Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk mooie vrouw :D



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

19-03-2004, 13:39
wie vind jij een mooie vrouw ? en plaats een foto er van..... ik vind beyonce een mooie vrouw ik zou wel een foto willen plaatsen maar weet niet hoe

19-03-2004, 14:07


beyonce vin ik wel stoer

19-03-2004, 16:06
uuuh...mezelf denk ik hihihihiihi hoezo KAPSONES he neej hoor angelina jolie vind ik een prachtvrouw .. ik zou het niet erg vinden als ik op haar leek

19-03-2004, 16:17

Citaat:
Origineel gepost door heavenly
wie vind jij een mooie vrouw ? en plaats een foto er van..... ik vind beyonce een mooie vrouw ik zou wel een foto willen plaatsen maar weet niet hoe
me ,myself and I

19-03-2004, 16:31



Citaat:
Origineel gepost door heavenly
wie vind jij een mooie vrouw ? en plaats een foto er van..... ik vind beyonce een mooie vrouw ik zou wel een foto willen plaatsen maar weet niet hoe
http://xxxxxxxxxxxxxxxxxx/knaleiland/index.php?page=6&sid=ff96aefd1fc08474483eef32efee1 31b

Klik op deze link en dan zie je Beyoncé in het echt. Zo mooi is ze niet..

19-03-2004, 16:32
http://xxxxxxxxxxxxxxxxxx/knaleiland/index.php?page=6&smartor_mode=album_cat&cat_id=5&s ort_method=pic_time&sort_order=DESC&initial=all&st art=12

19-03-2004, 16:49
weten jullie wie mooi is en prachtig ASWARA RAY Woow wooow woow zij is echt heel prachtig

19-03-2004, 16:55
Mijn mama... maar ik denk niet dat ze het leuk vind als ik een foto plaats...

19-03-2004, 17:18
Aaliyah.

19-03-2004, 18:20
Me Mama, Tante, Oma, Zus, maar Die Accepteeren dat niej Als Ik hiero Zomaar Een Fotow plaats, Wuahahha Net Als Mouny!

^x((E.s.S.m.A.t.J.u.H.))x^

19-03-2004, 20:33


Asalah nasre!

18-01-2005, 19:18

Citaat door shouf_minatje:
weten jullie wie mooi is en prachtig ASWARA RAY Woow wooow woow zij is echt heel prachtig
Aswarya rai is eigenlijk niet knap hoor, want alle fotos worden bewerkt vooral die v. haar kijk maar naar haar misvormde neus bij een closeup foto ik was ervan geschrokken dat ze echt lelijk daarop was en bij haar ogen ziet het eruit net als het ingedeukt is zelfs met make-up zien haar ogen onder er ziek uit. En weet je wel hoeveel make-up ze op heeft als je zoveel make-up op hebt hoor je er net als een engel uit te zien, maar zij ziet er nog steeds niet mooi uit en ze is ook niet schattig ofzo.Misschien heb je niet genoeg andere mensen gezien die wel echt knap zijn , want je hebt miljoenen meisjes die veel en veel knapper zijn en die hebben niet eens zoveel make-up nodig. En met haar ogen is er ook iets mis ze lijken nog zo kaal met al die make-up en lijken heel koud zit geen warmte of diepte in. Sorry hoor maar een echt knap iemand heeft gewoon bijna geen make-up nodig en als zij naar een hindoestaans feest hier in nederland zou gaan (zonder make-up), dan zou ze hier niks zijn, want hindoestanen kennen meer mensen van feestjes enzo dus hebben ze er meer verstand van of iemand knap is of niet en vergeleken ashwarya zijn er gewoon echt knapper mensen waarvan je niet eens kan vinden dat diegene knap is,maar dat diegene gewoon knap is zonder dat je kan zeggen v. niet en bij ashwarya wordt er echt heel vaak tegengesproken dat ze knap is. Want je kan er niet naar blijven kijken en bij sommige mensen raak je niet uitgeken want die hebben het hele pakket ze zijn schattig hebben iets stoers, zien er niet bitcherig uit, kunnen telkens hun haar anders doen en er ook dan weer een beetje anders uitzien zonder dat ze eentonig zijn, maar ook al zou ashwarya haar stijl telkens ander doen haar gezicht blijft eentonig en ze is gewoon droog en haar lippen hebben geen mooi vorm, terwijl sommge mensen die wij kennen echt schattige snoetjes hebben zelfs als ze boos kijken zien ze er nog knap en interessant uit. Dus schei ff uit met dat zij knap is en noem iemand die tenminste wel echt knap is.

18-01-2005, 19:31



Citaat door koetas:
Aswarya rai is eigenlijk niet knap hoor, want alle fotos worden bewerkt vooral die v. haar kijk maar naar haar misvormde neus bij een closeup foto ik was ervan geschrokken dat ze echt lelijk daarop was en bij haar ogen ziet het eruit net als het ingedeukt is zelfs met make-up zien haar ogen onder er ziek uit. En weet je wel hoeveel make-up ze op heeft als je zoveel make-up op hebt hoor je er net als een engel uit te zien, maar zij ziet er nog steeds niet mooi uit en ze is ook niet schattig ofzo.Misschien heb je niet genoeg andere mensen gezien die wel echt knap zijn , want je hebt miljoenen meisjes die veel en veel knapper zijn en die hebben niet eens zoveel make-up nodig. En met haar ogen is er ook iets mis ze lijken nog zo kaal met al die make-up en lijken heel koud zit geen warmte of diepte in. Sorry hoor maar een echt knap iemand heeft gewoon bijna geen make-up nodig en als zij naar een hindoestaans feest hier in nederland zou gaan (zonder make-up), dan zou ze hier niks zijn, want hindoestanen kennen meer mensen van feestjes enzo dus hebben ze er meer verstand van of iemand knap is of niet en vergeleken ashwarya zijn er gewoon echt knapper mensen waarvan je niet eens kan vinden dat diegene knap is,maar dat diegene gewoon knap is zonder dat je kan zeggen v. niet en bij ashwarya wordt er echt heel vaak tegengesproken dat ze knap is. Want je kan er niet naar blijven kijken en bij sommige mensen raak je niet uitgeken want die hebben het hele pakket ze zijn schattig hebben iets stoers, zien er niet bitcherig uit, kunnen telkens hun haar anders doen en er ook dan weer een beetje anders uitzien zonder dat ze eentonig zijn, maar ook al zou ashwarya haar stijl telkens ander doen haar gezicht blijft eentonig en ze is gewoon droog en haar lippen hebben geen mooi vorm, terwijl sommge mensen die wij kennen echt schattige snoetjes hebben zelfs als ze boos kijken zien ze er nog knap en interessant uit. Dus schei ff uit met dat zij knap is en noem iemand die tenminste wel echt knap is.
dit moet je niet lullig opvatten meid, maar wat ik wil zeggen, dat ik je jarloers vind. misschien is het niet zo dat je dat bent, maar zoals ik bij die hindi site zie allemaal discussies, over haar ja dan vind ik dat je wel jarloers bent.(nogmaals niet lullig opvatten mijn mening)
en van dat shouf_minatje haar knap vind is haar probleem niet die van jou.
dat je zegt van noem een andere die tenminste echt knap is..
en als mensen aishwarya rhai knap vinden is het hun probleem niet die van jou.
en aishwarya rhai is zeker een mooi vrouw, echt een schoonheid.
ik hoop dat je me begrijpt, en dat je dit niet lullig opvat

groetjes
>sam<

18-01-2005, 20:24

Citaat door samira333:
dit moet je niet lullig opvatten meid, maar wat ik wil zeggen, dat ik je jarloers vind. misschien is het niet zo dat je dat bent, maar zoals ik bij die hindi site zie allemaal discussies, over haar ja dan vind ik dat je wel jarloers bent.(nogmaals niet lullig opvatten mijn mening)
en van dat shouf_minatje haar knap vind is haar probleem niet die van jou.
dat je zegt van noem een andere die tenminste echt knap is..
en als mensen aishwarya rhai knap vinden is het hun probleem niet die van jou.
en aishwarya rhai is zeker een mooi vrouw, echt een schoonheid.
ik hoop dat je me begrijpt, en dat je dit niet lullig opvat

groetjes
>sam<
Nee wat grappig dat je schrijft over jaloezie, maar ik ben niet zo een type en ik schrijf dit alleen omdat ik en nog heel veel andere mensen vinden dat er genoeg mensen zijn die wel echt knap zijn en dat ashwarya rai door sommige in de media wordt gebracht terwijl er genoeg sites zijn waar de mensen erover eens zijn dat ze toch echt niet knap is maar dat ze teveel in de media is alleen maar omdat ze beroemd is. En als ik jaloers op iemand moest zijn dan zou ik dat zijn op iemand die wel knap is. Sterker nog aishwarya rai vond ik de 1ste keer ook knap maar toen had ik haar nog niet goed gezien maar eigenlijk is ze gewoon lelijk als je haar in het echt zou zien. En ik weet dat veel mensen je nu uit zouden lachen met die opmerking over jaloezie, want ze is het niet eens waard omdat ze niet eens knap is. Maar jij denkt misschien dat ze knap is omdat je misschien in het echt geen echte knappe mensen hebt gezien en de meeste die ash lelijk vinden wel, want hun hebben meer gezien en dan pas kan je praten over knapheid en niet als je iemand ziet die je denkt knap te vinden omdat je weinig kennis hebt over andere mensen, want als je dat had dan weet ik met 100% zeker dat je haar dan gelijk ook niet meer knap zou vinden, omdat je dan wel beter zou weten wat echt knap is en dat is niet iemand die er zo nep en geplamuurd uitziet en ze is ook niet schattig of ondeugend is en ze heeft kikkerogen zoals velen dat zeggen, maarja als jij haar alleen maar gezien hebt dan kan je eigenlijk niet over schoonheid praten. Dit is ook niet lullig bedoelt hoor maar als jij iemand niet aardig vindt of knap dan ben jij toch ook niet gelijk jaloers of wel soms + het is niet zo dat ik hier alleen mijn mening geeft velen anderen vinden dit ook alleen niet alle hindoes of andere mensen ( of anders kent niet iedereen haar) zitten op deze site en het is niet mijn mening dat ze niet knap is, ze is gewoon niet knap. Kijk iemand kan iemand knap vinden,maar dat betekent niet dat dat zo is en je hebt mensen die zijn gewoon echt knap zonder dat er iets te vinden valt. En nog maals ik wordt niet snel jaloers en als ik dan jaloers moet zijn dan ken ik genoeg mensen waarop ik dan liever jaloers zou zijn omdat die wel echt knap zijn + anders zou ik niemand knap vinden hoor als ik jaloers zou zijn en meestal is het zo dat juist mensen die wel echt knap zijn dat sommige mensen die dan jaloers zijn zeggen dat dat niet zo is, maar ik zeg dan gewoon dat diegene echt knap is en een jaloers iemand zou dat niet doen. Dus ga eerst nogmaals echt naar knappe mensen zoeken en kijk maar eens goed naar closeup fotos van ashwarya of ga desnoods naar india en dan pas moet je maar weer eens komen praten over wat echte schoonheid is want zozeker ben ik wel dat ze gewoon niet knap is en dat er honderden zijn die echt knap zijn en dat als jij ze zou zien dat je mond dan pas echt zou openvallen. Als je echte knapheid hebt gezien dan is het gewoon zo dat andere mensen je niet meer boeien ook al zijn ze misschien knap,maar omdat je dan dus weet dat er knappere zijn dus dan boeien degene v. wie je dacht dat ze knap waren je niet meer .Je kan niet alleen maar de eerste de beste zien, omdat ze toevallig beroemd is en dan zeggen dat ze knap is omdat je misschien niet iemand hebt gezien die wel echt knap is, maar niet beroemd is en ik ken ook veel mooiere marokaanse meisjes met echte poppegezichtjes en aswarya rai is gewoon nep. Ik ben trouwens zelf veel knapper vooral als ik make -up op zou doen, want ze is niet eens knap en met zoveel make-up zouden mensen die echt knap zijn net als engeltjes moeten lijken met mooie zoete gezichtjes dus dan kan ik nog gerust zeggen dat ik knapper ben ook niet heel super ofzo maarja zij is dus niet knap dus kan ik gewoon zeggen dat ik vergeleken haar wel knap ben en vele anderen ook, misschien jij ook wel als je zoveel make-up doet alleen weet ik niet hoe je eruit ziet, maar over mezelf kan ik dat wel zeggen en nog over vele anderen die ik ken . En ik ben blij dat ik haar niet ben want mij god ik schrok toen ik die close -up foto zag. Heeft ze haar neus laten corrigeren ofzo ik las ergens v. wel en ik denkt dat het klopt, want het is echt misvormd. Hee no hart feelings heh.

18-01-2005, 20:45
Koetas nie jaloers zyn da meis is Miss Universe.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10