Bekijk volle/desktop versie : Pijnlijke Liefde



29-01-2009, 19:00
Hoofdpersonen :[/SIZE]

[SIZE="1"]Sena : Nummer 1 Hoofdpersoon
Brahim : Broer
Nabila : nieuwe meisje
Amine : Broer van nabila ok nieuw
Smaïl : Best Friend Van Brahim.
Khadija & Karima enz.. : BF'S met Sena ( Best Friends )
En nog veel meer andere...
[/SIZE]
[SIZE="3"]
Hoofdstuk 1 :[/SIZE]

[SIZE="1"]Sena : [/SIZE]

[SIZE="2"]Ik en me 2 BF'S gingen naar de stad. Zoals gewoonlijk zagen ze leuke marokaanse jongens. Ze zagen 1 die gespierd was mer groene ogen en Donker Bruin haar. Ze liepen naar hem toe en ik volgde hun. En me vriendinnen begonnen tegen hem te praten :

Karima&Khadija : "Salaam lekker ding? Alles goed?"
Jongen : "Ken ik jullie? Jullie Hoertjes moeten mij alleen laten?"
Karima : "Lekker Humeurtje Zeg... Je hebt geluk dat meisjes als wij aandacht besteden aan jongens als jullie."
Jongen : "Rot op Hoertjes! Ik wil jullie niet kennen!!"

Hij keek mij aan en wist dat ik niet zo als hun. Ik blooste door zijn mooie groene ogen. Hij merkte het. Hij keek boos alsof ik 1 van zijn zusjes ben die met hoertjes omging. Mijn vriendinnen droegen korte rokjes met topjes,, ik droeg lange skinny broeken met jurkjes tot mijn knie. Hij bleef kijken en zei :

JOngen : "JIj bent niet als hun,, zou beter de vriendschap snel beëindigen."
Sena zei arrogant : "Ze zijn mijn vriendinnen,, dat kan ik niet zomaar doen,, tenzij ze iets ergs hebben gedaan.. Enjaa Ik laat me niet commanderen!!"

Hij keek me verbaast aan. En liep weg. Me vriendinnen keken nog steeds aan. Ze zagen hem met een meisje. Ze werden stikjarloers. HIj ging weg het meisje bleef daar staan. Me vriendinnen gingen naar haar toe en vroegen :

Khadija :"Hoe heet jij? ik ben Khadija."
Meisje :"Ik heet nabila,, aangenaam."
Karima jarloes :"Karima hier,, wie was die jongen?"
Nabila :"Aangenaam,, hij is...."

Voordat ze haar zin afkon maken,, kwam De jongen voor haar en keek naar karima & khadija... Hij keek ze boos aan. HIj schreeuwde naar hun :

Jongen:"KOM NOOIT IN HAAR BUURT!"

Hij pakte Haar en ging weg. Ik keek verbaast en me vriendinnen keken Jarloers. alsof ze haar wouden kille. De dag was voorbij en devolgende morgen brak aan.Me telefoon trilde.Het was een smsjes van khadija :

Sgatjuhh,,

Vandaag gaan we naar stad en zullen dat meisje zoeken...
Ga je mee,, ik w8 op je antwoord...(K)

Kusjuss K.

iK dacht we gaan haar beter leren kennen,, maar mijn gedachten hadden het fout. Ik smsde trug en schreef :

Zina,,

ik kom maaruh zie je strax bij de MC...
Zie je later...

Bizzoeee S.(K)

Bij stad aangekomen zag ik Khadija en karima,, ik liep naar hun toe en zag dat meisje bij hun (nabila dus)... Ik keek blij en ging naar hun toe totdat ik Karima haar zag duwen. Ik schrok en ron naar hun toe.

Ik : "What the hell doen jullie?Ik dagt dat jullie haar mochten?"
Karima:" Nou Ze heeft die jongen dus zullen we haar een lesje leren!"

Ik schrok en keek om,, namelijk Nabila was gevallen op de zebrapad,, ik zag haar broer daar kijken en rennen naar ons. Ineens hoorde ik getoeter en zag een auto die te hard reed. Nabila was nog op de grond. Haar broer rende naar haar toe en....


29-01-2009, 19:57


leeeeeeeuk =)

verdeeeeer..x

30-01-2009, 16:50
Sena :

Voordat de auto haar aanraakt,, rende ik naar haar en duwde haar naar achter en ik viel naast haar voordat ik het wist werd alles zwart en hoorde alleen : "Eeey Wakker worden gaat het!!"

Amine (Broer van Nabila):

Ik Werd wakker en was nog steed moe. Ik liep naar me moeder en zei: "Yemma Waar is Nabila?" "Ze is naar stad. een paar meisjes die ze gister zag belde haar en wouden haar daar ontmoeten,, Leuk hé? Gelijk de eerste dag in Rotterdam heeft ze vriendinnen gemaakt." Yemma keek blij naar mij,, maar ik keek niet zo blij. Ik dacht het ergste dus liep ik naar stad e zocht haar. Ineens zag ik die ene meisje met die 2 hxxxtjes. Ik zag die 2 hxxxtjes Nabila duwen en ik rende naar hun. Die ene meisje ok. Naast me was een auto die te hard reed,, En nabila stond daar op het zebrapad. Ik stond lettelij stijf ik kon het niet geloven. Ik ron daarna zo hard als ik kon maar haalde het niet. Maar gelukkig duwde die ene meisje Nabila Maar zij haar hoofd kwam heel hard tege de lantaarnpaal,, Waardoor ze FlauwViel. Ik riep naar haar :" "Eeey Wakker worden gaat het!!" Maar ze hoorde volgens mij nix. We reden naar de ziekenhuis. De dokter liep naar ons en zei :"De lantaarnpaal is diep gekomen,, het zou kunnen dat ze voor een week geheugenverlies heeft maar weet niet zeker. We zullen het weten na het onderzoek." HIj liep weg en ik keek naar me zusje. Ze leek verdrietig en dagt dat het haar schuld was. Ze kreeg tranen en ik trooste haar. Paar uur later waren we nog steeds aan het w8en en ik zei tegen me zusje : "Ga naar huis maak eten dan kom ik strax oke?" Ze knikte snikkent en ging weg. Precies toen ze weg ging kwam de dokter en zei:" Nou meneertje u heeft geluk,, Uw vriendinnetje heeft niks ernstig,, maar ze heetf wel geheugenverlies,, u kunt naar haar bezoeken."Voor ik wou zeggen dat ze me vriendinnetje niet is kwamen de moeder en de broer van het meisje. Helaas had ze geen vader. De moeder kwam huilend naar me toe en zei :" jij bent zeker de Vriend van Sena,, gaat het goed met haar?" Zo ze heet Sena mooie naam dagt ik" Neeuh,, ze heeft nix ernstigs u kunt haar bezoeken" de broer keek me met duivelsogen aan en liep achter zijn moeder. Ik wou weggaan maar dacht dat ik haar voor deze laatste keer ga bekijken,, de moeder was naast haar de broer was de andere kant naast haar. Ik was bij de deur en keek naar haar en dacht : " Euhhmmm,, Ze is wel een aardige meid,, ze heeft me zusje gered en kijk hoe vredig ze is,, hij mooie haar door de zachte briesje"i k voelde ineens me hart sneller bonken :" wrm gaat me hart sneller en sneller en wrm zweet ik ineens,, komt dat door haar,, wrm ben ik...ben ik verliefd op haar???"