Bekijk volle/desktop versie : Welke weg heeft een uitweg? Welke zal me het geluk brengen && welke het ongeluk..



30-01-2009, 16:06
_____________________


Salaam oe alaikonmm..
Ik wil graag een verhaal beginnen het gaat over een meisje ibtissam.. Dat veel in haar leven door maakt en moet kiezen welke weg ze kiest.. Is dat de goede weg of de slechte weg De andere mensen kom je vanzelf in het verhaal tegen ik hoop dat jullie het leuk vinden
Ik hoor het wel als ik verder moet gaan..


Welke weg moet ik nemen?
Brengt die mij geluk of ongeluk?
Naar wie moet ik luisteren?
Wie wil het goede voor mij en wie wil het slechte voor mij?
Wat er ook gebeurd ik moet het accepeteren..
Maar is het wel te accepteren?
Zoveel vragen zonder antwoord..
Spijt is achteraf wat je krijgt..


30-01-2009, 18:13


Mooooooi.

30-01-2009, 18:16

Citaat door Druppel.:
Mooooooi.


Thnxx..
Als er nog een paar leden reageren dan begin ik met het verhaal

30-01-2009, 18:20

Citaat door -SneeuwVlokje-:
Thnxx..
Als er nog een paar leden reageren dan begin ik met het verhaal



Verhaal?
Ik dacht is gewoon een gedicht.

Ga gauw verder.

30-01-2009, 18:24


Meid, klinkt erg goed...Dus ga gauw verder Goo oon !!

[SIZE="7"]Uppaaa...![/SIZE]

30-01-2009, 18:26

Citaat door Druppel.:
Verhaal?
Ik dacht is gewoon een gedicht.

Ga gauw verder.


Whahah ik heb het er bij gezet dat het een verhaal is

Zal ik doen

30-01-2009, 18:28

Citaat door -SneeuwVlokje-:
Whahah ik heb het er bij gezet dat het een verhaal is

Zal ik doen



Haha, beter zo.

Up

30-01-2009, 18:28

Citaat door miss_keuken:
Meid, klinkt erg goed...Dus ga gauw verder Goo oon !!

[SIZE="7"]Uppaaa...![/SIZE]


Dank je wel meid

30-01-2009, 18:33

Sgat ik moet effe wat doen
Kan je effe niet zien vind je tog niet erg?
Kus je mannetjee..

Dat smsje kreeg ik net toen ik uit was van school houd hij niet van mij.. Dit is al zo vaak dat hij niet kan omdat er iets tussen komt.
Hallooo hoorde ik opeens iemand zegge. ik was helemaal vergeten dat ik nog op school was. Ik keek richting me vriendin loubna..
ik: Oh sorry sgat ik was effe ver met me gedachte..Loubna: Waar was je dan ..
Ik: Oh gewoon.. ik wou niet tegen haar zegge dat ik een vriendje had want voor je het weet wordt ze jalours ofsow.. Maar ze is me beste vriendin moet ik haar niet vertrouwen?
Ik dacht bij mezelf oh laat maar.. Ik vertel het haar toch loubna had ouders die wel erg streng waren en in de islam verdiept waren ik in tegendeel helemaal niet.. Ik zie me zelf echt niet met hoofddoek lopen..
Loubna in tegendeel wel maar zij moest dat van haar ouders.. Het was die dag een lekkere zonnige dan ik had een mini rokje aan met hempje en legging tot me knienen.. Ik dacht bij me zelf na hoe kan loubna met een trui lopen met mouwen.. ik kon dat echt niet daarom.. Ik groeten Loubna met 4 kusjes en liep naar de bushalte.. Ik pakte de bus en kwam bij mijn straat aan ik deed de sleutel in de deur..
Ik ging naar binnen en keek mijn vader en moeder aan ik zei salaam oe alaikom me ouders zeiden niks terug.. Dat was ik al gewend. Ik ben nooit zo gewenst bij hun geweest me broer tarik was het lievelingtje..&& ik was de heks thuis.. Mij boeide het eigenlijk niet meer wat hun van mij vonden ik volgde mijn weg en het boeide me niet wat hun dachten ik liep naar boven zonder me aandacht naar hun te schenken.. Ik kwam me broer bij de trap tegen. hij keek me vies aan en zei: ik heb jou nooit gewild als me zusje, een meisje die in een mini rokje loopt is mijn zusje niet ik wist het zekker.. Ik voelde dat een traan naar beneden gleed ik rende naar boven. ik liep me kamer in en gooide de deur dicht.. Waarom accepteerd niemand mij? Waarrommm..?


Hier is een vervolgje ik hoop dat jullie het leuk vinden ..


30-01-2009, 18:46
Leuk begin.

Upp

30-01-2009, 18:49

Citaat door Druppel.:
Leuk begin.

Upp



Dank je wel moppie

30-01-2009, 18:53

Citaat door -SneeuwVlokje-:
Dank je wel moppie