Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie hetzelfde figuur als voor de zwangerschap.



Pagina's : [1] 2

01-02-2009, 13:00
Ik denk dat geen enkele moeder hetzelfde figuur heeft als voordat ze zwanger werd.
Ik heb het dan niet over het gewicht maar dat de huid dan minder strak is dan voorheen. Ik weeg minder dan voor mijn zwangerschap.

Ik merk dat ik niet zo n sportieve figuur heb als hiervoor.
Ik ben een paar weken geleden bevallen en mijn huid is een beetje slapjes.

Door te sporten krijg je die wel een gedeelte strak maar toch niet zo als voorheen.

Wat jij?

01-02-2009, 13:07


ikzelf heb al geen stevige huid van mezelf. mijn huid is heel zacht en gevoelig. dus slapjes. na de zwangerschappen ben ik wel wat dikker geworden ja. niet meer het figuur van vroeger. ik heb er een buikje aan overgehouden en een blubberkont. heb geprobeerd om buikspeiroefeningen te doen, maar na drie tellen kon ik niet meer.echt geen zin. verder ben ik wel tevreden over mijn lichaam. ik heb geen strai enzo.

01-02-2009, 13:08
Na me eerste zwangerschap was ik slanker dan voorheen, maar tweede en derde helaas nog niet.

En idd, huid wat slapper.

01-02-2009, 13:14
ik denk dat geen enkel vrouw haar vroegere figuur terug krijgt.

Die bekende vrouwen die hun figuur een paar weken na de bevalling showen hebben tijdens hun zwangerschap al allerlei personal trainers en huid kuren ondergaan. na hun bevalling gaan ze weer gelijk met hun lichaam aan het werk. En er wordt ook veel camoufleerd.

01-02-2009, 13:29


Ik heb na zwangerschap veel mooiere figuur gekregen. Weeg 7 kilo meer en heb geen buik, zie er vrouwelijker uit, mijn kleren staan mooier nu. Nooit ben ik zo tevreden geweest over mijn lichaam alhamdoelillah. O ja en heb gewoon een strakke lichaam en sport niet.

01-02-2009, 14:33

Citaat door zoetgirl:
Ik heb na zwangerschap veel mooiere figuur gekregen. Weeg 7 kilo meer en heb geen buik, zie er vrouwelijker uit, mijn kleren staan mooier nu. Nooit ben ik zo tevreden geweest over mijn lichaam alhamdoelillah. O ja en heb gewoon een strakke lichaam en sport niet.


Maar is je huid ook zo even strak, dat bedoel ik. Ik heb ook geen buikje en heb ook een goed figuur alhamdoellilah maar ik merk dat mijn huid elasticher is.

01-02-2009, 14:33

Citaat door hallo1981:
ik denk dat geen enkel vrouw haar vroegere figuur terug krijgt.

Die bekende vrouwen die hun figuur een paar weken na de bevalling showen hebben tijdens hun zwangerschap al allerlei personal trainers en huid kuren ondergaan. na hun bevalling gaan ze weer gelijk met hun lichaam aan het werk. En er wordt ook veel camoufleerd.



denk ik ook. Tis eigenlijk niet eerlijk he

01-02-2009, 14:36
Ik heb nog geen kind, maar ik merk aan mijn zusje dat haar huid niet meer zo strak is. Daarnaast vertelde ze ook dat haar borsten wat slapper zijn geworden en hun elasticiteit verloren hebben.

01-02-2009, 14:39
Ja, bijna, alleen wel met heel veel lelijke striemen

01-02-2009, 14:47

Citaat door Ta7amoesht.:
Maar is je huid ook zo even strak, dat bedoel ik. Ik heb ook geen buikje en heb ook een goed figuur alhamdoellilah maar ik merk dat mijn huid elasticher is.



mijn huid is strak ja stakke billen en borsten enzo.
Maar buik is heel kleinbeetje zachter maar niet blubber omdat ik helemaal geen vet heb daar
Maar wollah ik vind deze lichaam mooier dan voorheen. Ik voel me zekerder nu.
Krijg ook vaak opmerkingen dat je niet zou zeggen dat ik een kind heb gebaard.

01-02-2009, 14:49
Er zijn zeker vrouwen die na de geboorte van hun kind nog even strak zijn hoor. Ken er twee die echt net zo een strak figuur hebben als voor de zwangerschap en nog wel zonder lijnen en sporten.

01-02-2009, 15:01

Citaat door bigmomma25:
Er zijn zeker vrouwen die na de geboorte van hun kind nog even strak zijn hoor. Ken er twee die echt net zo een strak figuur hebben als voor de zwangerschap en nog wel zonder lijnen en sporten.



:zucht:

01-02-2009, 15:09


ik vind mijn lichaam ook veel mooier dan voorheen, ik heb nu meer vrouwelijke vormen maar jammer dat mijn buikje wel slapper is geworden maar hmdl. maar verder is alles gewoon nog lekker strak

01-02-2009, 15:12
Ik ben nog steeds hetzelfde,heel strak,alleen de borsten zijn zacht geworden na de bevalling.En ben wat kilootjes aangekomen,maar dat is niet zo erg,als ik maar gezond ben.

01-02-2009, 15:32
het enige wat echt is veranders zijn mijn borsten, ze zijn niet meer zo stevig als voorheen..... is daar geen oplossing voor?

Pagina's : [1] 2