Bekijk volle/desktop versie : _____๑»».. Hęt Pad Dęr Lieƒdę ..««๑_____



30-01-2009, 16:47





[SIZE="2"]Ik liep door de regen naar huis.
Ik voelde hoe mijn mascara zijn pad verliet.
Het pad der liefde.
Of moet ik zeggen Het pad der hel.
3 Jaar vertrouwen in hem!
Maar het is over.
Hij was mijn lover.
Ons liefde was undercover!
Ik had alles voor hem over.
De regen spoelt mijn tranen weg.
Ik heb alleen maar pech.
Ik ben een kanaal voor hem!
Die hij makelijk weg zapt.
Alles was nep.
Hoe dom had ik kunnen zijn.
Ik loop weg.
Terwijl de liefde mij nog achtervolgd[/SIZE].

1 week later.

Ik liep haastig naar de station. Zo veel mensen te zien. Allemaal bezig met hun eigen ding. Ik had heltijd dat liedje in mijn hoofd van No air. ''If I should die before I wake, It's 'cause you took my breath away, Losing you is like living in a world with no air'' zong ik rustig. Ik voelde algauw mijn hard prikken van de pijn. Ik dacht meteen aan 1 iemand die mij heeft laten vallen. En dat is Zakaria. Hij zei dat ik maar een speeltje voor hem was, en dat hij niks voor mij voelde. Hij was toe aan een ander. ''I walked, I ran, I jumped, I flew, Right off the ground to float to you, There's no gravity to hold me down for real'' zong ik verder. Het is soms raar dat een liedje jou begrijpt maar een mens zelf niet. Ik begin hier van alles te vertellen terwijl jullie niet eens weten wie ik ben, Ik ben Dina. 19 jaar oud. Ik ga nog naar school. Ik volg een juridische opleiding. Verder heb ik 1 broer Jihad. Mijn ouders zijn gescheiden jammer genoeg. Mijn vader woont in Utrecht. Ik en mijn broer wonen bij ons moeder in Breda. Mijn vader was getrouwd met een vrouw het was een lieve vrouw, ze had een goed contact met mijn moeder maar ze is sinds kort overleden. Dit weekend krijgen ik en mijn broer ons stiefbroer Salih & zus Ramia te zien. Ik heb daar helemaal geen zin in. En al helemaal niet nu.

Op school aangekomen keek ik boos voor me uit. Waar blijft Safia toch. Dat is me er eentje hoor. Een schat van een meid, maar wel erg druk en is altijd te laat. Ik probeerde haar te bereiken. Maar haar mobiel staat uit. ''Niet zo boos kijken'' hoorde ik een zachte stem zeggen. Ik keek op en ik keek in 2 groene ogen. Ik verdronk in zijn mooien ogen. Maar nee ik trap er niet meer in. Jongens ik wil er niks meer mee te maken hebben. Ze zijn arrogant en stom. ''Jij moet voor je kijken en niet zo stoer doen ja'' zei ik geïrriteerd. ''Zo mevrouw is chagrijnig. ''Ja zeg dat wel, en trouwens wil je weg gaan je verpest mijn uitzicht'' zei ik met mijn domme hoofd. Hij lachte en hij liep verder.

Bij Salih:

Zo die is niet blij vandaag. Ze zag er lief en schatig. Maar haar innerlijk zo die is pittig. Ik zag haar al vaak opschool. Ze leek me lief. Ik dacht al gauw aan Zaterdag. Dus aan morgen. Ik ben benieuwd naar mijn stiefbroer en zus. Ramia kan niet wachten zegt ze. Mohammed mijn stief vader dus de vader van hun is een lieve man die altijd voor me klaar staat. Ik woon met Ramia nog bij hem. Ik mis mijn moeder wel heel erg.

Moet ik verder? Dikke kus me!


30-01-2009, 16:53


Eerste Fan

Up-


30-01-2009, 16:54

Citaat door alhoceima1111:

Eerste Fan

Up-


Salaam meid!
Soukran voor het lezen.
Ik ga weer verder

30-01-2009, 17:21
Je kan kei goed schrijven! Verder!

30-01-2009, 17:26


nieuwe fan

30-01-2009, 17:33
Nog een Fan!!

30-01-2009, 17:34
soukran lieverds ben bezig met een vervolg

30-01-2009, 18:09
Leuk Begiin
Ga snel verder

01-02-2009, 19:46
Mmm Likt Me Leuk Verder