Bekijk volle/desktop versie : 19 te jong om te verloven???



Pagina's : [1] 2

31-01-2009, 23:10
wie is op 19 jarige leeftijd verloofd??...
hoe was dat? vond je omgeving je te jong???
hoe verliep alles in het begin, dus dta hij je hand kwam vragen??
tell me everything..
ik wil insha Allah na de zomervalantie verloven maar ik zit ook nog op school enzo, hoe doen jullie dit??
ik wil niet nog jaren naar school als ik getrouwd ben maar ja moet wel ik ga echt niet nog drie jaar wachten....

maar goeddd vertell jullie ervaring damenss en help mij uit mijn twijfels

31-01-2009, 23:12


Age aint nothing but a number.

Als je er klaar voor bent meid, waarom niet.

31-01-2009, 23:12
ik ben 20 en ben verloofd ik studeer ook nog en als ik getrouwd ben ook insha''Allah zit dan in me laaste jaar mijn ouders en fam vonden het heel erg leuk maar moet jij nog 3 jaar het is makelijk te combineren ik heb een meisje bij mij in de klas zitten die heeft 3 kinderen en haar lukt het ook

31-01-2009, 23:14
Indd.. het is ook niet erg om naar school te gaan terwijl je nog studeerd. Alleen moet je het goed kunnen combineren.

31-01-2009, 23:20


ja misschien ben ik bang voor reactie van zijn kant van de familie, zo van ja ze studeert nog... weet niet wat het is..
ik ben er tenminste meer dan klaar voor, maar ik wacht puur alleen omdat ik denk dat ik te jong ben.. we hebben het er vaak over gehad en ik zei tegen hem van kom maar na de zomer, scheelt toch weer paar maanden ben dan zeg maar wat ouder hihihi.. maar eigenlijk wil ik nu al..

31-01-2009, 23:21

Citaat door Alhoceima_parel:
ik ben 20 en ben verloofd ik studeer ook nog en als ik getrouwd ben ook insha''Allah zit dan in me laaste jaar mijn ouders en fam vonden het heel erg leuk maar moet jij nog 3 jaar het is makelijk te combineren ik heb een meisje bij mij in de klas zitten die heeft 3 kinderen en haar lukt het ook



gefeliciteerd meid...
doe je mbo of hbo? en als een vrouw met drie kinderen naar school kan gaan dan kan ik het ook

31-01-2009, 23:27

Citaat door syriangirl18:
gefeliciteerd meid...
doe je mbo of hbo? en als een vrouw met drie kinderen naar school kan gaan dan kan ik het ook

soekran hbibaik doe mbo ik vindt het echt heeel knap van haar wollah ze heeft een tweeling nog wel van 9 maanden waarom zouden wij het dan niet kunnen ik zou zeggen ga er voor zet de stap als jij er echt klaar voor bent en niet luisteren naar andere mensen volg je hart en je komt er inscha''Allah schat

31-01-2009, 23:29
Hey meid, Als je er klaar voor bent waarom niet...
Me zusje is ook op haar 19de verloofd en trouwd ook op haar 19de Insha'Allah...
Alles is Mektab n Allah... Allah ikemiel bigair..
Gheir Insha'Allah!!

31-01-2009, 23:34
word helemaal blij van jullie reacties dank jullie wel schatjes...
ik luister teveel naar mensen, als ik erover begin bij mijn zussen zeggen ze gelijk ja je betn te jong blabla waarom ben je zo geobsedeerd door trouwen blabla maar ik heb zoiets van waarom wachten ik wil niet net als hun 24 25 niet getrouwd zijn, vind wel jammer dat ze dat zeggen..
ik moet gewoon niks aantrekken van mensenn...

Insha Allah na de zomervakantie.... me so happy

01-02-2009, 00:05

Citaat door syriangirl18:
word helemaal blij van jullie reacties dank jullie wel schatjes...
ik luister teveel naar mensen, als ik erover begin bij mijn zussen zeggen ze gelijk ja je betn te jong blabla waarom ben je zo geobsedeerd door trouwen blabla maar ik heb zoiets van waarom wachten ik wil niet net als hun 24 25 niet getrouwd zijn, vind wel jammer dat ze dat zeggen..
ik moet gewoon niks aantrekken van mensenn...

Insha Allah na de zomervakantie.... me so happy


Hee lieverd,

Je moet zeker niet naar anderen mensen luisteren...
Volg je hart en Insha'Allah met Allah's wil gaat het zeker goed komen..
Allah ikemiel bigair meid...
Insha''Allah zul je een gelukkig leven leiden met de man van jou dromen...

01-02-2009, 00:09
Ik was 18 Toen ik verloofd was.. nu ben ik 22 heb een dochtertje en ben nog steeds gelukkig hmdl. als je er klaar voor bent moet je er zeker voor gaan :-)

01-02-2009, 00:12
ik was verloofd toen ik 18 was
een jaar later getrouwd
na 5 maanden
zijn we weer gescheiden

ik zou zeggen, trouw niet op zo''n jonge leeftijd
verloven kan nog wel
maar je krijgt echt spijttt

01-02-2009, 00:13


niet iedereen heeft pech hè

01-02-2009, 00:23
alles is el-maktab lieverd. is een kwestie van of je er klaar voor bent of niet!
Als jullie van elkaar houden, kan er insahallah niks mis gaan!
Gair insahAllah!

01-02-2009, 01:04

Citaat door Chaloutje2:
Hee lieverd,

Je moet zeker niet naar anderen mensen luisteren...
Volg je hart en Insha'Allah met Allah's wil gaat het zeker goed komen..
Allah ikemiel bigair meid...
Insha''Allah zul je een gelukkig leven leiden met de man van jou dromen...


shokran meid, wat zijn jullie allemaal zo lief
insha Allah komt het goed, ik ga er gewoon voor

Pagina's : [1] 2