Bekijk volle/desktop versie : een jonge Palestijns moslimjongetje gered uit handen van Israelische gruwelsoldaten!!



20-03-2004, 13:45

Citaat door Djoelaibib:
Een jong Palestijnse moslimjongen gered uit handen van Israelische gruwelsoldaten!!!!

EEN DAG OM ZEKER NIET TE VERGETEN!!!!!


-----------------------------------------------------------------------------
WAARGEBEURD VERHAAL IN DE DOOR ISRAEL BEZETTE GEBIEDEN
-----------------------------------------------------------------------------

Vele Islamitische Palestijnse moslimjongens stonden op en gooiden stenen naar de Israelische militairen. Bij deze tijdelijke opstand tegen de Israelische bezetting werd een Palestijnse jongen van ongeveer 15 jaar oud, hoog in de bergen, door tientallen Israelische soldaten gepakt. Het was er afgelegen en niemand zag hen, behalve ALLAH!

Eenmaal in handen genomen door deze criminelen, gooiden de Israeliers brandstof over het lichaam van de jongen. Vervolgens staken zij deze onschuldige jongen in brand en lieten hem in de afgelegen bergen achter.

De jongen schreeuwden uit van pijn. Maar nu komt het. Toen de soldaten uit het beeld verdwenen van de jongen, keek de Palestijnse jongen naar boven en zag dat er een plaatselijke bui boven hem viel en nergens anders. Het regende plaatselijk op hem totdat de brand uitgeblust was.

Intussen was de brand uitgeblust, maar de jongen kreunde van pijn en leed. Hij kon zich niet verplaatsen en bleef er overnachten. De volgende ochtend kwam een herder met zijn schapen in de buurt en hoorde iets van gekreun. De herder is vervolgens naar het kreunende geluid gelopen en zag een jongen op de grond liggen en kreunde van pijn.

Eenmaal bij de jongen aangekomen zei de jongen hierop tegen de herder:

" U zult mij niet geloven. Ik ben door de Israeliers gepakt en vervolgens hebben zij mij in brand gestoken. Toen zij weggingen zag ik een bui boven mij hangen en regende het plotseling. De vuur is gedoofd, maar desondanks ben ik gewond geraakt. ALLAH heeft ervoor gezorgd dat er een plaatselijke bui boven mij kwam."


Moge Allah deze jongen het paradijs doen binnentreden.

Dj.



_________________________________
.

20-03-2004, 14:25


Ik kreeg echt rillingen over me heen meskien hij heeft echt geluk gehad

20-03-2004, 14:52

Citaat:
Origineel gepost door RealCasawia
Ik kreeg echt rillingen over me heen meskien hij heeft echt geluk gehad
Allaah aza Wa Jal heeft hem Bijgestaan..

Geluk hebben bestaat niet, alles is Qadr..

20-03-2004, 22:45

Citaat:
Origineel gepost door Oempje
Allaah aza Wa Jal heeft hem Bijgestaan..

Geluk hebben bestaat niet, alles is Qadr..
Ja dat bedoel ik er ook mee geluk dat Allah hem heeft bijgestaan want er worden niet elke dag mensen op zo'n speciale manier uit zo'n situatie geredt door Allah toch

28-03-2004, 18:04


Subhana Allah...

30-03-2004, 17:05
Allahoe Akbar!!!!!!!!

06-04-2004, 17:00
Soebhanallah!

06-04-2004, 18:00
Soubhanallah..
Trouwens hoe durven ze..een jongen van 15!!