Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn Marokkanen zo erg...



Pagina's : [1] 2

31-01-2009, 18:39
[Oppervlakkig? Omdat ze dan meer kunnen kijken en minder hun hersens hoeven te gebruiken? You tell me MJLR? Ok, het overgrote deel van de Marokkaanse gemeenschap dan, now happy]

31-01-2009, 18:40


Praten over anderen is altijd makkelijker dan over jezelf praten

31-01-2009, 18:42

Citaat door PowerPuffGirl:
[Oppervlakkig? Omdat ze dan meer kunnen kijken en minder hun hersens hoeven te gebruiken? You tell me MJLR?]



Jij, die een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert, durft te spreken over oppervlakkigheid?

Hypocriet. Verdamp jezelf ofzo.

31-01-2009, 18:43

Citaat door verdwaalde:
Praten over anderen is altijd makkelijker dan over jezelf praten


Dus ze doen het voor de afleiding?


Citaat door Mister_BlaBla:
Jij, die een hele bevolkingsgroep over 1 kam scheert, durft te spreken over oppervlakkigheid?

Hypocriet. Verdamp jezelf ofzo.


Bitte, niet zo heetgebakerd, het is zaterdag

31-01-2009, 18:44


Dit is jou zicht naar de marokkaanse jongeren en wie heeft ooit beweerd dat marokkanen opppervlakkig zijn zoals jij ze schetst?

31-01-2009, 18:45

Citaat door PowerPuffGirl:
Dus ze doen het voor de afleiding?



slecht praten over anderen.. bezorgt sommige een kick of zo..
door andere de grond in te douwen houden ze zo hun eigen ego boven water

31-01-2009, 18:47

Citaat door shab-arrriff:
Dit is jou zicht naar de marokkaanse jongeren en wie heeft ooit beweerd dat marokkanen opppervlakkig zijn zoals jij ze schetst?


Levenservaring leet je veel..



Citaat door verdwaalde:
slecht praten over anderen.. bezorgt sommige een kick of zo..
door andere de grond in te douwen houden ze zo hun eigen ego boven water


Dat laatste denk ik ook, maar dan nog, ze kijken alleen naar oppervlakkige dingen en veroordelen mensen daar vaak op. Ik maak me daar ook soms schuldig aan, maar toch weegt het inhoudelijke gedeelte door voor mij.

31-01-2009, 18:48

Citaat door PowerPuffGirl:


Bitte, niet zo heetgebakerd, het is zaterdag



Jij opent hier topics waarin je je gal spuwt over alle Marokkanen.

Dus wie is hier nou de heetgebakerde?

31-01-2009, 18:49

Citaat door Mister_BlaBla:
Jij opent hier topics waarin je je gal spuwt over alle Marokkanen.

Dus wie is hier nou de heetgebakerde?



Don't get overexcited, mijn intentie was niet om gal te spugen, maar meer om meningen uit te wisselen, daar zijn fora tenslotte voor bedoelt.

31-01-2009, 18:55

Citaat door PowerPuffGirl:
Don't get overexcited, mijn intentie was niet om gal te spugen, maar meer om meningen uit te wisselen, daar zijn fora tenslotte voor bedoelt.




Meningen uitwisselen? Jou topic is gewoon zwartmakerij. Je noemt alle Marokkanen hypocriet, vervolgens geef je daar zelf antwoord op - Omdat ze dan meer kunnen kijken en minder hun hersens hoeven te gebruiken?-

Grappig hoor. Je blamed Marokkanen om iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. 1 tip: Kijk eerst naar jezelf,alvorens je je vingertje gaat wijzen naar andere.

31-01-2009, 18:58

Citaat door Mister_BlaBla:
Meningen uitwisselen? Jouw topic is gewoon zwartmakerij. Je noemt alle Marokkanen hypocriet, vervolgens geef je daar zelf antwoord op - Omdat ze dan meer kunnen kijken en minder hun hersens hoeven te gebruiken?-

Grappig hoor. Je blamed Marokkanen om iets waar je jezelf ook schuldig aan maakt. 1 tip: Kijk eerst naar jezelf,alvorens je je vingertje gaat wijzen naar andere.


Huh, hypocriet, ik heb alleen gezegd, waarom zijn ze zo oppervlakkig..
Nee, het was een vraag, geef er zelf geen antwoord op
Ik verbeter mezelf erna, het gros verbetert zichzelf niet en gaat gewoon op dezelfde voet, al dan niet erger, verder.

31-01-2009, 19:07

Citaat door PowerPuffGirl:
Huh, hypocriet, ik heb alleen gezegd, waarom zijn ze zo oppervlakkig..
Nee, het was een vraag, geef er zelf geen antwoord op
Ik verbeter mezelf erna, het gros verbetert zichzelf niet en gaat gewoon op dezelfde voet, al dan niet erger, verder.


Weet je uberhaupt wel wat je typt?

Je zegt: Waarom zijn Marokkanen zo oppervlakkig?
Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat Marokkanen oppervlakkig zijn.
Met de vraag doel je ergens anders op, namelijk waarom.


Oh, je vindt jezelf nu goed? Het was je geraden om jezelf te verbeteren.

Kijk niet anderen. Als het gros de Maas in duikt, duik jij er dan achterna?

31-01-2009, 19:11



Citaat door Mister_BlaBla:
Weet je uberhaupt wel wat je typt?

Je zegt: Waarom zijn Marokkanen zo oppervlakkig?
Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat Marokkanen oppervlakkig zijn.
Met de vraag doel je ergens anders op, namelijk waarom.


Oh, je vindt jezelf nu goed? Het was je geraden om jezelf te verbeteren.

Kijk niet anderen. Als het gros de Maas in duikt, duik jij er dan achterna?


Ik heb veel levenservaring voor mijn jonge leeftijd, ik weet echt wel waar ik over praat. Het waarom ja, maar ik geef er zelf geen antwoord op, dat wilde ik juist uit deze topic krijgen..

Nee, ik vind mezelf net iets beter dan degene die er helemaal niets aan verbeteren..

Nope, I won't jump behind them, maar ik ga er wel over nadenken hoe het kan komen dat zoveel mensen elkaar achterna springen in de Maas.

31-01-2009, 19:18

Citaat door PowerPuffGirl:
Ik heb veel levenservaring voor mijn jonge leeftijd, ik weet echt wel waar ik over praat. Het waarom ja, maar ik geef er zelf geen antwoord op, dat wilde ik juist uit deze topic krijgen..

Nee, ik vind mezelf net iets beter dan degene die er helemaal niets aan verbeteren..

Nope, I won't jump behind them, maar ik ga er wel over nadenken hoe het kan komen dat zoveel mensen elkaar achterna springen in de Maas.


Veel mensen denken dat zij veel levenservaring hebben, maar of het ook werkelijk zo is valt te betwijfelen.

Oke ik begrijp je. Helaas staan de Marokkanen niet echt te poppelen om jou antwoord je geven op je vraag.

31-01-2009, 19:20

Citaat door Mister_BlaBla:
Veel mensen denken dat zij veel levenservaring hebben, maar of het ook werkelijk zo is valt te betwijfelen.

Oke ik begrijp je. Helaas staan de Marokkanen niet echt te poppelen om jou antwoord je geven op je vraag.


Ik zeg het ook niet zomaar..ik heb geen 1, 2, 3 of 4 ervaringen met Marokkanen op dit gebied, leider nicht, wel tientallen, vreemden of bekenden van me.

Dat heb ik gemerkt, maar misschien is het meer omdat het een 1op1 gesprek zo is geworden.

Pagina's : [1] 2