Bekijk volle/desktop versie : El-Hamdaoui gaat vlammen of floppen in groen/rood



28-01-2009, 15:45
Je ziet dat zo'n type als Nabil Dirar hem vlamt in groen/rood, maar zal dat ook het geval zijn voor Hamdaoui?

Stelling: Hamdaoui zal floppen in groen/ rood.

28-01-2009, 15:49


Hij zal slagen Insha Allah. Hij bezit de nodige kwaliteiten, alleen is het de vraag of hij constant blijft presteren.

28-01-2009, 15:53
vlammen insha'allah

28-01-2009, 16:20
dirar is ander type speler

28-01-2009, 16:22


Chamakh - Elhamdaoui = Pelle - ElHamdaoui
Baha- Elhamdaoui = Ari - ElHamdaoui

28-01-2009, 16:32

Citaat door snorro91:
Chamakh - Elhamdaoui = Pelle - ElHamdaoui
Baha- Elhamdaoui = Ari - ElHamdaoui

hahahaha deze vergelijking vind ik dichtbij de werkelijkheid komen.

28-01-2009, 16:42

Citaat door Mohammed L.:
hahahaha deze vergelijking vind ik dichtbij de werkelijkheid komen.

ja tog, en ik vind Chamakh veel beter dan Pelle, Hij kan goed spelers afleide, bal goed teruglegge enzo, dat werk alleen maar in Mounir zn voordeel...

Baha is een echte 9, die gaat niet passe op Elhamdaoui, hij verwacht juist passjes van hem

28-01-2009, 17:29

Citaat door Mohammed L.:
Je ziet dat zo'n type als Nabil Dirar hem vlamt in groen/rood, maar zal dat ook het geval zijn voor Hamdaoui?

Stelling: Hamdaoui zal floppen in groen/ rood.

Sorry hoor, vind jij Nabil Dirar vlammen voor Marokko?
Ik vind hem juist matig spelen..
Vooral tegen Mauritanie, te zwak, simpel van de bal gespeeld, passes kwamen niet aan, geen controle over de bal..

Snpa niet wat mensen goed aan hem vinden..
Vind hem persoonlijk maar niets, vooral omdat hij Marokko als 2de keus ziet..

28-01-2009, 17:33
ja je hebt gelijk man hij speelt niet gewelldig bij marokko. Maar hij wou voor belgie spelen omdat bij marokko concurrentie is hij gaat toch bank vooral met terug keer alloudi,sektioui,boussoufa,elzhar.

28-01-2009, 17:33

Citaat door Mocros_4_life20:
Sorry hoor, vind jij Nabil Dirar vlammen voor Marokko?
Ik vind hem juist matig spelen..
Vooral tegen Mauritanie, te zwak, simpel van de bal gespeeld, passes kwamen niet aan, geen controle over de bal..

Snpa niet wat mensen goed aan hem vinden..
Vind hem persoonlijk maar niets, vooral omdat hij Marokko als 2de keus ziet..
Je moet er rekening mee houden dat het zijn 2de match was of mischien zelfs eerste match voor marokko en dat tegen een zwakke tegenstander.

28-01-2009, 17:37

Citaat door MoMighty:
Je moet er rekening mee houden dat het zijn 2de match was of mischien zelfs eerste match voor marokko en dat tegen een zwakke tegenstander.


Daarom het is maar goed dat je het zegt zwakke tegenstander..
Gewoon blijven presteren zwak of niet..
Het was voor de 2de WCQualification..

Belgische competitie strijdt hij toch ook, nu is spaanse competitie paar niveau's hoger en hoor je niets meer van hem..

Hij heeft geen kwaliteit waar je over 5 jaar nog kan zeggen, Dat die gast nog goed is..

Hij is Van tijdelijke gebruik...

28-01-2009, 17:40
dirar heeft 4 wedstrijd ofzo gespeeld bij marokko toch ? en niet een keer gescoord hadji is weer belangerijk ookal scoord die tegen rwanda ..

28-01-2009, 17:43



Citaat door Mocros_4_life20:
Daarom het is maar goed dat je het zegt zwakke tegenstander..
Gewoon blijven presteren zwak of niet..
Het was voor de 2de WCQualification..

Belgische competitie strijdt hij toch ook, nu is spaanse competitie paar niveau's hoger en hoor je niets meer van hem..

Hij heeft geen kwaliteit waar je over 5 jaar nog kan zeggen, Dat die gast nog goed is..

Hij is Van tijdelijke gebruik...
Hij kwam van westerlo naar club brugge dat is al hoge stap, om naar een betere competitie te gaan moet hij zich nog bewijzen maar hij is nog jong, marokkaans elftal helpt bij dat progresse

28-01-2009, 17:48

Citaat door MoMighty:
Hij kwam van westerlo naar club brugge dat is al hoge stap, om naar een betere competitie te gaan moet hij zich nog bewijzen maar hij is nog jong, marokkaans elftal helpt bij dat progresse


Wow das hoog, dat belgische competitie stelt niets voor, net zoals die van Nederland..
Niveau is te laag! Vind je het geak dat El Hamdaoui topscorer is..
Van een Mickey Mouse Legeau..
Maar ik durf te wedden wnnr ze naar spanje en Engeland gaan niets presteren..
En Hamdaoui is al eerder naar Engeland gegaan en presteerde daar ook niets.. Dus dat zegt al genoeg..