Bekijk volle/desktop versie : Baby wilt geen flesje



30-01-2009, 09:23
Salaam alaykoem,

Hebben jullie mischien tips om mijn baby aan de fles te krijgen.

Ze weigert het gewoon, heb al veel dingen geprobeerd maar niets helpt. Het zou echt handig zijn als ze de fles pakt kan ik ook dingen voor mezelf ondernemen maar aangezien ze geen fles pakt kan ik haar niet bij me moeder laten als ik een keertje wat wil gaan doen.

Iemand tips

30-01-2009, 09:40


probeer anders een beetje honing op de fles speen te smeren en dan de fles aan te bieden??
pakt ze wel een gewoon speentje??

30-01-2009, 09:49
honing is heel slecht voor een baby beneden de 1 jaar dus dit zeker niet proberen.

30-01-2009, 09:59
zoiets had ik ook gehoord ja dat honing giftig kan zijn voor baby's

30-01-2009, 10:03


Geen honing geven aan een baby

30-01-2009, 10:48
sallaam lieve schat,

Ik weet precies hoe het is mijn dochter was een extreme weigeraarster.
Ze pakte de fles na VIER maanden proberen toen werd ze acht maanden.
Je moet proberen de fles iedere dag 5 min aanbieden en op een leuke manier dus zodra ze huilerig wordt weg doen.
Het kost onwijs veel energie en frustratie maar het gaat over insallah en ze zal ZEKER uit een fles drinken want als die van mij het kan kan iedere baby het echt. En geen honing op smeren je kunt er wel dadel op smeren.

30-01-2009, 10:52
lieve dames alsjeblieft geen rare fratsen op de speen smeren.want babymelk is van nature al zoet.

geef je je baby borstvoeding zo ja,dan moet je een druppel moedermelk op speentje proberen misschien dat ze na een paar keer dan wel pakt.

bij mij heeft het ook niks uitgehaald trouwens hoor.dus na talloze malen had ik de hoop opgegeven.

maar succes verder ermee.

30-01-2009, 11:17
NIKS EROP SMEREN VOORAL GEEN HONING!!

Mijne weigerde ook de fles en speentje. Was zo frustrerend, ik kon haar nooit bij mn moeder of haar vader laten!
Ik bleef het gewoon proberen en dat loonde. Ik geef nog steeds borstvoeding en in noodgevallen flesvoeding.
Ik zou zeggen blijf het proberen. Succes !

30-01-2009, 12:19
Dank jullie wel dames.

Ze pakt ook geen speen. Ik blijf het inshallah gewoon proberen.

wat ik zo irritant vind alleen k kan haar voeden.