Bekijk volle/desktop versie : 4 jarig meisje loopt weg om 6 jarige verloofde te ontmoeten



Pagina's : [1] 2

19-03-2004, 15:35
Een 4 jarig Frans meisje is van huis weg gelopen om haar 6 jarige verloofde te ontmoeten.

het meisje verliet haar huis om 6 uur 's ochtend om naar haar verloofde te gaan die een paar straten verderop woonde.

Ze werd gezien door 2 buren die haar vroegen wat ze zo vroeg ging doen.

Ze vertelde trots dat ze naar haar verloofde ging en dat ze binnenkort zouden gaan trouwen. De buren namen haar mee naar de politie.

De politie zei dat het meisje vertelde dat ze dringend naar haar vriendje moest en dat haar vriendje haar verwachte.

De politie kon uitvinden waar zij en haar vriendje woonden en dat ze op dezelfde school zaten.

Haar ouders waren geschokt toen de politie het meisje om half zeven terug brachten.

De politie zei: Ze wisten niet dat ze weg was, ze moet het heel stilletjes gedaan hebben. De vader van het jongetje was ook verbaasd om te horen dat zijn 4 jarig bijna schoondochter gepakt was terwijl ze onderweg was naar de kamer van zijn zoontje.

Nou is dat geen leuk berichtje, inplaats van Al Qaida?

bron:http://www.ananova.com/news/story/sm_894689.html?menu=

19-03-2004, 15:45


hahah dit iss een leukere berichtje dan al qaida jah

wat een leuke kindjes zeg

19-03-2004, 15:46
Geweldig verhaal :boogie: is wel een dansje waard

19-03-2004, 16:01
Respect voor die 6-jarige player

19-03-2004, 16:45


echte liefde dat die kleine ukke puk om 6uur op staat om naar haar verloofde te gaan:love2:

19-03-2004, 16:59
hahahah dit vind ik nu echt een leuk bericht moet ik zegge

19-03-2004, 17:01
vroeg geleerd oud gedaan

19-03-2004, 21:26

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Een 4 jarig Frans meisje is van huis weg gelopen om haar 6 jarige verloofde te ontmoeten.

het meisje verliet haar huis om 6 uur 's ochtend om naar haar verloofde te gaan die een paar straten verderop woonde.

Ze werd gezien door 2 buren die haar vroegen wat ze zo vroeg ging doen.

Ze vertelde trots dat ze naar haar verloofde ging en dat ze binnenkort zouden gaan trouwen. De buren namen haar mee naar de politie.

De politie zei dat het meisje vertelde dat ze dringend naar haar vriendje moest en dat haar vriendje haar verwachte.

De politie kon uitvinden waar zij en haar vriendje woonden en dat ze op dezelfde school zaten.

Haar ouders waren geschokt toen de politie het meisje om half zeven terug brachten.

De politie zei: Ze wisten niet dat ze weg was, ze moet het heel stilletjes gedaan hebben. De vader van het jongetje was ook verbaasd om te horen dat zijn 4 jarig bijna schoondochter gepakt was terwijl ze onderweg was naar de kamer van zijn zoontje.

Nou is dat geen leuk berichtje, inplaats van Al Qaida?

bron:http://www.ananova.com/news/story/sm_894689.html?menu=
kinderen...

Maar wat zullen die ouders van beide kinderen opgekeken hebben....ik had hun gezichten wel willen zien, toen men hen het verhaal vertelde

20-03-2004, 10:34
Dit vind ik nou echt heel lief!

20-03-2004, 11:13
Respect voor die 6-jarige player



hhahahaha

20-03-2004, 12:27



wel lief...

20-03-2004, 12:55
Je moet wel het hele artikel plakken en niet alleen maar de helft.

Het meisje was de 4-jarige Samira Bezoekie die door haar islamitische vader uitgehuwelijkt zou worden aan haar neef uit Marokko.Haar vader keurde haar relatie met de 2-jaar oudere Khalid Elkanarie niet goed en vertelde haar dat ze de familie-eer had geschonden en dus dood moest.Samira zit nu in een blijf-van-mijn-lijf-huis,en Khalid is voor nader onderzoek opgeloten,omdat hij banden zou hebben met ElQaida.Vijf meter van zijn ouderlijk huis is een papiertje op straat gevonden met de text OBL is een held.

20-03-2004, 13:26


Klonbyz

20-03-2004, 13:52
Dit verhaal is het levende bewijs dat de mens als liefdevol en onschuldig wezen wordt geboren. Laten we een voorbeeld nemen aan deze kids...

20-03-2004, 15:33
Gaat het toch nog lukken met de jeugd van tegenwoordig?

Tis wel lief hoor, maar ik had de moeder niet willen wezen die het lege bedje had gevonden, als de buren niet ze opmerkzaam waren geweest.

Pagina's : [1] 2