19:45

rue de brabant is heel gezellig ja valt wel op dat ze daar veel mooie auto s hebben zeg woww

27-10-2002, 21:36
Je kunt het beste de trein nemen, en afstappe in Brussel- Noord. Gewoon het station uitstappen en je bent er

27-10-2002, 21:47
bedoel je die hele lange winkelstraat met allemaal turkse en marokkaanse winkels..?

daar kom ik dus nooit meer..

27-10-2002, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door Amira010
He Rachida waarom niet dan, doet het je te veel aan Marokko denken.
Al die mensen en winkels.
Nee, ben er een paar keer geweest..maar kga er alleen maar terug als ik echt noodzakelijk iets moet kopen daar..

alleen cassetebandjes en cd winkels waren leuk..verder niks..alleen maar borden en glazen..

dan winkel ik liever in marokko..

28-10-2002, 13:30
Geciteerd in het nederlands: De straat van Brabant het is echt een aanrader maar je kan er niet winkelen, ga dan maar naar het centrum.

28-10-2002, 13:45
Ik was dit weekend nog in brussel en ben ook in reu du brabant geweest

trein:: pak de internationale trein naar brussel en dan moet je er bij brussel noord uit het station ligt achter reu de brabant

Auto: e19 naar brussel en dan krijg je de afslag brussel boom die moet je heel de tijd aanhouden en dan als je de expo aan je rechterhand krijgt de zien dan moet je bij de volgende afslag eraf
en alsa maar echt door rijden met de bocht mee en dan krijg je een lange weg met aan je linkerhand allemaal kleine wolkenkrabbers achter die wolkenkrabbers ligt reu du brabant
maar mocht je dit nou niet snappen dan kan je ook iedere willekeurige marokaan aanspreken en die kan je ook de weg wijzen succes

mimi

ps een tip je kan beter met de trein gaan dan heb je geen parkeerproblemen en het is dan makkelijker te vinden

31-10-2002, 14:42

Citaat:
Origineel gepost door Emshoom
hey , nu je het zegt ...kheb u daar al een paar keer zien lopen
Ah ja das just!!!!!!

Ik heb u daar ook al gezien!! :verliefd:

31-10-2002, 17:27
We weten nu wel waar die straat is en dat het een straat is die in marokko thuis hoort, bedankt voor al die info maar hou er nu alsjeblieft over op zeg.
Ik denk dat de meeste marokkanen daar wel een keertje zijn geweest en je kan trouwens ook gewoon naar rotterdam gaan. Zwartjanstraat

31-10-2002, 23:16

ik maak altijd keiveel meer daaro....echt supervet.....

04-11-2002, 12:54
Ik vind het altijd gezellig daar voel je effentjes in maroc lekker gevoel

19-11-2002, 15:15
Trouwens Brussel is veel leuker dan heel Nederland!

nou wees daar maar niet zo zeker van, want ik vind nederland 10keer beter dan heel belgie ik zelf kom uit nederland en ben verhuist naar belgie maar geef mij maar het kalverstraat dat is beter dan brussel dus je mening geven mag maar ga niet doen of je heel nederland uit je duimpje kent

Pagina's : [1] 2