Bekijk volle/desktop versie : ___∞•❤ Please Tell Me, Is It Real Love? ❤•∞___



31-01-2009, 19:29

Citaat door -.NadOriaanse.-:





Proloog:

Aisa is haar naam & 20 jaar oud. Die ene meid met grote ogen en een opvallende lach. Die ene meid die altijd glimlacht. Die ene meid met donkerblond lang stijl haar. Die ene meid dat de zon mee brengt als het regent . Die ene meid waar elk jonge gek op is. Maar... waarom schuilt er zo een verdriet in haar. Waarom is het fout gegaan met haar relatie. Hij is de gene die het niet meer zag zitten. Onvoorstelbaar maar waar.

Onder weg naar morgen naar een nieuw begin. Een frisse start. Een nieuwe lijn. Ze wilt niks meer weten over de verleden. Zouhair is haar verleden die haar heeft bedrogen.

[SIZE="5"][FONT="Georgia"]Hoofdstuk 1; [COLOR="Pink"]Glimlach.[/FONT][/SIZE]

Half jaar later.


Ik liep met een glimlach op mijn gezicht naar mijn werk. Ik liet een diepe zucht en ik genoot van de zon die in mijn gezicht scheen. Heerlijk is dat gevoel. Ik sloot voor even mijn ogen en dacht aan alles. Vandaag is mijn eerste werk dag in een juridische organisatie dat buitenlanders helpt. Ik maak vandaag kennis met iedereen. Ik kan niet wachten om mijn dag zo te starten.

Daar aangekomen liep ik blij naar binnen. Ik ging in de wachtkamer zitten en er kwam een jonge man mijn kant op lopen, aan zijn uitstraling te zien is hij een marokkaan. ''Aisa salahi'' zei hij. Ik knikte en ik stond op en ik gaf netjes een hand. ''Loop maar mee'' zei hij lief. Ik liep achter hem aan en ik ging zitten. ''Mijn collega had u aangenomen dat ene keer'' zei hij. ''Zeg maar jij hoor, en ja inderdaad'' zei ik lachend. Hij gunde mij ook een glimlach en hij keek mij doordringend aan. ''Nou aangenaam, ik ben Salim jou werkgevende'' zei hij serieus. ''Oke aangenaam'' zei ik met een lach. Zijn lach deed mij smelten.

Ik keek weg. ''Krijg ik een rondleiding ?'' vroeg ik hem. Hij knikte en hij begon er al gelijk aan. Hij liet me zijn organisatie zien. Het zag er netjes uit. Ik zag een meid achter haar pc zitten. ''Tot slot komen we aan bij Siham, Naast Siham zit er nog een bureau en dat is voor jou'' zei hij met een mooie lach op zijn gezicht. Ik smolt werkelijk weg. Hij verliet ons bureau en ik keek naar Siham die me een glimlach gunde.

Na een tijdje leerde ik Siham al gauw kennen. Het is een lieve meid. Ze straalt gewoon liefde uit. Ik dacht al snel aan Salim. Zijn mooie donkere ogen. En zijn mooie glimlach deed me goed. Maar algauw veranderde mijn enige echte glimlach in een serieuze blik ik dacht aan hem! De gene die mijn hart heeft gebroken.[/COLOR]

.

31-01-2009, 19:35


Hier je eerste fan.

Ga gauw verder!

31-01-2009, 19:38
leuk begin

31-01-2009, 19:39
ga gauw verder

31-01-2009, 19:53


het is mooi maar je zet overal waar een die hoort een dat

31-01-2009, 19:54

ZiieT eR LeuK UiiT!
Niieuwe Fan!


01-02-2009, 14:17
Oeppaa nieuwe fann

Boussaa

02-02-2009, 10:48
Gaaa veder mooi verhaal !!!!!!!!!

08-02-2009, 19:14
nieuwe fan verder

09-02-2009, 20:16
Nieuwe fannetje hiersoo , maar ga snel verder De begin stukjes zijn al so leuk en nu moet je het nog leuker maken

Oeppppppppppppppppppppppppppppppppppp