Bekijk volle/desktop versie : Middeltjes die zwangerschap versnellen

Pagina's : 1 [2]

18-01-2010, 23:15
Lieve zusters,

Ik heb niet de gehele topic gelezen dus misschien is mijn reactie overbodig.

Als hijama expert pas ik de hijama en de dry cupping methode toe om zwangerschap te bevorderen. Deze behandeling is door de profeet SAWS en door de WHO aanbevolen bij fertiliteitsproblemen. Daarnaast werk ik met een kruidenmix om de baarmoeder te verwarmen en zwangerschap te bevorderen. Ook geef ik een mix van kruiden voor de mannen om zaadcellen te bevorderen. Daarnaast geef ik ook voedingsadviezen. Dus een compleet behandelplan voor de mensen met een kinderwens om ze aan alle kanten te ondersteunen.

Meer info is te vinden op: http://www.hijamaencupping.nl

18-01-2010, 23:35

moge Allah je verblijden

amien

19-01-2010, 13:32
ik was ook bijna 3 jaar bezig voordat ik eindelijk zwanger werd hmdl heb alles bijna geprobeert lavendel drinken ermee stomen honing speciaale thee voor kou in de baarmoeder en ga zo maar door en bij het ziekenhuis geweest en alles was goed gewoon op je dagen klussen en niet douchen pas de vlgende dag dat was bij mij echt de sebab had het ergens gelezen. hoop dat jullie er wat aan hebben je verliest niks als je het probeert en inchallah worden jullie snel zwanger amien

13-01-2011, 10:12
nog meer tips!

25-04-2011, 20:42

Citaat door laila596:
je moet kaijmoen beldie drinken met lwater het helpt heel goed als je kou hebt en je baarmoeder en hoe lang ben je bezig

Hoeveel kamoen in hoeveel water? Gewoon zeven of alles gemengd drinken?

Citaat door fatt:
gemalen habbat sawda, met honing of warme melk, elke avond voor het slapen gaan...
Habbat rchad word ook aanbevolen het te proberen...
Alllah ie far7ak...

Citaat door safa82:
Hallo allemaal,

Ik probeer al zo lang zwanger te worden en het wil maar niet lukken. Ik heb ergens gehoord dat habba sawda goed zou zijn en hab-erchad. Weet iemand hier meer over? En kennen jullie misschien andere voedingsmiddelen die de zwangerschap een handje helpen? Alvast bedankt.

Wat is habbat rchad?

28-04-2011, 07:22

Citaat door _Nour_al_Houda_:
zijn er nog meer tips?

DUA doen. Richt je tot Allah, Hij is de enige die ervoor kan zorgen dat jij zwanger raakt! Niet allerlei andere middeltjes e.d.

13-09-2011, 13:51
notificatie

09-08-2012, 08:42

Citaat door majdouline83:
ik was ook bijna 3 jaar bezig voordat ik eindelijk zwanger werd hmdl heb alles bijna geprobeert lavendel drinken ermee stomen honing speciaale thee voor kou in de baarmoeder en ga zo maar door en bij het ziekenhuis geweest en alles was goed gewoon op je dagen klussen en niet douchen pas de vlgende dag dat was bij mij echt de sebab had het ergens gelezen. hoop dat jullie er wat aan hebben je verliest niks als je het probeert en inchallah worden jullie snel zwanger amien
He meid
Ik weet niet of je het weet, maar niet douchen na het vrijen? Is niet toegelaten in dien islam. Je moet je verplicht ritueel reinigen.

Ik heb nog wat tips TS, als je wilt dan kan je me pmen dan zend ik je een lijstje.

Succes aan alle dames die zwanger willen worden. Het beste is Dua, Bidden en inshallah zullen jullie zo snel mogelijk verblijdt worden.

09-08-2012, 20:20

Citaat door zahra_i:
He meid
Ik weet niet of je het weet, maar niet douchen na het vrijen? Is niet toegelaten in dien islam. Je moet je verplicht ritueel reinigen.

Ik heb nog wat tips TS, als je wilt dan kan je me pmen dan zend ik je een lijstje.

Succes aan alle dames die zwanger willen worden. Het beste is Dua, Bidden en inshallah zullen jullie zo snel mogelijk verblijdt worden.
salam zuster, zou je misschien me ook dat lijsje willen pmen a.u.b. ?

Pagina's : 1 [2]