Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe relatie Help



Pagina's : [1] 2

30-01-2009, 11:57
Dames een vraagje, stel nou als je pas je verloving hebt verbroken.. 4 maanden geleden..en je ontmoet nu een jongen waar je echt mee verder wil..aangezien de vorige helemaal niet meer klikte..na hoeveel maanden zou je dan een grotere stap nemen?

Hij wil mij namelijk ten hand vragen alleen ik ben er bang voor, bang dat me ouders verkeerd over me denken..en ja dat het denk ik allemaal te snel gaat..

Wat vinden jullie?

Liefs GreenPearl

30-01-2009, 11:58


Geen overhaaste dingen doen! Doe rustig aan...

30-01-2009, 12:04
ja doe rustig aan joh... ik zou het wel eng vinden meteen na het verbreken van een verloving hoppa weer verloven..

30-01-2009, 12:10

Citaat door GreenPearl:
Dames een vraagje, stel nou als je pas je verloving hebt verbroken.. 4 maanden geleden..en je ontmoet nu een jongen waar je echt mee verder wil..aangezien de vorige helemaal niet meer klikte..na hoeveel maanden zou je dan een grotere stap nemen?

Hij wil mij namelijk ten hand vragen alleen ik ben er bang voor, bang dat me ouders verkeerd over me denken..en ja dat het denk ik allemaal te snel gaat..

Wat vinden jullie?

Liefs GreenPearl


Ik viiiiiiind dat je bismillah moet zeggen en ervoor moet gaan as je er echt een goed gevoel bij hebt. Wat geweest is, is geweest, al is het een week geleden. Het gaat erom in hoeverre het nog in JOUW leven speelt....want als het niks betekent, kun je door de deur(en) lopen die open voor je gaan..

30-01-2009, 12:13



Citaat door BUTTRAZER:
Geen overhaaste dingen doen! Doe rustig aan...



Daar dacht ik ook aan

30-01-2009, 12:39

Citaat door CasualMe:
Ik viiiiiiind dat je bismillah moet zeggen en ervoor moet gaan as je er echt een goed gevoel bij hebt. Wat geweest is, is geweest, al is het een week geleden. Het gaat erom in hoeverre het nog in JOUW leven speelt....want als het niks betekent, kun je door de deur(en) lopen die open voor je gaan..



Mijn vorige verloving was niet eens officieel alleen hand vragen, maar het is niet doorgegaan, ik ben het zelf helemaal vergeten heb geen gevoelens meer voor diegene het is gewoon over..en daarom vraag ik om dit..

30-01-2009, 13:11
wat zegt jouw gevoel, volg niet alleen je hart maar ook je verstand.
heb je een goede band met je moeder?? zo ja vraag haar wat zij er van zou vinden als er weer een jongen je hand komt vragen??

30-01-2009, 13:14
Als je gevoel zegt dat het goed zit, zou ik niet wachten. Je hebt niks te verliezen. Probeer het subtiel over te brengen bij je ouders.

30-01-2009, 13:17
deze meid denkt dat ze aan het shoppen is.

30-01-2009, 13:22

Citaat door Just_Khalid:
deze meid denkt dat ze aan het shoppen is.

En ze heeft nog gelijk ook! We all need arm-candy.

30-01-2009, 13:23

Citaat door Vittel_:
En ze heeft nog gelijk ook! We all need arm-candy.



ik vind het niet erg hoor. shoppende meisjes zijn lekker makkelijk. profiteren mannen leuk van

30-01-2009, 14:36

Citaat door Just_Khalid:
ik vind het niet erg hoor. shoppende meisjes zijn lekker makkelijk. profiteren mannen leuk van



Dat slaat dus totaal nergens op

Dames bedankt voor jullie mening

30-01-2009, 14:39



Citaat door GreenPearl:
Dames een vraagje, stel nou als je pas je verloving hebt verbroken.. 4 maanden geleden..en je ontmoet nu een jongen waar je echt mee verder wil..aangezien de vorige helemaal niet meer klikte..na hoeveel maanden zou je dan een grotere stap nemen?

Hij wil mij namelijk ten hand vragen alleen ik ben er bang voor, bang dat me ouders verkeerd over me denken..en ja dat het denk ik allemaal te snel gaat..

Wat vinden jullie?

Liefs GreenPearl


Hoi dame,

Als ik jou was zou ik er even mee wachten.
Het is niet zomaar een beslissing...het is iets voor altijd.
Neem de tijd, denk na over wat je wilt...wat je zoekt in een man en voldoet deze jongen aan jou eisen? Ken je hem hier goed genoeg voor?
Maar goed, succes.

30-01-2009, 14:41

Citaat door Faith19:
ja doe rustig aan joh... ik zou het wel eng vinden meteen na het verbreken van een verloving hoppa weer verloven..

Hoppaaaaaa

30-01-2009, 14:42
Nou het ligt er namelijk ook aan waardoor je vorige verloving is verbroken... En ja iedereen maakt wel eens fouten, maar als je niet opnieuw begint dan weet je ook niet wat je te wachtte staat.. Ik zou zeggen probeer het gewoon en Gair Inshallah.. Jij begint en Allah maakt het af!!

Pagina's : [1] 2