Bekijk volle/desktop versie : 19 te jong om te verloven???



Pagina's : [1] 2

31-01-2009, 23:10
wie is op 19 jarige leeftijd verloofd??...
hoe was dat? vond je omgeving je te jong???
hoe verliep alles in het begin, dus dta hij je hand kwam vragen??
tell me everything..
ik wil insha Allah na de zomervalantie verloven maar ik zit ook nog op school enzo, hoe doen jullie dit??
ik wil niet nog jaren naar school als ik getrouwd ben maar ja moet wel ik ga echt niet nog drie jaar wachten....

maar goeddd vertell jullie ervaring damenss en help mij uit mijn twijfels

31-01-2009, 23:12


Age aint nothing but a number.

Als je er klaar voor bent meid, waarom niet.

31-01-2009, 23:12
ik ben 20 en ben verloofd ik studeer ook nog en als ik getrouwd ben ook insha''Allah zit dan in me laaste jaar mijn ouders en fam vonden het heel erg leuk maar moet jij nog 3 jaar het is makelijk te combineren ik heb een meisje bij mij in de klas zitten die heeft 3 kinderen en haar lukt het ook

31-01-2009, 23:14
Indd.. het is ook niet erg om naar school te gaan terwijl je nog studeerd. Alleen moet je het goed kunnen combineren.

31-01-2009, 23:20


ja misschien ben ik bang voor reactie van zijn kant van de familie, zo van ja ze studeert nog... weet niet wat het is..
ik ben er tenminste meer dan klaar voor, maar ik wacht puur alleen omdat ik denk dat ik te jong ben.. we hebben het er vaak over gehad en ik zei tegen hem van kom maar na de zomer, scheelt toch weer paar maanden ben dan zeg maar wat ouder hihihi.. maar eigenlijk wil ik nu al..

31-01-2009, 23:21

Citaat door Alhoceima_parel:
ik ben 20 en ben verloofd ik studeer ook nog en als ik getrouwd ben ook insha''Allah zit dan in me laaste jaar mijn ouders en fam vonden het heel erg leuk maar moet jij nog 3 jaar het is makelijk te combineren ik heb een meisje bij mij in de klas zitten die heeft 3 kinderen en haar lukt het ook



gefeliciteerd meid...
doe je mbo of hbo? en als een vrouw met drie kinderen naar school kan gaan dan kan ik het ook