Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders aanhangers zijn een stel Criminelen!!!!

Pagina's : 1 [2] 3 4

29-01-2009, 13:23
Wie nou nog vindt dat Wilders dom is moet zichzelf laten nakijken. Briljant hoe Wilders nu van Spong de zeikende zeurpiet maakt. Overigens maakt Spong bezwaar tegen uitspraken van een gekozen volksvertegenwoordiger en zijn vergelijking van de koran met Mein Kampf, maar schaart hij zichzelf wel in hetzelfde groepje van bijvoorbeeld de voortvluchtige crimineel Appa die zegt dat "Wilders een kogel door zijn fokking kop moet krijgen". En nou gaat Spong in een keer beveiliging aanvragen?? Hypocriete zak, ga je lekker met echtscheidingen en alimentatie bezighouden in plaats van een booming politicus het werk onmogelijk proberen te maken. Met nadruk op PROBEREN.

29-01-2009, 13:32

Volslagen achterlijk dat mensen gelijk gaan bedreigen als er iets gebeurd wat hen niet zint. Als ze gepakt worden opsluiten die hap!

29-01-2009, 13:43

Citaat door melkiscool:
is joods-christelijk cultuur

dus dat..

29-01-2009, 14:12
Volgens mij waren het Marokkanen die Wilder's aanhang zwart wilden maken, maar dan nog, het is zo primitief om mensen zo te bedreigen

29-01-2009, 14:14

Wat ironisch, wel kwaad worden om demonstrerende moslims tegen spotprenten, maar zelf wel hoogwaardigheidsbekleders bedreigen omdat zijn mening je niet zint. Ook wel grappig om te zien hoe die achterban de vrije meningsuiting acht en het rechterlijke systeem.

29-01-2009, 14:16

Citaat door Ilyaas:
Wat ironisch, wel kwaad worden om demonstrerende moslims tegen spotprenten, maar zelf wel hoogwaardigheidsbekleders bedreigen omdat zijn mening je niet zint. Ook wel grappig om te zien hoe die achterban de vrije meningsuiting acht en het rechterlijke systeem.

Waar heb je eht over, wie heeft Geert Wilders bedreigt?

En sinds wanneer is een advocaat een hoogwaardigheidsbekleder?

En het sowieso belachelijk primitief om mensen te bedreigen, wie zijn daar eigenlijk mee begonnen in Nederland ?

29-01-2009, 14:20

Citaat door moorkop:
Waar heb je eht over, wie heeft Geert Wilders bedreigt?

En sinds wanneer is een advocaat een hoogwaardigheidsbekleder?

En het sowieso belachelijk primitief om mensen te bedreigen, wie zijn daar eigenlijk mee begonnen in Nederland ?

Als je zo vriendelijk zou willen zijn om mij proberen te begrijpen: het een sluit het ander niet uit. Het punt is niet überhaupt het feit, maar de reactie daarop van de PVV-achterban. Maar in eigen hoek is er ook een fanatieke bedreigingssfeer. Het kernwoord is dus hypocrisie.

29-01-2009, 14:25
Wel interessant om te zien wat de reactie is van Telegraaflezers hierop, voorspelbaar dus:

Dat is wat je krijgt als je er zelf om vraagt bij iemand anders.

Terecht! Wat wil die spongebob nou met zijn aanklacht? Wilders for president!!!

Onnodig maar wel te begrijpen!

Risico van het vak!Je weet wat je op je hals haalt als je Wilders aanpakt.Spong is publiciteitsgeil en probeert enkel in the picture te blijven door zo'n spraakmakend figuur aan te klagen. Spong loops is door de probleemwijken misschien dat je het licht dan ziet! Vanachter je bureau zie jij niet wat heel nederland wel ziet en voelt e.k.l

Aan de mensen die zo denken: niet zeuren en 'proteststemmen' als jullie Führer bedreigt wordt, stel hypocriete haatzaaiers.

29-01-2009, 14:44
Mijn favoriete show (The young turks) is gecancelled

Citaat:
The Young Turks joined YouTube in 2005 and was suspended on January 27, 2009. According to the Young Turks website:

"People have been asking why has our account been suspended. The answer is unfortunately not that interesting. It is bogus claims of copyright infringement. The You Tube system for resolving these claims is, in my opinion, ridiculous and takes far, far too long. We're in that process now."

These "bogus claims of copy right infringement" could have been instigated by groups such Jewish Internet Defense Force and other similar pressure groups who were angry at Young Turks for criticizing Israel.

29-01-2009, 14:46

Citaat door Ilyaas:
Als je zo vriendelijk zou willen zijn om mij proberen te begrijpen: het een sluit het ander niet uit. Het punt is niet überhaupt het feit, maar de reactie daarop van de PVV-achterban. Maar in eigen hoek is er ook een fanatieke bedreigingssfeer. Het kernwoord is dus hypocrisie.

Is dat bewezen? Dat kunnen ook anderen zijn die er belang bij hebben de PVV zwart te maken

29-01-2009, 14:59

Citaat door moorkop:
Is dat bewezen? Dat kunnen ook anderen zijn die er belang bij hebben de PVV zwart te maken

Ja, de boze buitenwereld is weer de schuldige voor de bedreigingen en het zwart maken van de PVV. Wat een achterlijke, achterhaalde kleuterlogica. Ik hoop dat je de intelligentie bezit om in te zien wat een achterbakse gedachtegang je hebt.

29-01-2009, 15:21
Spong zijn vrijheid van menings uiting is geschaad ik ben er kapot van, waar is de vrijheid van menings uiting, hij is een martelaar van de vrijheid van menings uiting.Enge blanke boeren bedrijgen deze man, de kogel komt van rechts bla die bla die bla

29-01-2009, 15:25

Citaat door led_zeppelin:
Volgens mij slaan maar weinig mensen hun ogen neer als ze een moslim zien. Als ze dat al zouden doen is het wellicht bij groepjes opgeschoten Marokkanen waar mensen liever geen ruzie mee willen. En dat lijkt me niet echt iets om trots op te zijn.

wrm wil je geen ruzie met hun ?

29-01-2009, 15:32

Citaat door _The_Kwisatz:
Islam aanhangers zijn een stel Criminelen!!!!

Eerst oordelen over buitenlanders en die zwart maken. Haat zaaien, en wanneer er commentaar op de islam is gaan zijn aanhangers(jij en ik weten allemaal wel wie die moslims zijn) dreigen. Nou dat is pas echt goed gedrag toch> Neee moslims zijn zo beschaafd en schelden en discrimineren niet.
Amehoela......

onzin. wij moslims zijn vel tegen criminelen.

29-01-2009, 15:32

Citaat door poohbeertje:
Okee meneer Einstein. Of beter Dokter Phil.
Wat probeer ik nu dan recht te praten volgens jou?

"Neee nederlanders zijn zo beschaafd en schelden en discrimineren niet."

dit suggereert dat je erkent dat 'jullie' dat 'ook' doen...

Net een klein jochie die zijn zusje aan haar haren trekt: "Maar zij doet het ook"

Pagina's : 1 [2] 3 4