Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk...



Pagina's : [1] 2

20-03-2004, 15:46
Salaam mensen,

Ik wilde gewoon dit vanmezelf zeg maar afschrijven vandaar dat ik dit nu hier schrijf.
Ik was toen ik 15 was aangerand door mijn neef ben over 3 maanden 18.
Hij zat dus mij te stalken en wilde een relatie met mij,ik werd gek van hem omdat hij me zat te stalken en weer vroeg hij verkering maar niet omdat ik het wilde ik zei het omdat ik wilde dat hij ophield met stalken!
Nou toen we "iets"hadeen liet hij niets meer vanzichzelf horen!!!
( wat was ik blij ) Maar ja andere kant vond ik het raar maar ja ik liet niets meer van me horen!
Toen we op msn zaten te praten zei hij ik hou van je als een nicht meer niet ik was heel blij. ( eigenlijk is het zeg maar nooit uitgegaan )
Maar ja boeiend!

Zondag sprak hij me op msn aan met hej na ongeveer 3 maanden want hij zei heel veel harde dingen waar ik dagenlang om heb zitten huilen van ik haat je en nog veel meer dingen wil er niet aan denken daarom schrijf ik het niet op!
Maar ja hij zei dus op msn van het spijt me dat ik al die dingen zei en wat ik je heb aangedaan het spijt me echt... zo stond ik te kijken echt!
Ik zei gewoon oke,ben blij dat je het zei!
Toen zei ik van kom je dit jaar op vakantie hij van ja inshallah...Ik van oke hij vroeg of ik ook kwam ik van ja inshallah.Zegt hij van ja dan ben je de eerste die mij ziet!Hij van slaap lekker nu kan ik voortaan lekker slapen en al...

Ik snap het niet hij was gewoon zo lief zo aardig het was net alsof ja gewoon een heel andere kant van van hem...Nu spreekt hij me wel gewoon aan op msn ben r wel heel blij mee hoop dat hij me echt aanspreekt op msn zodat we kunnnen praten.INSHALLAH!

Ik wilde het neerschrijven gewoon omdat ik gewoon een andere kant van hem zag en ik stond versteld dat hij me aansprak na wat hij allemaal tegen me zei ik wist gewoon niet wat ik ervan moest denken ... ...

20-03-2004, 15:54


eigenlijk snap ik het niet egt helemaal..

sorriej.. hebben jullie nog steeds wat met elkaar..? en woont hij ook in Nederland..? sorriej maar ik volg het niet meer..

20-03-2004, 16:04
Hij heeft u aangerand??

20-03-2004, 16:07
Ik snap niks van dit verhaal! Heeft ie je door je msn heen aangerand ofzo! Serieus ik snap niks van dit verhaal!

20-03-2004, 16:08


je praat nog normaal met hem terwijl hij je aangerand heeft

20-03-2004, 16:09
gare gast hoor, die neef

klap op zn bek!

20-03-2004, 16:12
sorry hoor maar leer eerst ff goed nederlands te schrijven en de zinnen goed op te bouwen want dit is geen leesstof ...maar goed wat wil je nu zeggen dan want ik snap er niks van

20-03-2004, 16:14
Complicated.

20-03-2004, 16:15

Citaat:
Origineel gepost door Zataraaaaaa
gare gast hoor, die neef

klap op zn bek!
Je hebt kapot gelijk kifash ze word aangerand door haar neef en dan wilt ze met hem praten... die neef doet haar alleen maar pijn en zij gaat gezellig met hem praten....en ik snap eigenlijk het verhaal niet....... maar ja het zal wel succes ver nog

20-03-2004, 16:19
Sommige zieke mensen begrijpen elkaar! Dit is gewoon eng dat sommige haar verhaal nog begrijpen ook en erop reageren!

20-03-2004, 16:24
Broodje aap verhaal

20-03-2004, 16:28
kijk sorry dat ik krom had geschreven mijn broer kwam r aan vandaar dat ik krom schreef...

Kijk ik probeer het goed uit teleggen.Ten ik 15 was moest ik oppassen op zijn broertje hij moest werken maar kwam eerder naar huis.Toen hij kwam zaten we te praten gewoon als nicht neef... En hoe het allemaal zo is gekomen weet ik niet hij heeft me dus aangerand...

Kijk het liefst wil ik niets met hem te maken hebben maar ik weet niet ik msn gewoon met hem maar weet je wat het is hij is familie en ik wil niet dat er door mijn schuld zeg maar de familie uit elkaar groeit.Het liefst wil ik hem niet aanspreken ik weet ook niet wat hij van me wilt...

Sorry jullie denken van ze is gek gestoord en gelijk geef ik jullie echt waar...maar ik weet het ook niet...wat zouden jullie dan doen...

Wat zou je dan zeggen de volgende keer als hij je weer aanspreekt op msn???

20-03-2004, 16:29



Citaat:
Origineel gepost door toprakkizi
kijk sorry dat ik krom had geschreven mijn broer kwam r aan vandaar dat ik krom schreef...

Kijk ik probeer het goed uit teleggen.Ten ik 15 was moest ik oppassen op zijn broertje hij moest werken maar kwam eerder naar huis.Toen hij kwam zaten we te praten gewoon als nicht neef... En hoe het allemaal zo is gekomen weet ik niet hij heeft me dus aangerand...

Kijk het liefst wil ik niets met hem te maken hebben maar ik weet niet ik msn gewoon met hem maar weet je wat het is hij is familie en ik wil niet dat er door mijn schuld zeg maar de familie uit elkaar groeit.Het liefst wil ik hem niet aanspreken ik weet ook niet wat hij van me wilt...

Sorry jullie denken van ze is gek gestoord en gelijk geef ik jullie echt waar...maar ik weet het ook niet...wat zouden jullie dan doen...

Wat zou je dan zeggen de volgende keer als hij je weer aanspreekt op msn???
Block en deletefunctie!

20-03-2004, 16:33
Woont die neef hier in Nederland? Als hij je aangerand heeft, verbaast het me dat je nog met hem praat. Als je hem niet via msn wil spreken dan block je hem toch gewoon. Ik begrijp het niet echt, had je met hem genomen nadat ie je aangerand heeft, of daarvoor?

20-03-2004, 16:47
ik had met hem genomen nadat hij me had aangerand niet dat ik het wilde maar hij bleef me stalken echt niet normaal gewoon ik wil trouwen met je en al gewoon echt erg ik had met hem genomen omdat ik wilde dat hij stopte met stalken maar ja dat is me dus wel gelukt...Ik heb echt niet iets met hem genomen omdat ik het wilde maar ik weet het echt niet meer.wat wilt hij van me.

Pagina's : [1] 2