Bekijk volle/desktop versie : => Een Eindeloze Nachtmerrie,,



30-01-2009, 14:04
Alloee allemaal!! ik zie dat het erg leuk is om een verhaal te schrijven en ben daarom zelf ook begonnen, ik heb eerder nog geen verhaal geschreven maar wil wel graag horen wat jullie ervan vinden!
De verhaal is verteld in een ik vorm zodat het wat begrijpelijker overkomt, het is niet waargebeurd, als jullie het leuk vinden laat het me dan weten dan ga ik verder! xx

Hoofdpersonen:
Nadia: (ik)
Nasim: broer van nadia
Sarah: beste vriendin van nadia
Karim: Een goeie vriend van mij en Nasim
De rest komen jullie nog wel Tegen, veel leesplezier!

Een eindeloze nachtmerrie..

Het was een prachtige zomerse dag, ik rekte me uit en had nog niet door dat het al 9 uur was.
Ik pakte me mobiel onder me kussen en schrok wakker door te zien dat ik me had verslapen!
Ik moest half 9 beginnen met school en ja hoor ben weer te laat.! Pff dat wordt weer 1 uur nakomen,,Ik sms’te snel Sarah met erin:’’Eey hbiba, ik heb me weer verslapen haha geef je effen door dat ik naar de dokter was? Ik kom er zo aan lOveYou, Tot zo kiss Xj’’ Snel drukte ik op verzenden en legde me mobiel neer. Ik stond op en zag de foto van me pa op de muur hangen. Zo bleef ik 2 minuten staren en liet een paar tranen vallen, mijn vader is omgekomen 1 jaar terug. Hij was ziek.. Ziek van problemen.. ziek van deze mensen.. ziek van de pijn die hij voelde! Pff,Vervolgens Liep ik snel naar de douche, en ja hoor zoals gewoonlijk zag ik nasim weer in de Douche met zijn haar bezig!
Nasim schiet op! Ik ben al laat!.`haha jou schuld!` ja ja schiet nou maar op!
`haha, ja wacht ik ben zo klaar, zeur niet zo!` Jella de3ja, Zo mooi ben je ook weer niet!
Nasim keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan en plaagde terug door te zeggen dat ik hem niet met mezelf moest vergelijken. ik keek hem kapsones aan en zei: dat doe ik niet hoor?! Ik had even niets te zeggen en we moesten erom lachen. Nasim! al klaar?
` Ja ja de douche is voor jou Mevrouwtje! Waarom zo laat?` ja ik heb me wekker niet gehoord en heb me verslapen..`o oké, schiet op dan breng ik je gauw naar school`
En sinds wanneer wil jij mij brengen? Wat wil je van me ? ’ hahaha nix schiet nou maar op anders heb je pech!` ja is goed jella de douche uit jij! Ik gaf hem een lichte klap tegen zijn schouder en ja hoor een 3 x hardere klap terug tegen mij rug, Auw! Dat doet pijn ja!
`tja jij doet mij ook pijn! Hahaha` Ja wie hou je voor de gek?! ‘ haha jella zied opschieten!`
oke oke...

30-01-2009, 17:13


Pff wat een babbelaar zeg!
Ik douchte me gauw, en smeerde een crème met een heerlijke geur op mijn gezicht.
Ik liep naar mijn kast en pakte een witte legging witte T-shirt en een leuke zomers roze tuniek net boven me knie, ik pakte witte pumps met korte hakjes en een witte tas.
Gauw pakte ik nog mijn sieraden en deed ze om. Hmm zal ik wat mascara op doen? Of.. ag laat ook maar, Ik hield niet egt zoveel van make-up maar was wel gek op lipglos!
Nadat gedaan te hebben huppelde ik naar de keuken en zag me moeder en nasim aan tafel zitten.
ik groette mijn moeder met een dikke kus op der wang. En begon met het ontbijt,

Mama: Salaam a benti, wech ben je al weer laat?
Ik: haha wah ik heb me verslapen.
Mama: yeah slaapkop! Zeker weer tot 2 uur opgebleven.
Ik: haha ja nasim liet me niet slapen!
Mama: jaja, zeg je elke keer.
Nasim: ja! Je moet niet teveel liegen Nadia, dat is haram!
Terwijl hij zijn wenkbrauwen stiekem op en neer haalde met een grijns op zijn gezicht.
Ik: ik lieg niet!
Mama: ja oke! geen ruzie maken, hier eet je boterham op en ga naar school.
Ik: ja oke oke,,
Nasim:moehahuahua
Mama: nasim breng jij haar naar school?
Nasim: ja mama, Nadia ben je klaar?
Ik: ja, ik kom eraan!
Nasim: oke ik zit in de auto schiet op!
Ik: mag ik rijden? Pleaasss!
Mama: wech hbilti wella?( ben je gek geworden ofso?)
Nasim: hahaha Nadia je bezorgt me buikpijn van het lachen!
Ik: wat ? ik kan wel rijden hoor?
Mama: je bent nog jong, pas als jij je rijbewijs hebt mag je rijden saffie?
Ik: oke, beslema mama
Mama: Beslema!

naa een paar upjes ga ik verder!!

03-02-2009, 18:47

Vervolgens liepen we de gang in en trokken ons jas aan, ik pakte me tas en samen liepen we naar de auto. We deden hard muziek op en zingde samen gezellig hard op.
Mensen keken ons raar aan en lachten soms mee. Ik en me broer hebben Hmdl een goeie band met elkaar, ik kon hem alles vertellen en hij mij weer ook. Maar toch hield ik liever een paar zaken voor me.

Bij school aangekomen:
Ik: dank je wel lieverd je bent een schat!
Nasim: haha alles voor mij liefe zusje!
Ik: haha oke ik zie je straks.
Nasim: moetik je ophalen?
Ik: nee, ik ga wel met Sarah naar huis bye!
Nasim: oke is goed doe de groeten aan haar ja?
Ik: uh? Oke.. Doegg

Ik liep de school binnen en zag dat het al 10.13 was. Ik liep naar de conciërge en vroeg om een telaat briefje ik vroeg waar ik les had en liep naar mijn klas.
Ik klopte op de deur en vroeg of ik binnen mocht komen
Jufrouw: Binnen!
Ik: Goedemorgen mevrouw
Jufrouw: goedemorgen Nadia, waar was je nou? Je hebt heel wat gemist mevrouwtje neem maar gauw plaats en neem de aantekeningen maar snel over!
Ik: ja ik had me verslapen, is goed mevrouw, zal ik doen.

Ik liep naar me plek en zag Sarah naar me grijnzen. Ik zette een glimlach op en zei der gedag. Ik nam snel me aantekeningen over. Uff ik haat geschiedenis het is zo een saai vak alsof ik er wat aan had. Majah ik deed het alleen omdat ik me moeder trots wou maken.
Ik schreef me aantekeningen over tot opeens een propje papier om me tafel werd gegooid!
Ik maakte het open en keek van wie het was:

03-02-2009, 18:49
Eey zina!
Waar was je nou? Jij moet niet te vaak uitslapen ja ik verveel me kapot in de bus!
Je moest er bij zijn! Bilal heeft Nora een klap in haar gezicht gegeven!
Hahah haar verdiende loon!
Ik hoorde dat ze hem heeft zwart gemaakt achter zijn rug, over dat hij meisjes playt en hij ze gebruikt. Ik vertel je zo alles! Mohiem ga je straks mee naar de stad? Ik heb wat kleren nodig. Ik zie mijn schatje morgen! Haha jella heks beantwoord X Sarah.

Ik draaide me om en zag haar met een bigsmile naar me kijken. Ik lachte haar uit en hoorde vervolgens.
‘Nadia! Valt er wat te lachen?’ Riep de jufrouw. Nee Mevrouw, er is niets Excuseer me.
‘Goed, waar waren we..’ de les was voorbij en samen met Sarah liepen we de klas uit, op naar de kantine. Voor ik het wist voelde ik dat mijn jurk nat aanvoelde bij mijn benen. Ik liep naar de wc en schreeuwde keihard. NEEEEEEEEEEE!!!

04-02-2009, 17:45


en zal ik verder gaan of?

04-02-2009, 17:49
is dat een ja of nee?