Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een hekel aan Marokkaanse commentators..



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2009, 14:36
Wat kunnen die overdrijven zeg bij een wedstrijd en zo hard! Alsof ze die microfoon in hun mond hebben gedaan..

28-01-2009, 14:41



Citaat door Tawayaresh:
Wat kunnen die overdrijven zeg bij een wedstrijd en zo hard! Alsof ze die microfoon in hun mond hebben gedaan..



neeeeeee ik geniet echt van onze marokkaanse commentators vooral van RTM krijg echt kippevel van ze heeerlik !!!!!!!!

28-01-2009, 14:43
HAHAHAHAHAHAHAHA! Ik krijg alles behalve kippenvel, ik krijg jnoen ..

28-01-2009, 14:46
Das juist leuk, ze maken t meestal nog spannender dan t al is

28-01-2009, 14:48



Citaat door Marocaine_:
Das juist leuk, ze maken t meestal nog spannender dan t al is



juist dat was ik vergeten ze maken het spennend ook al was het saai respect voor ze hoor maar heb wel een hekel aan die commentators van arriadia hou echt van commentators van RTM die zijn echt top heeerlijk man jammer dat said sadouk niet meer commentator geeft !!!

28-01-2009, 14:49

Citaat door Tawayaresh:
HAHAHAHAHAHAHAHA! Ik krijg alles behalve kippenvel, ik krijg jnoen ..


je overdrijf nu echt hoor hollandse commentators daar val je echt in slaap van

28-01-2009, 14:50
Nee Ik Vind het JUist Leukk IN Nederland Is Het Zo Saai
Zo Gaat het bij hun : Ja ze hebben gescoord zo saai
van Marokko NIet.
van marokko hebben veel meer passie en sfeer

28-01-2009, 14:52

Citaat door ChamakHFreak:
Nee Ik Vind het JUist Leukk IN Nederland Is Het Zo Saai
Zo Gaat het bij hun : Ja ze hebben gescoord zo saai
van Marokko NIet.
van marokko hebben veel meer passie en sfeer



respect voor je al;lleen jammer van je ondertekening daar moet ik echt van kotsen

28-01-2009, 14:59
Commentator RTM als Marokko speelt is oersaai..
De commentatoren van Arriyadia zijn pas levendig...

Ik geniet echt van het commentaar...geweldig..

Kijk alleen naar dit clipje, als je er geen kippenvel van krijgt dan weet ik het niet meer

http://atlas-lions.nl/movie.php?item=165

28-01-2009, 15:01
Hahahaha ja ik overdrijf niet.. het is gewoon zo.. zo hard..
ja nou die van nederland inderdaad zijn gewoon te saai voor woorden

28-01-2009, 15:01
Nee die van Nederland zijn lekker

Leo Driessen klaart em al helemaal, als hij commentator is wil ik de tv oppakken en gooien. Evert ten Apel trouwens ook!

De beste in Nederland is Frank Kramer op Eurosport!

28-01-2009, 15:02

Citaat door Tawayaresh:
Hahahaha ja ik overdrijf niet.. het is gewoon zo.. zo hard..
ja nou die van nederland inderdaad zijn gewoon te saai voor woorden

Dat is juist goed, zij beleven echt het voetbal, ze zijn ook supporters, laat ik maar zeggen. Zij houden van voetbal, of het nou Marokko is die scoort of de tegenstander!

28-01-2009, 15:07



Citaat door 07sheva:
Nee die van Nederland zijn lekker

Leo Driessen klaart em al helemaal, als hij commentator is wil ik de tv oppakken en gooien. Evert ten Apel trouwens ook!

De beste in Nederland is Frank Kramer op Eurosport!



Frank Kramer vind ik juist rotzooi...geen verstand van voetbal vind ik. Zijn commentaar is altijd onvolledig.. Ik irriteer me mateloos aan hem, vooral tijdens het africa cup toernooi..echt slap gelul

Evert ten Napel en Frank Snoecks zijn voor Marokkaanse begrippen erg saai, maar zijn wel de beste commentatoren in Nederland naar mijn mening..

28-01-2009, 15:09

Citaat door Master.:
Frank Kramer vind ik juist rotzooi...geen verstand van voetbal vind ik. Zijn commentaar is altijd onvolledig.. Ik irriteer me mateloos aan hem, vooral tijdens het africa cup toernooi..echt slap gelul

Evert ten Napel en Frank Snoecks zijn voor Marokkaanse begrippen erg saai, maar zijn wel de beste commentatoren in Nederland naar mijn mening..

Hij is altijd voor Marokko, dat vind ik goed aan hem

Frank Snoecks is inderdaad een goede commentator, Kooke is ook niet verkeerd vind ik.

28-01-2009, 15:22
Jullie kennen ze allemaal bij naam.. hahaha.. ik noem ze altijd gozer met hoge stem..

Pagina's : [1] 2 3