Bekijk volle/desktop versie : Pas op met wat je zegt?



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2009, 14:42
handen gaan over haar lijf, ze word stevig vast gepakt door de ene,
de andere pakt haar bij haar hoofd? en steekt zijn ding in haar mond.
Wild drukt hij haar hoofd en ramt zijn ding in haar mond, ze krijgt haast geen adem meer, en traant. de andere speelt met haar borsten, en wrijft met zijn ruwe vingers over haar tepels met zijn linker vinger gaat hij naar haar middel.
en wrijft over cirkelend over haar navel naar beneden en begint met haar ding te spelen, de andere heeft haar hoofd vast en ramt ruw zijn ding in haar mond ze traant en haar hele mond zit onder de kwijl, de ene laat haar hoofd los, haren in de war... hijgend en hoestend de andere vingert haar wild en de ander wrijft met zijn ding over haar ding...
en ramt het erin, de andere komt boven haar hoofd en steekt zijn ding in haar mond,

Ahmir ziet dit waarom is Zaihneb in deze zooi beland?

28-01-2009, 14:42


Oké dit is een gestoord verhaal niet voor kinderen onder de 17 jaar wie meer wil write me??

28-01-2009, 14:54
Schulgevoelens kwellen hem, ooit dacht hij geen gewetens te hebben tot hij dit ziet, De meid waar hij eerst zo van hield? Is er zo laag aan toe, dit is haar waarde... vieze ouwe mannen entertainen, die niet genoeg krijgen van lust. Zijn ogen groot en gedachte zijn leeg, zondes spelen zich af keer op keer waarom verdient ze dit? Wat is de reden van dit absurde gedoe waarom krijg ik dit te zien? Wat is de bedoeling ik krijg een pakket met de dvd van haar en al die dingen die ze doet... Ik wil het wel uitzetten maar me geweten laten me niet toe, Waarom en hoe is ze hier in beland.
Wat is er aan de hand, me wereld draait door. Ik , ikk... Kan dit niet geloven denkt Ahmir in zich zelf,

28-01-2009, 14:56

Citaat door whutz ^shizzle:
Schulgevoelens kwellen hem, ooit dacht hij geen gewetens te hebben tot hij dit ziet, De meid waar hij eerst zo van hield? Is er zo laag aan toe, dit is haar waarde... vieze ouwe mannen entertainen, die niet genoeg krijgen van lust. Zijn ogen groot en gedachte zijn leeg, zondes spelen zich af keer op keer waarom verdient ze dit? Wat is de reden van dit absurde gedoe waarom krijg ik dit te zien? Wat is de bedoeling ik krijg een pakket met de dvd van haar en al die dingen die ze doet... Ik wil het wel uitzetten maar me geweten laten me niet toe, Waarom en hoe is ze hier in beland.
Wat is er aan de hand, me wereld draait door. Ik , ikk... Kan dit niet geloven denkt Ahmir in zich zelf,





Ga doorr

28-01-2009, 15:07


Donker is zijn kamer, zijn telefoon gaat? hij ziet prive nummer belt? Hij heeft geen kracht om de oproep te beantwoorden, hij kijkt op zijn tv en ziet hoe ze Zaihneb vies behandelen, hij wil stoppen maar iets in hem maakt hem nieuwsgierig. Wie heeft hem dit gestuurd, Is Zaihneb zo laag dat ze dit stuurt haar zelf, die mannen vernederen haar zo hard. Ze noemen haar xxxx? Slet? Teef? zuigslet? geldgraver? slaan met hun dingen op haar hoofd, geven haar klappen grijpen stevig bij haar lichaamsdelen.
Wat is dit voor een daad wie wil mij nu raken, ze vernedert haar zelf om mij te kwetsen,. Nee dat is het niet? Hoe kan ze aan mijn contact komen dit is zo lang geleden dat ik haar voor het laatst zag? Wie zou zo een naai streek uitvoeren, is het misschien Anissa die me dit stuurt? Maar hoe weet ze dit allemaal van Zaihneb, zij kende Zaihneb niet eens. slechts enkele keren gezien? en gehoord uit mijn verhalen...
Wat is dat voor een waanzin,

Wat is dit??

28-01-2009, 15:26
Ahmir zet zijn tv uit haalt de dvd uit zijn dvd speler eruit, en bergt hem op onder zijn bank? Hij moet zich haasten. Vandaag woord zijn zusje verloofd
Hij is al laat, hij pakt zijn spullen. En snelt zich naar de huis van zijn moeder waar iedereen hem opwacht? Zijn zusje Selima gaat verloven met een jongen van Den haag, zijn ouders hebben hem goedgekeurd en zijn dol blij, het is een jongen man goeie reputatie. bekend bij andere mensen, zijn vader is Algaars maar kan vloeiend Arabisch, kinderen zijn islamitiscg opgevoed. Hij wil dolgraag zijn toekomstige zwager ontmoeten. Hopelijk zal Ahmir hem ook goed keuren, tijdens het rijden denkt hij vooral aan de dingen die hij zag die dvd, all die vieze beelden van Zaihneb en die twee vieze gasten erbij? Wat was dat allemaal, waarom ik?
Hij komt aangereden bij zijn ouders parkeert zijn auto twee straten verder,
en loopt richting de huis van zijn ouders. Hij is bij de deur ziet wat van zijn neefjes buiten wild rennen ze schreeuwen allemaal Ahmir wanneer krijgen we onze beloofde ijs? Wanneer? Ahmir zegt snel spoed,.
Ze zeggen allemaal tegelijk jij liegttttt... Wij willen nu?
Ahmir zegt oke vanavond haal ik het wel ja? Ahmir belt aan zijn moeder doet open? Ze ziet haar zoon helemaal blij is ze. Ze zegt Ahmir schiet op, de mannen wachten op je ga daar naar toe je zwager ziet vlakbij je vader. Groet hem beleefd, Ahmir snelt zich naar binnen groet iedereen, en komt aan bij zijn vader hij groet zijn vader beleefd en zegt papa waar is onze toekomstige zwager? Zijn vader zegt hier schuin tegen over me, zijn vader wijst lachend? Ahmir draait zich om? Hij ziet de jongeman die al staat en naar hem toe loopt om hem te omhelzen?
Ahmir is doodsbleek Hij krijgt een misselijke gevoel, zijn bloed kookt. Hij wil schreeuwen... DAT IS DE MAN DIE HIJ BEZIG ZAG ZIJN MET ZAIHNEB!!!!


28-01-2009, 15:26
Ik ga pas verder als ik meer heb :$

28-01-2009, 15:38
nobody my story sucks XD

28-01-2009, 15:49
Ik doe het vanavond wel sorry :$
moet werken (A)

28-01-2009, 21:50
Ahmir word omhelst door de zwager Ahmir, is stijf de jongeman zegt heb veel over jou gehorod broeder Amhir. Ahmir krijgt allerlei beelden door zijn hoofd alsof het hele gebeuren binnen enkele seconden word herhaald, het liefst zou hij deze gast uit elkaar willen rukken en zijn hoofd tot moes rammen,
De jongen doet een stap naar achteren en geeft Ahmir een hand en zegt ik ben Hamid, aangenaam. Aangenaam zegt Ahmir en kijkt Hamid strak in de ogen aan, Hij probeert te lachen maar het lukt hem net niet? Hamid zegt hopelijk trouw je ook snel, wil graag aanwezig zijn op je huwelijk.
Wat aanwezig denkt Ahmir? Ik moet Selima overhalen? Om niet met deze gast te gaan. Arme meid zal me nooit geloven, maar het moet zal ik haar de beelden vertonen, ik schaam me dood denkt Ahmir. Maar het is beter voor haar? Maar eerst moet ik haar zover zien te krijgen? dat ze me gelooft op elke woord wat ik zeg en dat ik het doe voor haar beste wil?
Maar het zou haar zo hard kwetsen? Zal ik anders Hamid apart spreken, denkt Ahmir... Nee die zal toch ontkennen, ik moet haar spreken?
Maar hoe kan ik tussen deze drukte haar apart spreken?

28-01-2009, 22:55
Ahmir stapt naar Selima toe, Hij vraagt aan Selima kom even mee, ik moet je wat belangrijks vertellen. Selima zegt dat kan niet? Ahmir zegt ik schrijf het wel voor je op, maar onthou lees het zo snel mogelijk fluistert hij in Selima dr oor. Ga desnoods even naar de wc en lees het...
Selima kijkt hem een zegt is het zo ernstig. Ja antwoord Ahmir?
Ahmir zoekt een pen en papier, schrijft erop

Beste zusje,

IK heb dingen ontdekt over Hamid, ik smeek je bij deze
geef niet het ja woord? Hij heeft mij ook geraakt maar zal jou meer raken?
Vertrouw me voor deze keer.

je broer


Hij vouwt het en geeft het aan Selima, Selima zit daar tussen alle mensen ze wil het openmaken, haar nieuwsgierigheid vreet haar van binnen. Wat is er zo belangrijk, waarom die woeste blik, is alles in orde, denkt Selima?
Er word geroepen de eten word geserveerd Selima zegt tegen de gasten gaan jullie maar ik ga even naar de wc! Ik kom zo met jullie, ze snelt naar de wc doet de deur op slot fout het briefje open en leest de woorden van haar broer, ze weet niet wat ze moet dingen wat weet hij dan, is het niet een excuus om die jongen te verstoten? Of is er werkelijk wat, weet hij via via iets wat niemand weet. Er word op de wc deur geklopt...
Selima antwoord ik kom er aan bijna klaar ze fout het briefje weg en gaat naar buiten Ahmir staat daar, en zegt morgen laat ik je het bewijs zien?

28-01-2009, 23:12
'Selima komt naar buiten ze ziet haar ouders, Ahmir vertelt na het eten gaat de ceremonie plaats vinden? Selima fluistert ik kan papa en mama niet teleurstellen? Ik geef het ja woord. Morgen laat je me zien wat je me wil laten zien? En dan zeg ik wil nee, ik laat mama en papa dat wat je mij laat zien ook zien? Oké Ahmir zegt Selima. Oké zegt Ahmir wat jij wil?


[Éénmaal thuis]

Ahmir komt thuis, hij valt moe neer op zijn bed? Hij valt in een diepe slaap
08:34 Ahmir word wakker hij herinnert zich Selima komt om 10 uur, hij loopt naar de badkamer. Hij gaat douchen...
kleed zich aan maakt een ontbijt voor zich klaar, hij wil de dvd onder zijn bank halen. En alvast klaarleggen? hij voelt onder de bank.
En schrikt er is daar niks meer dat kan niet, denkt Ahmir???
Hij tilt de hele bank, hoe dan :S waar slaat dit op denkt hij... Waar heb ik het gelaten gisteren had ik het hier onder de bank geplaatst. wat voor een waanzin is dit? Ik heb het zeker weten in me handen gehad?
hij word gek de dvd-rom is weg. Wat moet hij tegen Selima zeggen?

29-01-2009, 00:54


hej 't begint al goed, en spannend héhéhé... doe zo verder ... maar deze keer nog langere stukken , ok?

29-01-2009, 08:00
Keep up the good work!

Is het waargebeurd?

29-01-2009, 19:36

Citaat door Samira_zina:
Keep up the good work!

Is het waargebeurd?



Nee het is niet waargebeurd?

Pagina's : [1] 2 3