Bekijk volle/desktop versie : Wat,wat,wat KAN IK KOPEN!?HELP!



Pagina's : [1] 2

30-01-2009, 22:46
Wat kan ik als cadeautje kopen voor een jongen?

HELP AUB!

HELP!

HELP!

Ik moet het vandaag weten!

30-01-2009, 22:51


lk heb de mijne onlangs een lpod touch gegeven met de geur Prada.

30-01-2009, 22:52
Horloge? Parfum?

30-01-2009, 22:52

Citaat door Figurante:
lk heb de mijne onlangs een lpod touch gegeven met de geur Prada.



Prada geurtje heb ik ook al hihi..toevallig. Maar wat nog meer? En iPod heeft die al.

x

30-01-2009, 22:57



Citaat door Tangaouiaanse:
Horloge? Parfum?



Horloge heeft ie ook al!

30-01-2009, 23:00
Ik zou het leuk vinden als ze creatief zou zijn. Dus iets zelfgemaakt zou ik heel leuk vinden. Ik heb niks nodig, dus zoiets zou ik leuk vinden.

30-01-2009, 23:51

Citaat door zwietienie:
Ik zou het leuk vinden als ze creatief zou zijn. Dus iets zelfgemaakt zou ik heel leuk vinden. Ik heb niks nodig, dus zoiets zou ik leuk vinden.



Enn aaan wat d8 je dan persoonlijk..?

30-01-2009, 23:58
ik zou en pakketje samen stellen, dus dingen waar hij wat aan heeft, een scheer apperaat ofzo. maar wat ik zou doen is een mandje met een boekje dus geen lees boek maar echt een boek dat jij zelf samen stelt met teksten waarin jij je jullie ervaringen samen inzet. en het mandje vullen met stuff dat hij leuk vindt. dat zou ik leuker vinden dan een geurtje van douglas zo onpersoonlijk... good luck

31-01-2009, 00:32
ik zou een badjas nemen en als die andere spulletjes der bij met ze naam der ingegrafeerd! en lekker showergel en parfums van een lekkere merk

31-01-2009, 00:34
WAAAAAAAAAAAAAAAAH, mijne is over 2 dagen jarig. Jij herinnert mij.

31-01-2009, 00:42

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
WAAAAAAAAAAAAAAAAH, mijne is over 2 dagen jarig. Jij herinnert mij.


aahahahah jij bent lauwww ahahahaha

hoe je dat ook zegt ahahahahahahha!!!

31-01-2009, 00:57

Citaat door armanilady:
aahahahah jij bent lauwww ahahahaha

hoe je dat ook zegt ahahahahahahha!!!


Wollah hte, ik dacht shit .
Uff, wat moet ik nu halen in 2 dagen!

31-01-2009, 01:00



Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:

Wollah hte, ik dacht shit .
Uff, wat moet ik nu halen in 2 dagen!



ahahahahahah ik had voor me ex een dikke mannen armband met ze naam en geboorte datum der in laten graveren en hele pakket parfum en die troep ik wistttt niet wat ik moest halen en daar voor had ik een zomer outfitje gehaald van lacost shirt en kortebroek

31-01-2009, 01:12

Citaat door armanilady:
ahahahahahah ik had voor me ex een dikke mannen armband met ze naam en geboorte datum der in laten graveren en hele pakket parfum en die troep ik wistttt niet wat ik moest halen en daar voor had ik een zomer outfitje gehaald van lacost shirt en kortebroek



Hahaha, hij houd niet van sieraden! Hij draagt alleen een zilvere ring die ik em gegeven heb & daar houd hij 't bij.
Parfum heeft ie al genoeg van haha. En dat zomerse outfitje is nu niet geschikt haha. Ik wil iets simpels, bijzonders, origineels en leuks.

31-01-2009, 01:13

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
Hahaha, hij houd niet van sieraden! Hij draagt alleen een zilvere ring die ik em gegeven heb & daar houd hij 't bij.
Parfum heeft ie al genoeg van haha. En dat zomerse outfitje is nu niet geschikt haha. Ik wil iets simpels, bijzonders, origineels en leuks.


howww shemm koop nieuwe wc rol!!!! ahaahahhahaha

Pagina's : [1] 2